Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tyanali
    Yasaklı
    • 09 Ekim 2009
    • 462

    #2191
    anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Penguen gıdaya dikkat..

    Son 7-8 yıldır sürekli bilançolarda zarar açıklar..

    Temettü bedelsiz gibi borsa kavramları bu hissede bilinmemektedir..

    Güzel allandıra ballandıra anlatılan bir arsa öyküsü vardır.. Bir de gene arsa öyküsü vardır..
    Başka bir öyküsü yoktur...

    O arsa da Bursa'da oturduğum için biliyorum.. 3-5 seneden önce kimse birşey yapamaz..

    Tavsiye üzerine alıp borsada kendi kazandıklarımı Allah'tan "sadece sıfırladığım" hissedir..
    körfez otobanı bitince işe yarar mı yaramazmı görürsün

    Yorum

    • gazmanbaba
      Yasaklı
      • 16 Ocak 2014
      • 102

      #2192
      yetkisiz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      na hah hah haaaaa !...
      tabii gülersin sayın abim malı götürdün malını peşin sattın karı attın cebe

      Yorum

      • tyanali
        Yasaklı
        • 09 Ekim 2009
        • 462

        #2193
        Baransu'nun 4 yıla kadar hapsi isteniyor

        Taraf Gazetesi yazarı Mehmet Baransu hakkında İçişleri Bakanı Efkan Âlâ'ya "iftira" ettiği gerekçesiyle 1 yıldan 4 yıla kadar hapis cezası istemiyle iddianame hazırlandı.

        Yorum

        • yetkisiz
          Katılımcı
          • 18 Aralık 2013
          • 80

          #2194
          bu ciner'in ve akın'ın kaatlarını, bu havada alana helal olsun valla...adam daha dün resmen savaş ilan etti, onlar endeksten fazla prim yaptı...heyret !...

          Yorum

          • gazmanbaba
            Yasaklı
            • 16 Ocak 2014
            • 102

            #2195
            yetkisiz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            baba, dün telefonda dediğim kaada tikat et yarından sonra...
            bakıyorum hadi bakalım şansın açık olsun hoş ona şansada gerek yok maşallahı var duruşundan belli

            Yorum

            • radyolog
              OKURYAZAR
              • 03 Ağustos 2008
              • 23118

              #2196
              dün akşam topiğe ve X 100 analizleri topiğne gnderdiğim şekilde 72669 trend çizgisine 72638 le değidi ve dönmeye çalşıyor endeks


              bu ilk denemeydi aşağı kırarsa gümbürderrr
              DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

              Yorum

              • yetkisiz
                Katılımcı
                • 18 Aralık 2013
                • 80

                #2197
                halbusi, polislerden sonra ilk içeri atılacak olanlar onlar a.q...

                Yorum

                • anti panik
                  Yasaklı
                  • 25 Mart 2014
                  • 293

                  #2198
                  tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  körfez otobanı bitince işe yarar mı yaramazmı görürsün
                  Dediğim gibi oranın ciğerini bilirim..
                  3-5 seneden aşağısı kurtarmaz.. O hisse de daha çoook sular akar.. Batar çıkar.. Pazarlığa açık değilim.

                  Yorum

                  • yetkisiz
                    Katılımcı
                    • 18 Aralık 2013
                    • 80

                    #2199
                    gazmanbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    tabii gülersin sayın abim malı götürdün malını peşin sattın karı attın cebe
                    senin assob'da iyi direndi valla...var bi hesabı yine bu çapkının...

                    Yorum

                    • detan
                      Tecrübeli
                      • 31 Ekim 2013
                      • 676

                      #2200
                      yetkisiz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      baba, dün telefonda dediğim kaada tikat et yarından sonra...


                      Bize ipucu yok mu?
                      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                      Yorum

                      • tyanali
                        Yasaklı
                        • 09 Ekim 2009
                        • 462

                        #2201
                        anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Dediğim gibi oranın ciğerini bilirim..
                        3-5 seneden aşağısı kurtarmaz.. O hisse de daha çoook sular akar.. Batar çıkar.. Pazarlığa açık değilim.
                        gıymatlansın mı diyon yani o zaman çoh ider emme yinede havada 4,5 lire ideri var şimdih bile bence ama

                        Yorum

                        • gazmanbaba
                          Yasaklı
                          • 16 Ocak 2014
                          • 102

                          #2202
                          patron destekli hababam modunda alıyor yetkisiz

                          Yorum

                          • tyanali
                            Yasaklı
                            • 09 Ekim 2009
                            • 462

                            #2203


                            Yorum

                            • yetkisiz
                              Katılımcı
                              • 18 Aralık 2013
                              • 80

                              #2204
                              detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Bize ipucu yok mu?
                              yazdım ya, sende onayladıydın hani...

                              benim maaliyet epey aşağıda yanlız, düşer müşer karışmam sonra...

                              hiç belli olmaz o namıssız...

                              Yorum

                              • anti panik
                                Yasaklı
                                • 25 Mart 2014
                                • 293

                                #2205
                                tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                gıymatlansın mı diyon yani o zaman çoh ider emme yinede havada 4,5 lire ideri var şimdih bile bence ama
                                Ben geçen sene endeks 75000 deyken haziranda 2.5 dan aldım. Arada bolca çalkaladı. Kıvırdı..
                                İçinde ne varsa KY, BY döktü.. Ben 2.10 lardan canımı zor kurtardım..

                                Şimdi aynı hisseyi 2.5 TL nin yarısına da alabilirsin..Bir iki hafta önce 1.22 yi de gördüydü..
                                Bu endeks gene 75000 e dayandı.. Arsanın değeri düştü demek ki...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information