Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
REİS şimdi kişileri analiz ediyor...nede olsa bizleri tam olarak tanımıyor..her ne kadar öteki köyde de yazanlar olsada nitekim buradaki kişiler biraz farklı..umarım kendini daha rahat hisseder ve burada daha fazla yazma zamanı olur?? yaa bu karikatürün rakı içeni yok mu?
beni azıcık tanır sanırım ne deli dumrul olduğumu mesela
Rus savaş uçağından ABD gemisine taciz iddiası Karadeniz'in uluslararası sularında bir Rus savaş uçağının, ABD savaş gemisini 90 dakikadan uzun süre taciz ettiği ileri sürüldü.
14.04.2014 Pazartesi 23:02
Amerikalı bir askeri yetkili, Rus savaş uçağının, cumartesi günü Karadeniz'de 90 dakikadan uzun süre Amerikan savaş gemisinin yakınından uçuş yaptığını iddia etti.
Adının açıklanmasını istemeyen Amerikalı askeri yetkili, cumartesi günü Rus savaş uçağının, USS Donald Cook destroyerine 900 metre mesafede, deniz seviyesinden 150 metre yükseklikte uçuş yaptığını bildirdi.
Yetkili, Rus uçağının yakın uçuşu üzerine gemi komutanlarının telsiz uyarıları yaptığını, öte yandan herhangi bir olay yaşanmadığını ifade etti.
Romanya'nın doğusunda uluslararası sularda görev yapan USS Donald Cook, Rusya'nın Kırım'ı ilhakı ve Ukrayna'da süregelen olaylar nedeniyle 10 Nisan'da Karadeniz'de konuşlandırılmıştı.
"(Karadeniz'deki hadise) Provokatif ve amatörce"
Beyaz Saray Sözcüsü Jay Carney, günlük basın brifinginde konuyla ilgili bir soru üzerine Rus savaş uçağının Karadeniz'de Amerikan savaş gemisinin yakınında uçuş yapmasını "provokatif ve amatörce" olarak niteledi.
Carney, şunları kaydetti: "Rusya'nın Ukrayna'daki eylemlerinden, Ukrayna'yı istikrarsızlaştırma girişimlerinden çok endişeliyiz. Ukrayna sınırındaki binlerce Rus askerinden endişeliyiz. Ukrayna'nın doğusunda Rusya'nın yardımını ya da desteğini alan provokatif eylemlerden endişeliyiz. Ukrayna hükümetini de, zorlu bir vaziyeti ele almada gösterdikleri itidalden dolayı kutluyoruz."
REİS şimdi kişileri analiz ediyor...nede olsa bizleri tam olarak tanımıyor..her ne kadar öteki köyde de yazanlar olsada nitekim buradaki kişiler biraz farklı..umarım kendini daha rahat hisseder ve burada daha fazla yazma zamanı olur?? yaa bu karikatürün rakı içeni yok mu?
aramısda pala varmı diye bakınıyodum,alidimitriyi görünce aramaktan vazgectim.
enaz bi ay daha buradayım,hız yaptığım icin cezayı fazla kesti komiser amcam alışırsam diğer köye gitmem belkide...
aramısda pala varmı diye bakınıyodum,alidimitriyi görünce aramaktan vazgectim.
enaz bi ay daha buradayım,hız yaptığım icin cezayı fazla kesti komiser amcam alışırsam diğer köye gitmem belkide...
Abi ben malcıyım biliyon minnacık pala bile olamam ama BİST de total hacimin %1-2 sini yaptığım günlerde olmadı değil
aramısda pala varmı diye bakınıyodum,alidimitriyi görünce aramaktan vazgectim.
enaz bi ay daha buradayım,hız yaptığım icin cezayı fazla kesti komiser amcam alışırsam diğer köye gitmem belkide...
ben kafadan girdim..öyle bir silmiş ki..ben kimim diye 3 senedir dolanıyorum başkan bile bulamadı valla..allahtan arşif falan varda
Yorum