Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • che big
    Katılımcı
    • 09 Ekim 2012
    • 142

    #4096
    Doğan Yayın Holding’in tüm aktif ve pasifinin bir bütün halinde hakim ortağı Doğan Şirketler Grubu Holding A.Ş. tarafından "devir alınması" suretiyle, Doğan Şirketler Grubu Holding A.Ş. bünyesinde birleşilmesine karar verilmiştir.

    Doğan Şirketler Grubu Holding A.Ş (DOHOL) ve Doğan Yayın Holding A.Ş.'nin (DYHOL) yaptıkları açıklamada, DYHOL’ün DOHOL tarafından devir alınması suretiyle DOHOL bünyesinde birleşilmesine karar verilmiştir. Birleşmede 01.01.2013-31.12.2013 hesap dönemine ait yıllık konsolide finansal raporunda yer alan finansal tabloların ve dipnotlarının esas alınmasına karar verilmiştir. Ayrılma hakkını kullanmak isteyenler yatırımcılar için DYHOL’de fiyat hisse başına 0.50 TL, DOHOL’de ise 0.67TL olarak belirlenmiştir. (Dün kapanış fiyatı; DYHOL: 0.51TL; DOHOL: 0.68TL)

    Hatırlatmak gerekirse, DOHOL, DYHOL’ün %80’ine sahiptir. Yapılan açıklamada, birleşme ve değiştirme işlemlerinde adil ve makul bir yaklaşımla ve hiçbir tereddüt oluşturmayacak şekilde tespitinde, uzman kuruluş raporunun esas alınacağı belirtilmiştir. SPK mevzuatına göre değerleme raporunda en az 3 farklı yöntem uygulanması gerekmektedir. Her iki şirketin halka açık ve holding şirketi olmaları sebebiyle, birleşme ve devralma koşullarının şirketlerin UFRS finansalları ve NAD’a göre yapılabileceğini düşünüyoruz. Yaptığımız ön hesaplamalara göre yatırımcıların DYHOL’den DOHOL’e geçmelerinin daha makul olduğunu düşünüyoruz.
    İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
    tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

    Yorum

    • REİS
      Tecrübeli
      • 24 Aralık 2012
      • 542

      #4097
      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
      hisediyom sen çok para kazanacan bu şortlardan

      mehmet kirsoy duymasın
      kazanmasına kazanırısda,şortlar ipkini halini alıcak diye korkuyorum
      BaLtaCı

      kârda otur,zarardan cabuk cık...

      Yorum

      • aok75
        Yasaklı
        • 12 Temmuz 2013
        • 602

        #4098
        Ekranlarımı yeni açabildim. Benim HURGZ tavan olmuş.

        Yorum

        • aok75
          Yasaklı
          • 12 Temmuz 2013
          • 602

          #4099
          cemil59 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          zor bir soru çıkarsa yayarız
          Merak etmeyin soruları başkan hazırlamış.


          Ulen kesin banlayacak beni.

          Yorum

          • aok75
            Yasaklı
            • 12 Temmuz 2013
            • 602

            #4100
            che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            yaw bu garanti internet subesi iyice gicklasmaya basladi......

            giris yapamiyorum,sorun yasayan var mi?
            Ben az önce açtım, direkt açıldı.

            Yorum

            • realist34
              Yasaklı
              • 04 Haziran 2013
              • 1354

              #4101
              Başkanım gözünaydın çok sevindim gerçekten

              Yorum

              • aok75
                Yasaklı
                • 12 Temmuz 2013
                • 602

                #4102
                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                kayınvalide als hastasıydı
                geçen hafta hastaneye yattı acilden
                hastanedeyken 2 kere gitti doktorlar geri getirdi
                pazar sabahı bilinciş kayboldu
                yoğun bakıma aldıalr
                7 gün içerisinde ayılmazsa bitkisel hayata gireceği söyleniyor
                bekliyoruz.
                Buradan da yazayım dedim. Tekrar Allah acil şifalar versin.

                Yorum

                • detox
                  Çalışkan
                  • 26 Ocak 2013
                  • 357

                  #4103
                  realist pool u görüyormusun?? bir süredir yazmıyor galiba?? umarım bir yaramazlık yoktur?
                  if anything can't be fixed, it won't

                  Yorum

                  • tyanali
                    Yasaklı
                    • 09 Ekim 2009
                    • 462

                    #4104
                    öğleden sonra yeni bir hisse ile garşınızdayım hayırlısı ossun afiyet filan olsun...

                    Yorum

                    • aok75
                      Yasaklı
                      • 12 Temmuz 2013
                      • 602

                      #4105
                      realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Başkanım gözünaydın çok sevindim gerçekten
                      Hayırdır kuzen sargıları açtırdın mı?

                      Yorum

                      • vahhun
                        Çalışkan
                        • 12 Ağustos 2013
                        • 2846

                        #4106
                        "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                        Yorum

                        • vahhun
                          Çalışkan
                          • 12 Ağustos 2013
                          • 2846

                          #4107
                          "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                          Yorum

                          • aok75
                            Yasaklı
                            • 12 Temmuz 2013
                            • 602

                            #4108
                            detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            realist pool u görüyormusun?? bir süredir yazmıyor galiba?? umarım bir yaramazlık yoktur?
                            Fon dip toplantısı için alıştırma mı yapıyor acaba?

                            Yorum

                            • detan
                              Tecrübeli
                              • 31 Ekim 2013
                              • 676

                              #4109
                              aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Buradan da yazayım dedim. Tekrar Allah acil şifalar versin.


                              Geçmiş olsun Ayhan.
                              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                              Yorum

                              • aok75
                                Yasaklı
                                • 12 Temmuz 2013
                                • 602

                                #4110
                                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                                neye sevindim dythole mi
                                2 seans çakarlar tabana olur biter
                                Benim HURGZ taş gibi başkan gel değiştir kağıdını.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information