Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • NUH
    Aktif
    • 12 Nisan 2014
    • 207

    #4006
    iyi geceler

    detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yazınızı yeni okudum..borsa da ne kadar zamandır işlem yaptığınızı bilemiyorum ama burada herkes kendi kararlarına göre hareket eder..kağıtlar hakkında aldığımızı ya da sattığımızı yazarız ama size hangisini alıp-satmanız gibi bir karar konusunda yardım edemeyiz. borsa da illaki bu 2 kağıt mı var?
    Soru basit görünümünden daha derindi aslında ,cevap da öyle

    Basit herzaman en zor olandır zaten

    aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selamlar,

    Öncelikle şunu söyleyeyim öyle hoca filan değilim. En azından kendi adıma konuşayım. O yüzden cevap vermedim ilk başta.

    Şunu söyleyeyim, bir kağıt almak risktir. Borsanın doğası bu zaten. Mühim olan bunu olabilecek en düşük seviyeye getirmektir. Örneğin bir kağıt hep tavan ya da taban görüyorsa bulaşmamak en iyisidir. Çıkar diye alırsın ama bir satış yer satamazsın tabana kilitler spek. Ya da artık tamam bitti düşüş dersin devam eder ya da yataya sarar. Misal KRDMD.

    Ben genelde speğin kağıdı taban veya tavan yapamayacağı U30 kağıdı alırım. Arada da macera için ufak kağıtlara girerim.

    24 Mart'ta herkes ertesi gün bir video kaydı çıkacak ve başbakan istifa edecek, hükumet gidecek diye düşünüyordu ama hiç bir kayıt çıkmadı. O zaman GARAN 6,48 kapatmış, 8 Nisan'da en yüksek 8,15 görmüş. Alın size düşük riskli ama 11 işlem gününde %25 kar.



    Teşekkürler ve tekrar iyi geceler

    Yorum

    • aok75
      Yasaklı
      • 12 Temmuz 2013
      • 602

      #4007
      Ben timime yemek vereyim. Herkese iyi geceler. Kısmet ise yarın görüşmek üzere.

      Yorum

      • alidimitri
        Katılımcı
        • 08 Ekim 2013
        • 71

        #4008
        REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        yanılmıyorsam bu ücüncü,sanırım katlamalı bi sistem kullanılıyo,daha önceki nickimde müebbet yediğimde olmuştu ama bu kadar koymamıştı.
        1 ay ceza ise kesin objektif vermiştir ama nicki gibi objektif değil çok subjektif bir arkadaş

        Yorum

        • detox
          Çalışkan
          • 26 Ocak 2013
          • 357

          #4009
          BORSAMATİK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          İyi geceler.
          daha öncede sormak istemiştim ama nasip olmamıştı..siz zaybaba'nın forumundaçooook eskiden yazar mıydınız?
          if anything can't be fixed, it won't

          Yorum

          • detan
            Tecrübeli
            • 31 Ekim 2013
            • 676

            #4010
            aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Ben timime yemek vereyim. Herkese iyi geceler. Kısmet ise yarın görüşmek üzere.

            Benim kuzenin kedisi, onların deyişiyle 'uf olmuş'; birkaç gün ağızdan şırıngayla beslediler.


            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

            Yorum

            • alidimitri
              Katılımcı
              • 08 Ekim 2013
              • 71

              #4011
              detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              sektörel sepet yap diyeceğim ama sen işini iyi biliyorsun..takdir ettiğim bir tradersin.
              sepetim var abi hiç dokunmuyorum... TTRAK FROTO PETUN ISGSY TUPRS ADANA CIMSA ISYAT bu sepeti geçen sene mayıs-haziran gibi yaptım temettülerle yeniden aldım bunlardan PETUN %50-60 TTRAK %30 TUPRS %25 yaptı...

