Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tyanali
    Yasaklı
    • 09 Ekim 2009
    • 462

    #3931
    pıtin geliyorrrr ... böööööööööööööööööö

    Rus savaş uçağından ABD gemisine taciz iddiası


    14 Nisan 2014 22:03 (Son güncelleme 14 Nisan 2014 22:11)

    Karadeniz'in uluslararası sularında bir Rus savaş uçağının, ABD savaş gemisini 90 dakikadan uzun süre taciz ettiği ileri sürüldü.





    WASHINGTON

    Amerikalı bir askeri yetkili, Rus savaş uçağının, cumartesi günü Karadeniz’de 90 dakikadan uzun süre Amerikan savaş gemisinin yakınından uçuş yaptığını iddia etti.

    Adının açıklanmasını istemeyen Amerikalı askeri yetkili, cumartesi günü Rus savaş uçağının, USS Donald Cook destroyerine 900 metre mesafede, deniz seviyesinden 150 metre yükseklikte uçuş yaptığını bildirdi.

    Yetkili, Rus uçağının yakın uçuşu üzerine gemi komutanlarının telsiz uyarıları yaptığını, öte yandan herhangi bir olay yaşanmadığını ifade etti.

    Romanya’nın doğusunda uluslararası sularda görev yapan USS Donald Cook, Rusya’nın Kırım’ı ilhakı ve Ukrayna’da süregelen olaylar nedeniyle 10 Nisan’da Karadeniz’de konuşlandırılmıştı

    Yorum

    • realist34
      Yasaklı
      • 04 Haziran 2013
      • 1354

      #3932
      NUH Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Bakalım
      ateks ne yapar sizce ? takip ediyor musunuz ateksi ?

      Yorum

      • anti panik
        Yasaklı
        • 25 Mart 2014
        • 293

        #3933
        Bist yataya mı sariyor?

        17 aralık seviyesi 75.000 e yakın seviyenin hemen altını 73900 ve 73700 seviyelerini geçen hafta ve bugün test ettik..

        Geçen haftadan bu yana yatay bir banda girip girmediğimiz henüz net değil..

        Bu hafta 74.000 üzerine atarsa yükseliş trend devam ediyor olacak.. Aksi halde yatay bantta kalacağız.

        İzleyelim görelim..



        Yorum

        • realist34
          Yasaklı
          • 04 Haziran 2013
          • 1354

          #3934
          Altın`da düşüş bekleniyor!
          14.04.2014
          Külçe altın ve mahsullerde ralli sürerken, Goldman emtia varlıklarında düşüş bekliyor.

          Goldman Sachs Group Inc., değerli metal ve mahsul fiyatlarının Ukrayna'daki tansiyon ve hava koşullarıyla ralli yapmasına rağmen emtia varlıkları fiyatlarının bu yıl düşmesini bekliyor.

          Jeffrey Currie'nin liderliğini üstlendiği analist grubunun dün yayımladığı raporda, S&P GSCI Enhanced Commodity Endeksi'nin önümüzdeki 12 ayda yüzde 4 düşebileceği belirtildi. Şubat ayındaki tahminde yüzde 14 düşmesi beklenen metallerin yüzde 15 gerilemesinin beklendiği açıklandı. Raporda tarım mahsülleri fiyatlarının yüzde 10 düşeceği ifade edildi.

          Yorum

          • detox
            Çalışkan
            • 26 Ocak 2013
            • 357

            #3935
            realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            bu haber başkanıma gelsin...


            Doğan Grubu'ndan şok karar
            [B]14.04.2014 - 18:40
            Doğan Holding, Doğan Yayın Holding'i devralarak birleşme kararı aldı
            ahhh ah..hissenet te 2011 yılında dohol topiğine yazmıştım..dohol ve dyhol ün birleşeceğini hatta fiyatlarıda aynıydı yanlış hatırlamıyorsam?
            if anything can't be fixed, it won't

            Yorum

            • Artı
              Aktif
              • 06 Temmuz 2009
              • 237

              #3936
              hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              ya benim kagıttaki haber beni benden aldı, valla batağın içine girdik sanırım.. kafa gitti benim.

              niye oyle oldu hakkaten, sanki aranın daha da açılması gerekmiyor muydu bugun ?
              Kur a bağlı olduğundan olabilir.
              Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

              Yorum

              • detox
                Çalışkan
                • 26 Ocak 2013
                • 357

                #3937
                yemekte dohol ile ilgili yeni şeyler söyleyeceğim
                if anything can't be fixed, it won't

                Yorum

                • realist34
                  Yasaklı
                  • 04 Haziran 2013
                  • 1354

                  #3938
                  detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  yemekte dohol ile ilgili yeni şeyler söyleyeceğim
                  sen söylüyon abi de.. ben fondip yapmaktan bir şey hatırlamıyorumki..

