ne gelen var ne giden şimdilerde patronda öksüz bıraktı bizi işlem yok zaten
Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
-
gazmanbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göstersilvrgazmanbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterbenim decoder çözemedi şifreyigazmanbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösteranlamadım ama detan kötü bir şeymi yaptım onuda anlamadım kafam basmadı cidden
Kötü bir şey yok gazmanbaba.
Önce buldun, SİLVR dedin...sonra başka tarafa kaydın.
Onun için "Aslında çözmüştün ama sonradan sulandırdın" dedim.Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum
-
-
09.04.2014 - 16:02
Oyak Çimento, sektörde satılması olası tüm varlıklarla ilgilendiklerini ve uluslararası yatırım bankaları ile görüşmelere başladıklarını açıkladı.
Yorum
-
gazmanbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterdetan eczacılara beklerim seni eskiden arada uğrardın
Özellikle ECYAP çok hacimsiz; girmek bir dert, çıkmak bir dert. Üç beş lot için takip etmeye değmiyor.
Ancak tutmak için toplanabilir. Şu sıralarda uzun vadeli portföy yapmak istemiyorum. Aklımda bir iş var, onun için nakit ihtiyacım olacak.Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum
-
CNN Türk â€@cnnturkcom 50 sn.
Gürsel Tekin: "Saldırıyla ilgili çok ciddi belgelerimiz var" http://www.cnnturk.com/haber/turkiye...lgelerimiz-var …
Yorum
-
şayet birileri biryerlerde konuşmuş etmişse, yakında tapeler çıkar...realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterCNN Türk â€@cnnturkcom 50 sn.
Gürsel Tekin: "Saldırıyla ilgili çok ciddi belgelerimiz var" http://www.cnnturk.com/haber/turkiye...lgelerimiz-var …
Yorum
-
na hah hah haaaaa !...gazmanbaba Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göstertamam şimdi anladım jeton köşeli bugün bende
Yorum
-
Penguen gıdaya dikkat..BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterPenguen gıda )))
Son 7-8 yıldır sürekli bilançolarda zarar açıklar..
Temettü bedelsiz gibi borsa kavramları bu hissede bilinmemektedir..
Güzel allandıra ballandıra anlatılan bir arsa öyküsü vardır.. Bir de gene arsa öyküsü vardır..
Başka bir öyküsü yoktur...

O arsa da Bursa'da oturduğum için biliyorum.. 3-5 seneden önce kimse birşey yapamaz..
Tavsiye üzerine alıp borsada kendi kazandıklarımı Allah'tan "sadece sıfırladığım" hissedir..
Yorum




Yorum