Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Artı
    Aktif
    • 06 Temmuz 2009
    • 237

    #4951
    ...
    Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

    Yorum

    • anti panik
      Yasaklı
      • 25 Mart 2014
      • 293

      #4952
      Basgan ve degerli moddan rica..

      Burda maalesef dun ve bu aksam sabotaj vardi.
      Forumun sagligi acisindan yeni uyelerden en azindan cep tel istenmeli diye dusunmekteyim..
      herkese mutlu bir aksam ve iyi geceler olsun..

      Yorum

      • REİS
        Tecrübeli
        • 24 Aralık 2012
        • 542

        #4953
        Artı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Devamlı birbirine giydirme yarışı var sanki, kaybettiklerinin hırsını forumlarda mı çıkarıyorlar millet, anlamış değilim, enteresan...
        piyasada biz buna guyruk acısı diyorus...pala üüüle bi namıssızki masada herkese bi guyruk acısı tattırır...kimisinin guyruk acısı biras daha fazladır ve bel sokumundan yukarıda olduğu içünde sağa sola sataşır...
        bu olguya literatürde,acı varmı acı diyebiliris..
        BaLtaCı

        kârda otur,zarardan cabuk cık...

        Yorum

        • anti panik
          Yasaklı
          • 25 Mart 2014
          • 293

          #4954
          tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          zikemediğin götü öpeceksin demek bu

          CENEVRE'DE UKRAYNA TOPLANTISI OBAMA: UKRAYNA'DA GERİLİMİN DÜŞÜRÜLMESİNDE DİPLOMASİ İÇİN UMUT IŞIĞI YANMIŞTIR
          Hocam soyle dusunun .. Siz eski uyesiniz..
          Forumda hanim uye olsa ne dusunur..?
          Yazdiklarinizin belden asagi agir kelimeler oldugunu dusundunuz mu??

          Yorum

          • aok75
            Yasaklı
            • 12 Temmuz 2013
            • 602

            #4955
            anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Basgan ve degerli moddan rica..

            Burda maalesef dun ve bu aksam sabotaj vardi.
            Forumun sagligi acisindan yeni uyelerden en azindan cep tel istenmeli diye dusunmekteyim..
            herkese mutlu bir aksam ve iyi geceler olsun..
            Kesinlkle karşıyım bu fikre. Ayhan başkan hattımı bozar sonra.

            Yorum

            • NUH
              Aktif
              • 12 Nisan 2014
              • 207

              #4956
              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
              vesire vesaire vesaire
              son yazım olsun

              arada bir yazı daha vardı onu da silmişiniz galiba

              Denklik ile ilgili

              fakat bu yazıların benimle veya yazdıklarımla ilgili alakaya anlamadım.

              Gün olur ki gelirse ,muhtemelen gene cevap veremiyeceksiniz..bir daha foruma yazmıyacağım diye kaçak dövüşeceksiniz.

              Yorum

              • Artı
                Aktif
                • 06 Temmuz 2009
                • 237

                #4957
                İyi geceler cümleten...
                Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                Yorum

                • tyanali
                  Yasaklı
                  • 09 Ekim 2009
                  • 462

                  #4958
                  anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Hocam soyle dusunun .. Siz eski uyesiniz..
                  Forumda hanim uye olsa ne dusunur..?
                  Yazdiklarinizin belden asagi agir kelimeler oldugunu dusundunuz mu??
                  buraya üye olmas hatunlar onlar trend topic yerleri sever

                  Yorum

                  • anti panik
                    Yasaklı
                    • 25 Mart 2014
                    • 293

                    #4959
                    Bu foruma cok ciddi sanal saldiri oldugunu dusunmekteyim..
                    Cunku isteyen istedigi nickle istedigi kadar uye olabilir.

                    Zor is vesselam.. ama huzur bozucu..
                    Iyi geceler olsun..

                    Yorum

                    • aok75
                      Yasaklı
                      • 12 Temmuz 2013
                      • 602

                      #4960
                      anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Bu foruma cok ciddi sanal saldiri oldugunu dusunmekteyim..
                      Cunku isteyen istedigi nickle istedigi kadar uye olabilir.

                      Zor is vesselam.. ama huzur bozucu..
                      Iyi geceler olsun..
                      Haklısınız istediğiniz kadar hayali mail adresi alıp üye olabilirsiniz.

                      Yorum

                      • anti panik
                        Yasaklı
                        • 25 Mart 2014
                        • 293

                        #4961
                        tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        buraya üye olmas hatunlar onlar trend topic yerleri sever
                        Ben aile kardes teyze abla diye dusunmekteyim..

                        Gerisini siz dusunun..

                        Yorum

                        • REİS
                          Tecrübeli
                          • 24 Aralık 2012
                          • 542

                          #4962
                          anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Bu foruma cok ciddi sanal saldiri oldugunu dusunmekteyim..
                          Cunku isteyen istedigi nickle istedigi kadar uye olabilir.

                          Zor is vesselam.. ama huzur bozucu..
                          Iyi geceler olsun..
                          bencede var bişii,şurada bir haftadır buradayım ne entrikalar döndüğünü hala annayamadım...
                          sanırım iki grup arasında bir carpışma var...bizede güclü olan kazansın demek düşer...
                          bende kactım...iyi geceler...
                          BaLtaCı

                          kârda otur,zarardan cabuk cık...

                          Yorum

                          • aok75
                            Yasaklı
                            • 12 Temmuz 2013
                            • 602

                            #4963
                            REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            bencede var bişii,şurada bir haftadır buradayım ne entrikalar döndüğünü hala annayamadım...
                            sanırım iki grup arasında bir carpışma var...bizede güclü olan kazansın demek düşer...
                            bende kactım...iyi geceler...
                            Bu ikinci olay. Daha önce de aynısını yaşamıştık. İnsanlar fikrilerini hür olarak yazabilmek için burada toplanmışlar. Yasaklarla hürriyet aynı yerde yeşerebilir mi?
                            Hele hele yönetici olan insanların ysakçı olması ve bunları bir kural içinde değil de sevdiği veya değer verdiği insanların istekleri doğrultusunda ceza vermeleri daha da kötü.


                            Neyse hakkımızda hayırlsı. Burada yazarız ya da yazamayız sorun değil. Gelip beyimize de müdahale edecek değiller.


                            Bu arada dayımızı özlemişim.

                            Yorum

                            • aok75
                              Yasaklı
                              • 12 Temmuz 2013
                              • 602

                              #4964
                              Selamlar sayın kungfucu, nasılsınız?

                              Yorum

                              • aok75
                                Yasaklı
                                • 12 Temmuz 2013
                                • 602

                                #4965
                                Müsaadenizle ben sokakta ki kedilerin mamasını verip yatarım.

                                Herkese iyi geceler.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information