                  Yorum

                  • detox
                    Çalışkan
                    • 26 Ocak 2013
                    • 357

                    #3939
                    anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Benim teknik analiz yazilimi kullanan ustadlara sorum olacak...

                    Gecen sene tavsiye userine "FINNET" satin aldim.
                    Yillik guncelleme icin bugun 150 tl istediler.

                    Ancak forumdan gordugum kadariyla "matriks teknik analiz" daha yaygin gibi.
                    Matriksde yatay eksende tarihleri net okuyamadim??
                    Hacim verileri yok sanki..??
                    Trader icin 110 tl liste fiyati var..

                    Kullanip memnun kalan varsa gorus rica derim..
                    şimdi idealtrade diye bir program çıktı..matrixten daha iyi..demosunu indir bir bak bakalım...
                    if anything can't be fixed, it won't

                    Yorum

                    • detox
                      Çalışkan
                      • 26 Ocak 2013
                      • 357

                      #3940
                      realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      sen söylüyon abi de.. ben fondip yapmaktan bir şey hatırlamıyorumki..
                      gelecek yemekte
                      if anything can't be fixed, it won't

                      Yorum

                      • Artı
                        Aktif
                        • 06 Temmuz 2009
                        • 237

                        #3941
                        anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        17 aralık seviyesi 75.000 e yakın seviyenin hemen altını 73900 ve 73700 seviyelerini geçen hafta ve bugün test ettik..

                        Geçen haftadan bu yana yatay bir banda girip girmediğimiz henüz net değil..

                        Bu hafta 74.000 üzerine atarsa yükseliş trend devam ediyor olacak.. Aksi halde yatay bantta kalacağız.

                        İzleyelim görelim..



                        Büyük ihtimalle yataya saracak, altta kalan ortalamaların yaklaşmasını bekleyebilir,,,Tahminen...
                        Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #3942
                          14.04.2014 - 22:04

                          İstanbul Ataköy'de temel kazma çalışmaları devam eden "Ataköy Towers"ın şantiye alanında bir yangın çıktı

                          Yorum

                          • aok75
                            Yasaklı
                            • 12 Temmuz 2013
                            • 602

                            #3943
                            realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            dayı olsaydı sizin sorunuzu cevaplardı aslında .. dayıyı tanıyorsunuz değil mi ?
                            Dayıyı özledim. Ne kadar güzeldi sohbeti. Umarım en kısa zamanda geri gelir.

                            Yorum

                            • realist34
                              Yasaklı
                              • 04 Haziran 2013
                              • 1354

                              #3944
                              başkanım uyudun mu ?

                              Yorum

                              • NUH
                                Aktif
                                • 12 Nisan 2014
                                • 207

                                #3945
                                cafe

                                realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                dayı olsaydı sizin sorunuzu cevaplardı aslında .. dayıyı tanıyorsunuz değil mi ?
                                Sayın vahhun,BEéLLrock,makinist,cuneyt,loruhano,ainos,Ya lnızefe,alidimitri,metcezir,sinterklass,tyanali,bu ne,bustu,lasttrader,teacher,AYI,albica,vix,apachi, aok,çelme,troas,mehmet52,sertisia,filozof16,burkay ,kungfucu,detox,Reis,berk ve bir bu kadar daha kişiden dolayı ve tabiiki ayhan53 ,detan,pool ve şahsınız sayesinde kendisini biraz tanıdım

                                fakat sorduğum soru basit bir soruydu ,bunu Dayı dan başkasının cevaplıyamıyor olmasına bir anlam veremedim?

                                Soru çok basit: Siyah mı Beyaz mı ?

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information