Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • NUH
    Aktif
    • 12 Nisan 2014
    • 207

    #4921
    NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tekrar teşekkürler

    ATEKS %14 en çok yükselen

    ANELT %19 en çok düşen

    Beyaz ve Siyah

    Sizce hangisine yatırım daha mantıklı ,en çok düşene mi ,en çok yükselene mi?
    Bütün gün ; Gelmediler , sormadılar ,anmadılar bile

    Geçen defaki gidişinizden ,oyun kurgusu biraz daha farklı..değil mi sayın realist


    Yorum

    • NUH
      Aktif
      • 12 Nisan 2014
      • 207

      #4922
      realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      gri olamaz mı ?



      NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Soru basit bir soruydu ,cevabı da basit

      Beyaz herzaman kazanır,er ya da geç .

      Şahsınızda herkese iyigeceler.
      7.50 olan 7.86

      2.47 olan 2.24

      Beyaz gene kazandı ,herzamanki gibi

      Yorum

      • NUH
        Aktif
        • 12 Nisan 2014
        • 207

        #4923
        tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        hopppaaaa var üstüne


        Sayın tyanali

        Bu aralar , sizden keyiflisi yoktur herhalde

        Yorum

        • detox
          Çalışkan
          • 26 Ocak 2013
          • 357

          #4924
          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
          Altın 1.294,80 -8,70 -0,67%
          Gümüş 19,587 -0,047 -0,24%
          Brent Petrol 109,47 -0,14 -0,12%
          ya başkan senin arabaya brent petrol al bak benzinden daha iyidir brent te shortumda
          if anything can't be fixed, it won't

          Yorum

          • anti panik
            Yasaklı
            • 25 Mart 2014
            • 293

            #4925
            alpbike

            Artı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Ben de tebrik ederim,,,
            alpbike hocam tebrikler... Maşallah maşallah... kaçıncı oldu hatırlamıyorum..

            Yorum

            • detox
              Çalışkan
              • 26 Ocak 2013
              • 357

              #4926
              us10 yıllıklara dikkat etmekte fayda vardır umarım
              if anything can't be fixed, it won't

              Yorum

              • detox
                Çalışkan
                • 26 Ocak 2013
                • 357

                #4927
                yarın ABD ve AB borsaları kapalı olacak..bugün biraz çıksın pazartesi hallederiz
                if anything can't be fixed, it won't

                Yorum

                • anti panik
                  Yasaklı
                  • 25 Mart 2014
                  • 293

                  #4928
                  Bist yataya sardı...

                  Bugün FıNNET aboneliğini yeniledim..
                  Tekrar program indirdim.. Anca foruma yetişebildim..

                  Malum yenileme öncesi matriksi aradım aynı iş için 5 katı para istedi..
                  Ben de teşekkür edip iyi dileklerimi sundum..

                  ***

                  Bist direksiyonu kırdı ve yeni yola saptı....
                  73.000 ortalamayı otomatik pilota bağladı..

                  Bu yol nereye cıkar ve tekrar eski yükselis trendine döner mi... bekleyelim görelim bakalım...

                  Yorum

                  • aok75
                    Yasaklı
                    • 12 Temmuz 2013
                    • 602

                    #4929
                    İyi akşamlar,

                    Alpbike tebrikler. Pala'nın telefonunu mesaj ile gönderir misin?

                    Yorum

                    • alpbike
                      Kumarbaz
                      • 02 Kasım 2011
                      • 402

                      #4930
                      aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      İyi akşamlar,

                      Alpbike tebrikler. Pala'nın telefonunu mesaj ile gönderir misin?
                      Pala benim ve peşindeyim

                      Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
                      SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                      Yorum

                      • NUH
                        Aktif
                        • 12 Nisan 2014
                        • 207

                        #4931
                        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



                        Kendisine biat etmemizi isteyen biri daha vardı forumda, tepkiyi koyduk, yolunu kestik.

                        Bi öne alalım ,muhatabı kimse

                        Geldiğinde cevap vermek için ,yazıları tarayıp durmasın.

                        Yorum

                        • detox
                          Çalışkan
                          • 26 Ocak 2013
                          • 357

                          #4932
                          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                          çık çık nereye kadar
                          haftasonu paskalya..hem katoliklerin hemde protestanların..bu haftasonuna pala neşe içinde girecektir pazartesi gerçeklere döneriz...
                          if anything can't be fixed, it won't

                          Yorum

                          • detox
                            Çalışkan
                            • 26 Ocak 2013
                            • 357

                            #4933
                            NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Bi öne alalım ,muhatabı kimse

                            Geldiğinde cevap vermek için ,yazıları tarayıp durmasın.
                            merak etme okuyan okumuştur..
                            if anything can't be fixed, it won't

                            Yorum

                            • NUH
                              Aktif
                              • 12 Nisan 2014
                              • 207

                              #4934
                              detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              merak etme okuyan okumuştur..
                              Şahsıma karşı ,hiç bir samimiyetimiz olmadığı halde-Birinci zamir kullanma hakkını nerden buldunuz?

                              bu bir

                              Okuyanın okduğunu nerden biliyorsunuz?

                              bu iki

                              Yorum

                              • REİS
                                Tecrübeli
                                • 24 Aralık 2012
                                • 542

                                #4935
                                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                                çık çık nereye kadar
                                arz talep meselesi bu işler başgan, yükselişe herkes inanmalı.! ben hala inanmıyorum,demekki daha cıkacak yolu var
                                BaLtaCı

                                kârda otur,zarardan cabuk cık...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information