Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
Sayın vahhun,BEéLLrock,makinist,cuneyt,loruhano,ainos,Ya lnızefe,alidimitri,metcezir,sinterklass,tyanali,bu ne,bustu,lasttrader,teacher,AYI,albica,vix,apachi, aok,çelme,troas,mehmet52,sertisia,filozof16,burkay ,kungfucu,detox,Reis,berk ve bir bu kadar daha kişiden dolayı ve tabiiki ayhan53 ,detan,pool ve şahsınız sayesinde kendisini biraz tanıdım
fakat sorduğum soru basit bir soruydu ,bunu Dayı dan başkasının cevaplıyamıyor olmasına bir anlam veremedim?
Soru çok basit: Siyah mı Beyaz mı ?
Selamlar,
Öncelikle şunu söyleyeyim öyle hoca filan değilim. En azından kendi adıma konuşayım. O yüzden cevap vermedim ilk başta.
Şunu söyleyeyim, bir kağıt almak risktir. Borsanın doğası bu zaten. Mühim olan bunu olabilecek en düşük seviyeye getirmektir. Örneğin bir kağıt hep tavan ya da taban görüyorsa bulaşmamak en iyisidir. Çıkar diye alırsın ama bir satış yer satamazsın tabana kilitler spek. Ya da artık tamam bitti düşüş dersin devam eder ya da yataya sarar. Misal KRDMD.
Ben genelde speğin kağıdı taban veya tavan yapamayacağı U30 kağıdı alırım. Arada da macera için ufak kağıtlara girerim.
24 Mart'ta herkes ertesi gün bir video kaydı çıkacak ve başbakan istifa edecek, hükumet gidecek diye düşünüyordu ama hiç bir kayıt çıkmadı. O zaman GARAN 6,48 kapatmış, 8 Nisan'da en yüksek 8,15 görmüş. Alın size düşük riskli ama 11 işlem gününde %25 kar.
Ben telefona kayıt alırım o zaman. Teknoloji ne için var kuzen?
kuzenim benim yokluğumu hissettirmemen lazım
unutma sakın; masaya ne gelirse fondip yapacaksın
sürahi ile su koyarlarsa bile sürahiyi alıp dikeceksin kafana
Öncelikle şunu söyleyeyim öyle hoca filan değilim. En azından kendi adıma konuşayım. O yüzden cevap vermedim ilk başta.
Şunu söyleyeyim, bir kağıt almak risktir. Borsanın doğası bu zaten. Mühim olan bunu olabilecek en düşük seviyeye getirmektir. Örneğin bir kağıt hep tavan ya da taban görüyorsa bulaşmamak en iyisidir. Çıkar diye alırsın ama bir satış yer satamazsın tabana kilitler spek. Ya da artık tamam bitti düşüş dersin devam eder ya da yataya sarar. Misal KRDMD.
Ben genelde speğin kağıdı taban veya tavan yapamayacağı U30 kağıdı alırım. Arada da macera için ufak kağıtlara girerim.
24 Mart'ta herkes ertesi gün bir video kaydı çıkacak ve başbakan istifa edecek, hükumet gidecek diye düşünüyordu ama hiç bir kayıt çıkmadı. O zaman GARAN 6,48 kapatmış, 8 Nisan'da en yüksek 8,15 görmüş. Alın size düşük riskli ama 11 işlem gününde %25 kar.
Yorum