Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • realist34
    Yasaklı
    • 04 Haziran 2013
    • 1354

    #2416
    Venezuela'da çıplak protesto çığ gibi büyüyor

    Yorum

    • detan
      Tecrübeli
      • 31 Ekim 2013
      • 676

      #2417
      Selam arkadaşlar.
      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

      Yorum

      • pool
        Yasaklı
        • 30 Eylül 2013
        • 298

        #2418
        realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Venezuela'da çıplak protesto çığ gibi büyüyor
        Es kaza bunların belçikaya düşdüğünü düşünemiyorum

        O kıtlıhda varya erkek merkek kayarlar bunlara

        Yorum

        • gazmanbaba
          Yasaklı
          • 16 Ocak 2014
          • 102

          #2419
          detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Selam arkadaşlar.
          aleyküm selam detan.

          Yorum

          • pool
            Yasaklı
            • 30 Eylül 2013
            • 298

            #2420
            detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Selam arkadaşlar.
            A.selam Detan abim hoş geldin..

            Yorum

            • tyanali
              Yasaklı
              • 09 Ekim 2009
              • 462

              #2421
              tarık37 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


              Borsagundem.com’u susturmaya kimsenin gücü yetmez…
              Bugüne kadar suç işleyerek para kazandınız, zaman zaman şantajla, rüşvetle işlerinizi yürüttünüz…
              Ama o dönem bitti, artık hırsızlara borsada yer yok! Kimse bizi susturamaz…

              Borsada küçük yatırımcının kanını emen çeteleri ortaya çıkarmak, işlerini bozmak bizim için hacca gitmek, oruç tutmak kadar farz.

              Başbakan Erdoğan’ın grup toplantısında dediği gibi: “Namuslular da namussuzlar kadar cesaretli olmalı!”

              Ey borsayı yatırım holding çöplüğüne çeviren namussuzlar.
              Ey 35 kuruşluk adamlar, vicdansızlar.
              Ey patron koltuğunda oturup, yatırımcıyı soyma planları yapan manipülatörler.
              Ey 40 yıllık şirketin içini boşaltan köylü kurnazları.
              Ey yatırımcıyı dolandırıp 2 milyon dolarlık arabaya binenler.
              Ey katakulli yaparak patronu olduğu şirketi halka açan bağımsız denetim şirketi sahipleri.
              Ey ‘Yabancı ortak geliyor' diyerek hisse satan manipülatörlerin oyuncağı olmuş aristokrat geçinen patronlar.
              Ey halka açık şirkete borsa dışındaki şirketini satarak yatırımcının ortağı olduğu şirketi hortumlayanlar.
              Ey bu işlere aracılık eden profesörler, eski kamu çalışanları.
              Ey şirketin binde birini ele geçirip yönetmeye çalışanlar, 5 milyona aldıkları şirketi 11 milyona halka açık şirkete satanlar.
              Ey bankaların kredi kartı bile vermediği borç batağındayken, halka açık iki şirketi satın alan manipülatör.
              Ey tabela şirketleri allayıp pullayıp halka açarak vurgun yapan çantacılar.
              Ey finans merkezine bankalardan önce taşınan manipülatörler.
              Ey dünyanın çeşitli ülkelerinde şubeler açarak naylon fatura kesip devletin leasing şirketlerini dolandıran kurnazlar.
              Ey iki yıl önce oto yıkama yaparken bugün halka açık şirketin patronu olan piyonlar.
              Ey masum gibi görünen ancak paranın ve şeytani duyguların esiri olmuş piyasa dolandırıcıları.
              Ey borsada şirket alıp içini boşaltarak vurgun yapmak isteyen mafyamatikler.
              Ey patron malı satıp da karşılığında komisyon olarak ev alanlar.
              Ey borsadaki manipülasyonlara anasının, karısının ismini karıştıran ********ler.
              Ey bedelli ve tahsisli sermaye artırımlarıyla 6 milyonluk şirketi 600 milyonluk şirkete çeviren dolandırıcılar çetesi.
              Ey vatani görevini yapmamak için sahte çürük raporu almasına rağmen halı sahada röveşata yapan kanı bozuklar.
              Ey devletten maaş alıp da geçmişte bunlara göz yumanlar.
              Ey kolay yoldan para kazanmak için her şeyi mübah gören vicdansız suç makineleri.


              GİDİN ARTIK, PİYASA SİZİ İSTEMİYOR.

              Çünkü, son 5 yılda yatırımcı sayısının azalmasının sorumluları sizlersiniz. Ülkemizin geleceği olan sermaye piyasalarını kemire kemire bu hale getirdiniz.

              Yeter artık, düşün küçük yatırımcının yakasından…

              Allah’tan tecrübeli ve uzman kişilerden kurulan yeni SPK yönetimi, sizlerin klasik dolandırıcılık yöntemlerinizi çok iyi biliyor. Her gün yayınlanan yeni yönetmelikler, düzenlemeler, ilke kararları yavaş yavaş piyasa dolandırıcılarını saf dışı ediyor.

              Ey suç işleyerek borsada para kazanan piyasa dolandırıcıları; bilin ki bu ülkede namuslular da namussuzlar kadar cesaretli.

              KORKUN!

              http://www.borsagundem.com/orhan-pal...0y.htm#arkadas
              fırattaki eşşeh bu mu

              Yorum

              • hpsmj
                Aktif
                • 25 Mart 2012
                • 160

                #2422
                atletico da barca ya caktı..
                bu sezon ki besinci macta ilk defa bir galip çıktı..
                büyük başarı arda ve takımı için..

                Yorum

                • pool
                  Yasaklı
                  • 30 Eylül 2013
                  • 298

                  #2423
                  Cümleten iyi geceler.

                  Gral için bir dörtlük

                  Almayı ata ata
                  belli etmez.
                  cilveyi sata sata
                  kurudum kibrik gibi kız yalnız yata yata...

                  Yorum

                  • realist34
                    Yasaklı
                    • 04 Haziran 2013
                    • 1354

                    #2424
                    herkese iyi geceler olsun..

                    Yorum

                    • tarık37
                      Yasaklı
                      • 07 Mayıs 2009
                      • 9126

                      #2425
                      Mavi'ye talip var! Kimler nabız yokluyor?

                      KUVEYT’TEN 2002’DE GELDİ

                      Kuveyt merkezli Alshaya Grubu Türkiye pazarına 2002 yılında girdi. Grup bugün Türkiye’de, moda-hazırgiyim, güzellik-bakım ve gıda perakendeciliği alanlarında temsil ettiği uluslararası markaların mağazacılık operasyonlarını yürütüyor. Temsil ettiği markalar arasında ise Bath and Body Works, Claire’s, Coast, Debenhams, Dorothy Perkins, Evans, Miss Selfridge, Topshop, Topman, Le Pain Quotidien, Pinkberry, Shake Shack, Starbucks Coffee, The Body Shop, Victoria’s Secret, Victoria’s Secret Beauty and Accessories ve Warehouse bulunuyor. Grup, Türkiye’deki marka portföyünü genişletmeyi amaçlıyor.

                      TÜVTÜRK’ÜN ORTAĞI NABIZ YOKLUYOR

                      Mavi hisseleriyle ilgilenen bir diğer talip ise İngiliz fonu Bridgepoint... İstanbul, Londra, Frankfurt, Paris, Milan, Madrid, Varşova ve Helsinki’de de ofisleri bulunan Londra merkezli bir özel sermaye fonu olan Bridgepoint, 25 yıllık geçmişi boyunca büyüme potansiyeline sahip şirketlere 12 milyar euro yatırım yaptı.

                      Şu anda 5 milyar euro’luk BEIV adlı 4’üncü fonunu yöneten şirket bugüne kadar işletme, finans, sağlık, endüstri, medya ve teknoloji sektörlerine yatırım yaptı. Şirket Türkiye’de ise TÜVTÜRK’ün yüzde 33’ünü satın almasıyla hatırlanıyor.

                      Habertürk

                      Yorum

                      • tarık37
                        Yasaklı
                        • 07 Mayıs 2009
                        • 9126

                        #2426


                        http://www.dunya.com/markafoni-yuzde...or-224784h.htm

                        Yorum

                        • tarık37
                          Yasaklı
                          • 07 Mayıs 2009
                          • 9126

                          #2427


                          Sabancı Holding, SASA Polyester'deki yüzde 51 hissesini Taylandlı Indorama'ya sattı

                          http://www.dunya.com/sabanci-sasayi-satti-224820h.htm

                          Yorum

                          • detan
                            Tecrübeli
                            • 31 Ekim 2013
                            • 676

                            #2428
                            hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            misafirimiz vardı, ancak fırsat bulabiliyorum yazmaya.
                            franchise olayında ipin ucu baskasında olsa bile, en risksiz yatırım gibi duruyor su anda bana. atıyroum bir burger ci bir pizzacı acın, ne kadar tanınırsınız... kac kişinin fikirlerini yenebilirsiniz... o yuzden bana mantıklı geliyor su assamada.. mantıksız gelen, onların istedigi bolgede acma geregi...

                            Ben bir zamanlar Mc Donald's ile görüşmüştüm, şartları çok ağırdı. