Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detox
    Çalışkan
    • 26 Ocak 2013
    • 357

    #3991
    alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yine yapıyom abi ama miktarı azalttım
    o zamanlar trend yukarı idi..garanda alım yapıyordun..hatırlıyorum.umarım istediğin gibi olur..gerçi ben sana akıl veremem çünkü ben sadece vadeli ve forex teyim
    if anything can't be fixed, it won't

    Yorum

    • detan
      Tecrübeli
      • 31 Ekim 2013
      • 676

      #3992
      Elim işte, gözüm sizde; yazamıyorum ama okuyorum.
      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

      Yorum

      • aok75
        Yasaklı
        • 12 Temmuz 2013
        • 602

        #3993
        REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        aramısda pala varmı diye bakınıyodum,alidimitriyi görünce aramaktan vazgectim.
        enaz bi ay daha buradayım,hız yaptığım icin cezayı fazla kesti komiser amcam alışırsam diğer köye gitmem belkide...
        Geçmiş olsun. Bir ay ceza az değilmiş.

        Yorum

        • detox
          Çalışkan
          • 26 Ocak 2013
          • 357

          #3994
          alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          aynı gece atılmıştık hatırlıyorum
          mailleşmiştik o zaman mail adresinden daha sonra okurken sen olduğunu anlamıştım.
          if anything can't be fixed, it won't

          Yorum

          • anti panik
            Yasaklı
            • 25 Mart 2014
            • 293

            #3995
            bu köy.. öteki köy..

            REİS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            aramısda pala varmı diye bakınıyodum,alidimitriyi görünce aramaktan vazgectim.
            enaz bi ay daha buradayım,hız yaptığım icin cezayı fazla kesti komiser amcam alışırsam diğer köye gitmem belkide...
            Bu köy daha renkli ama ben öteki köyü de bırakamıyorum..

            Hem de fikir zenginliği oluyor.. ,

            Bir de vahhun ve realist dostların hakkını burda ödeyemeyiz bence..
            Diğer köydekiler burayı tanımıyor.. veya öteki köyü sadece hisse forumlarından takip ediyor...

            Yorum

            • aok75
              Yasaklı
              • 12 Temmuz 2013
              • 602

              #3996
              realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              bana müsaade Allah'a emanet olun.. herkese iyi geceler..

              İyi geceler kuzen. Ben de benim C. başkanlığı seçimleri için hazırladığım timin mamasını vereyim sonra yatarım.

              Yorum

              • alidimitri
                Katılımcı
                • 08 Ekim 2013
                • 71

                #3997
                detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                o zamanlar trend yukarı idi..garanda alım yapıyordun..hatırlıyorum.umarım istediğin gibi olur..gerçi ben sana akıl veremem çünkü ben sadece vadeli ve forex teyim
                evet abi o zaman GARAN da kademeler 0.02 idi tek kademe trade ediyordum... şimdi HALKB a dadandım kademe 0.05 (komisyon olayından) birde GARAN temel analiz olarak en şişik banka...

                Yorum

                • detan
                  Tecrübeli
                  • 31 Ekim 2013
                  • 676

                  #3998
                  detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  valla benim de alkolik deli olduğum tescillendi zaten

                  Kendini taşlayabilen adamdan zarar gelmez.
                  Sevgiler...
                  Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                  Yorum

                  • detox
                    Çalışkan
                    • 26 Ocak 2013
                    • 357

                    #3999
                    detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Elim işte, gözüm sizde; yazamıyorum ama okuyorum.
                    espri yapacaktım ama şişeye baktım o bana baktı...ı ıh yapmiiim
                    if anything can't be fixed, it won't

                    Yorum

                    • detox
                      Çalışkan
                      • 26 Ocak 2013
                      • 357

                      #4000
                      alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      evet abi o zaman GARAN da kademeler 0.02 idi tek kademe trade ediyordum... şimdi HALKB a dadandım kademe 0.05 (komisyon olayından) birde GARAN temel analiz olarak en şişik banka...
                      sektörel sepet yap diyeceğim ama sen işini iyi biliyorsun..takdir ettiğim bir tradersin.
                      if anything can't be fixed, it won't

                      Yorum

                      • REİS
                        Tecrübeli
                        • 24 Aralık 2012
                        • 542

                        #4001
                        aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Geçmiş olsun. Bir ay ceza az değilmiş.
                        yanılmıyorsam bu ücüncü,sanırım katlamalı bi sistem kullanılıyo,daha önceki nickimde müebbet yediğimde olmuştu ama bu kadar koymamıştı.
                        BaLtaCı

                        kârda otur,zarardan cabuk cık...

                        Yorum

                        • anti panik
                          Yasaklı
                          • 25 Mart 2014
                          • 293

                          #4002
                          öteki köy??

                          Öteki köyde brkaç saattir bu mesajın üzerine hiçkimse yorum yazmadı...

                          Bu durumda ya bende bir problem var böyle abuk subuk şey yazıp çiziyorum..
                          Ya da öteki köyde...


                          Yorum

                          • BORSAMATİK
                            Katılımcı
                            • 16 Şubat 2009
                            • 103

                            #4003
                            İyi geceler.

                            Yorum

                            • aok75
                              Yasaklı
                              • 12 Temmuz 2013
                              • 602

                              #4004
                              alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              evet abi o zaman GARAN da kademeler 0.02 idi tek kademe trade ediyordum... şimdi HALKB a dadandım kademe 0.05 (komisyon olayından) birde GARAN temel analiz olarak en şişik banka...
                              Ben de neye el atsam kuruyor diyordum. Sebebini buldum.

                              Yorum

                              • detox
                                Çalışkan
                                • 26 Ocak 2013
                                • 357

                                #4005
                                aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                İyi geceler kuzen. Ben de benim C. başkanlığı seçimleri için hazırladığım timin mamasını vereyim sonra yatarım.
                                aday olacakmısın yoksa sadece destekci mi olacaksın
                                if anything can't be fixed, it won't

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information