Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • gücsüzkarınca
    Katılımcı
    • 22 Mart 2014
    • 77

    #2341
    mutlaka görmüşünüzdür ama..
    ben gene de paylaşayım
    temel ciler için faydalı olur kanaatindeyim..
    yaşar hoca ihracaatı yüksek şirketleri değerlendirmiş..
    afiyet olsun...

    Yorum

    • realist34
      Yasaklı
      • 04 Haziran 2013
      • 1354

      #2342
      Haber Artı Türk â€@HaberArtiTurk · 45 dk.
      İRAN AJANSI: MİT MISIR'DA SUİKASTLER YAPACAK http://www.haberartiturk.com/iran-aj...cak-12215h.htm

      Yorum

      • realist34
        Yasaklı
        • 04 Haziran 2013
        • 1354

        #2343
        Tuncer Şengöz â€@TuncerSengoz · 1 sa.
        Amerika borsaları artık sona çok yakın. (Eli kulağında) Bundan sonra broker'ların el şaklatarak "son resmi" vermelerini bekliyorum.

        Yorum

        • aok75
          Yasaklı
          • 12 Temmuz 2013
          • 602

          #2344
          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
          grala dikkat

          Yorum

          • realist34
            Yasaklı
            • 04 Haziran 2013
            • 1354

            #2345
            22:34:23 usd/try 2,1059 +0,0097 (+0,46%)

            Yorum

            • krizgralli
              Yasaklı
              • 18 Mayıs 2012
              • 231

              #2346
              realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Haber Artı Türk â€@HaberArtiTurk · 45 dk.
              İRAN AJANSI: MİT MISIR'DA SUİKASTLER YAPACAK http://www.haberartiturk.com/iran-aj...cak-12215h.htm

              ay ay ay...gozleri korolsun bunlarin...temeli mit'imizi samar ovlanina cevirdiler ayol...hah hah hah haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...Firat boy'larinda bir Coban,bir merkebe uckur cözse bizim mitten biliolar...

              Yorum

              • krizgralli
                Yasaklı
                • 18 Mayıs 2012
                • 231

                #2347
                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                grala dikkat

                canim nassisin...gusch ötüo mu...

                Yorum

                • aok75
                  Yasaklı
                  • 12 Temmuz 2013
                  • 602

                  #2348
                  ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                  grala dikkat
                  Hakkında şikayet var başkan, yazı siliyormuşsun.

                  Yorum

                  • realist34
                    Yasaklı
                    • 04 Haziran 2013
                    • 1354

                    #2349
                    FOMC Mart tutanakları açıklandı
                    09.04.2014 - 21:44
                    ​FOMC tutanaklarına göre, bazı yetkililer Fed'in faiz tahminlerinin yanlış algı yaratmasından endişe duyuyor

                    Fed Açık Piyasa Komitesi'nin (FOMC) 18-19 Mart tarihlerindeki toplantısının tutanaklarına göre, bazı yetkililer, faiz oranı için yapılan tahmin medyanlarının parasal sıkılaştırmaya doğru bir adım olarak algılanabileceği konusunda endişe duyuyor.

                    Tutanaklarda, "Bazı üyeler, tahmin medyanındaki artışın, beklentileri abartı duruma getirdiğini belirtti. Üyeler, faiz tahminlerinin FOMC'nin daha az destekleyici politikalara doğru bir adım attığı yönünde bir yanlış anlama yaratmasından endişe duyuyor" denildi.

                    ABD Hazine tahvili faizleri geçtiğimiz ay toplantı sonrasında, faiz oranlarının beklenenden daha yakın bir zamanda artırılabileceği öngörüsü ile yükselmişti. Fed Başkanı Janet Yellen, Mart ayı toplantısında tahvil alımlarının bu sonbaharda sonlanabileceği, faizlerin ise bundan altı ay sonra artırılabileceğini dile getirmişti.

                    Fed Mart ayı toplantısında da, önceki iki toplantıda olduğu gibi, tahvil alımlarını 10 milyar dolar azaltarak, 55 milyar dolara düşürdü ve azaltımın büyük olasılıkla ilerleyen dönemde kademeli olarak süreceğini yineledi.

                    Mart ayı toplantısının tutanaklarında ayrıca, "Üyeler, ekonomide iş gücü piyasası koşullarındaki süregelen gelişimi destekleyecek çapta geniş tabanlı bir güçlenme olduğu konusunda hemfikir" denildi.

                    Komite'nin son toplantısı sonrasında, faiz oranlarının işsizlik oranı yüzde 6.5'in üzerinde seyrettiği sürece düşük tutulacağı söyleminden vazgeçerek, karar alınırken daha geniş çapta verilerin inceleneceğini belirtildi. Aynı zamanda daha fazla sayıda Fed yetkilisi, faiz oranlarının beklenenden yakın bir zamanda artırılabileceği tahmininde bulunmuştu.
                    http://www.borsagundem.com/haber/fom...iklandi/584963

                    Yorum

                    • realist34
                      Yasaklı
                      • 04 Haziran 2013
                      • 1354

                      #2350
                      krizgralli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      ay ay ay...gozleri korolsun bunlarin...temeli mit'imizi samar ovlanina cevirdiler ayol...hah hah hah haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...Firat boy'larinda bir Coban,bir merkebe uckur cözse bizim mitten biliolar...

                      Yorum

                      • gazmanbaba
                        Yasaklı
                        • 16 Ocak 2014
                        • 102

                        #2351
                        gaddarı ayran çarpmış koca arnavut naber

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #2352
                          Rusya'dan Türkiye'ye çok sert uyarı
                          09 Nisan 2014 Çarşamba 22:32
                          "Türkiye Montrö anlaşmasını ihlal etti!" Rusya'nın Ankara Büyükelçisi Andrey Karlov, Kırım gerginliği sırasında Montrö anlaşmasının Amerikan gemileri için ihlal edildiğini belirtti. ABD'nin bölgede yığınak yaptığını belirten Karlov, bunun endişe verici olduğunu söyledi. Pentagon ise, bir Amerikan savaş gemisinin Perşembe gününe kadar boğazlardan geçeceğini duyurdu

                          Yorum

                          • aok75
                            Yasaklı
                            • 12 Temmuz 2013
                            • 602

                            #2353
                            gazmanbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            gaddarı ayran çarpmış koca arnavut naber
                            Hadi canım hemşeri miyiz biz şimdi?

                            Yorum

                            • realist34
                              Yasaklı
                              • 04 Haziran 2013
                              • 1354

                              #2354
                              gralım hörmetler olsun.. bu dolar nassı olcak da 12 lira olacak yafss..

                              realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              22:34:23 usd/try 2,1059 +0,0097 (+0,46%)

                              Yorum

                              • krizgralli
                                Yasaklı
                                • 18 Mayıs 2012
                                • 231

                                #2355
                                realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

                                umarim eyisindir...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information