              Yorum

              • realist34
                Yasaklı
                • 04 Haziran 2013
                • 1354

                #4012
                aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Ben timime yemek vereyim. Herkese iyi geceler. Kısmet ise yarın görüşmek üzere.
                Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde gözünü seveyim timine sahip çık kuzen

                Yorum

                • detox
                  Çalışkan
                  • 26 Ocak 2013
                  • 357

                  #4013
                  alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  sepetim var abi hiç dokunmuyorum... TTRAK FROTO PETUN ISGSY TUPRS ADANA CIMSA ISYAT bu sepeti geçen sene mayıs-haziran gibi yaptım temettülerle yeniden aldım bunlardan PETUN %50-60 TTRAK %30 TUPRS %25 yaptı...
                  sepet değil mübarek "küfe"
                  if anything can't be fixed, it won't

                  Yorum

                  • aok75
                    Yasaklı
                    • 12 Temmuz 2013
                    • 602

                    #4014
                    detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    aday olacakmısın yoksa sadece destekci mi olacaksın
                    Seçilirim yanlışlıkla sonra isin yoksa her hafta Cuma günü adamın birine katlanmak zorunda kalirim. Neme lazım abim, ben sadece trafolar için güvenlik timi hazırlıyorum.

                    Yorum

                    • realist34
                      Yasaklı
                      • 04 Haziran 2013
                      • 1354

                      #4015
                      anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Bu köy daha renkli ama ben öteki köyü de bırakamıyorum..

                      Hem de fikir zenginliği oluyor.. ,

                      Bir de vahhun ve realist dostların hakkını burda ödeyemeyiz bence..
                      Diğer köydekiler burayı tanımıyor.. veya öteki köyü sadece hisse forumlarından takip ediyor...
                      Estağfurullah abi benim yaptığım sadece çopy - paste .. Esas sizlerin hakkı ödenmez

                      Yorum

                      • alidimitri
                        Katılımcı
                        • 08 Ekim 2013
                        • 71

                        #4016
                        detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        sepet değil mübarek "küfe"
                        CIMSA nında hakkını yemiyeyim %30 yaptı
                        ancak bu tahtalardan en ilginci PETUN tahtada mal yok alıcı-satıcı çok sığ 20 kademe boş bıraktığı oluyor hergün 5-10 kazanıyorum tahtayı bana bıraktı isteyen izlesin tahtayı ne demek istediğimi anlar

                        Yorum

                        • aok75
                          Yasaklı
                          • 12 Temmuz 2013
                          • 602

                          #4017
                          realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde gözünü seveyim timine sahip çık kuzen
                          O kadar mamayı boşuna mı yiyorlar?

                          Neyse başkan yok onun yerine, iyi geceler 2

                          Yorum

                          • realist34
                            Yasaklı
                            • 04 Haziran 2013
                            • 1354

                            #4018
                            aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            O kadar mamayı boşuna mı yiyorlar?

                            Neyse başkan yok onun yerine, iyi geceler 2
                            Benden de iyi geceler - 2

                            Yorum

                            • REİS
                              Tecrübeli
                              • 24 Aralık 2012
                              • 542

                              #4019
                              detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              sepet değil mübarek "küfe"

                              hepte olmuşlardan toplamış,
                              nerde cürük carık varsa bizim sepette,endeks cıkar bizimki cıkmas endeks düşer mübarek at yarışı izliyo sanırsın en önden koşacam diye bi tarafını yırtar...az önce bi arkadaş yasmıştı...tıpkısının aynısı,nereye el atsam kurutuyorum.
                              BaLtaCı

                              kârda otur,zarardan cabuk cık...

                              Yorum

                              • aok75
                                Yasaklı
                                • 12 Temmuz 2013
                                • 602

                                #4020
                                detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Benim kuzenin kedisi, onların deyişiyle 'uf olmuş'; birkaç gün ağızdan şırıngayla beslediler.



                                Kuzenimizin tebrik ediyorum abim. Hayvanların sevgisi lazım. Başkanın boğa sevgisi gibi olmasın ama...


                                İyi geceler 3

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information