Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tyanali
    Yasaklı
    • 09 Ekim 2009
    • 462

    #3946
    geceniz iyi olsun... iyi günler yakın...


    Düşlerinden vurulurken çocuklar,
    Hangi yaşamaktan bahseder ki masallar?

    Yorum

    • kungfucu
      Seyirci Üye
      • 30 Eylül 2013
      • 57

      #3947
      İyi geceler.

      Yorum

      • realist34
        Yasaklı
        • 04 Haziran 2013
        • 1354

        #3948
        gri olamaz mı ?

        Yorum

        • aok75
          Yasaklı
          • 12 Temmuz 2013
          • 602

          #3949
          detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          gelecek yemekte
          realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          sen söylüyon abi de.. ben fondip yapmaktan bir şey hatırlamıyorumki..
          Ben telefona kayıt alırım o zaman. Teknoloji ne için var kuzen?

          Yorum

          • aok75
            Yasaklı
            • 12 Temmuz 2013
            • 602

            #3950
            kungfucu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            İyi geceler.
            İyi geceler, hoş gelmişsiniz.

            Yorum

            • alidimitri
              Katılımcı
              • 08 Ekim 2013
              • 71

              #3951
              iyi geceler sn dostlar...

              Yorum

              • NUH
                Aktif
                • 12 Nisan 2014
                • 207

                #3952
                cevap

                realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                gri olamaz mı ?
                Soru basit bir soruydu ,cevabı da basit

                Beyaz herzaman kazanır,er ya da geç .

                Şahsınızda herkese iyigeceler.

                Yorum

                • anti panik
                  Yasaklı
                  • 25 Mart 2014
                  • 293

                  #3953
                  idealtrade

                  detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  şimdi idealtrade diye bir program çıktı..matrixten daha iyi..demosunu indir bir bak bakalım...
                  Detox üstad..

                  Bahsettiğiniz bu mudur? Emin olamadım...

                  teşekkür ederim..

                  Yorum

                  • aok75
                    Yasaklı
                    • 12 Temmuz 2013
                    • 602

                    #3954
                    NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Sayın vahhun,BEéLLrock,makinist,cuneyt,loruhano,ainos,Ya lnızefe,alidimitri,metcezir,sinterklass,tyanali,bu ne,bustu,lasttrader,teacher,AYI,albica,vix,apachi, aok,çelme,troas,mehmet52,sertisia,filozof16,burkay ,kungfucu,detox,Reis,berk ve bir bu kadar daha kişiden dolayı ve tabiiki ayhan53 ,detan,pool ve şahsınız sayesinde kendisini biraz tanıdım

                    fakat sorduğum soru basit bir soruydu ,bunu Dayı dan başkasının cevaplıyamıyor olmasına bir anlam veremedim?

                    Soru çok basit: Siyah mı Beyaz mı ?

                    Selamlar,

                    Öncelikle şunu söyleyeyim öyle hoca filan değilim. En azından kendi adıma konuşayım. O yüzden cevap vermedim ilk başta.

                    Şunu söyleyeyim, bir kağıt almak risktir. Borsanın doğası bu zaten. Mühim olan bunu olabilecek en düşük seviyeye getirmektir. Örneğin bir kağıt hep tavan ya da taban görüyorsa bulaşmamak en iyisidir. Çıkar diye alırsın ama bir satış yer satamazsın tabana kilitler spek. Ya da artık tamam bitti düşüş dersin devam eder ya da yataya sarar. Misal KRDMD.

                    Ben genelde speğin kağıdı taban veya tavan yapamayacağı U30 kağıdı alırım. Arada da macera için ufak kağıtlara girerim.

                    24 Mart'ta herkes ertesi gün bir video kaydı çıkacak ve başbakan istifa edecek, hükumet gidecek diye düşünüyordu ama hiç bir kayıt çıkmadı. O zaman GARAN 6,48 kapatmış, 8 Nisan'da en yüksek 8,15 görmüş. Alın size düşük riskli ama 11 işlem gününde %25 kar.

                    Yorum

                    • aok75
                      Yasaklı
                      • 12 Temmuz 2013
                      • 602

                      #3955
                      alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      iyi geceler sn dostlar...
                      Yakışıklı kuzenim çatlasın diye mi o poz?

                      Hoş gelmişsin.

                      Yorum

                      • realist34
                        Yasaklı
                        • 04 Haziran 2013
                        • 1354

                        #3956
                        NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Soru basit bir soruydu ,cevabı da basit

                        Beyaz herzaman kazanır,er ya da geç .

                        Şahsınızda herkese iyigeceler.
                        iyi geceler hocam

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #3957
                          aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Ben telefona kayıt alırım o zaman. Teknoloji ne için var kuzen?
                          kuzenim benim yokluğumu hissettirmemen lazım
                          unutma sakın; masaya ne gelirse fondip yapacaksın
                          sürahi ile su koyarlarsa bile sürahiyi alıp dikeceksin kafana

                          Yorum

                          • alidimitri
                            Katılımcı
                            • 08 Ekim 2013
                            • 71

                            #3958
                            aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Yakışıklı kuzenim çatlasın diye mi o poz?

                            Hoş gelmişsin.
                            Hoşbulduk...
                            Daha da çatlıyacak o
                            işinin ehili bir diş teknisyenine dişleride yaptırdım 10 numara oldu

                            Yorum

                            • realist34
                              Yasaklı
                              • 04 Haziran 2013
                              • 1354

                              #3959
                              alidimitri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              iyi geceler sn dostlar...
                              iyi geceler hocam hoş geldin

                              Yorum

                              • realist34
                                Yasaklı
                                • 04 Haziran 2013
                                • 1354

                                #3960
                                canım kuzenim.. güzel açıklamışsın gerçekten

                                aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Selamlar,

                                Öncelikle şunu söyleyeyim öyle hoca filan değilim. En azından kendi adıma konuşayım. O yüzden cevap vermedim ilk başta.

                                Şunu söyleyeyim, bir kağıt almak risktir. Borsanın doğası bu zaten. Mühim olan bunu olabilecek en düşük seviyeye getirmektir. Örneğin bir kağıt hep tavan ya da taban görüyorsa bulaşmamak en iyisidir. Çıkar diye alırsın ama bir satış yer satamazsın tabana kilitler spek. Ya da artık tamam bitti düşüş dersin devam eder ya da yataya sarar. Misal KRDMD.

                                Ben genelde speğin kağıdı taban veya tavan yapamayacağı U30 kağıdı alırım. Arada da macera için ufak kağıtlara girerim.

                                24 Mart'ta herkes ertesi gün bir video kaydı çıkacak ve başbakan istifa edecek, hükumet gidecek diye düşünüyordu ama hiç bir kayıt çıkmadı. O zaman GARAN 6,48 kapatmış, 8 Nisan'da en yüksek 8,15 görmüş. Alın size düşük riskli ama 11 işlem gününde %25 kar.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information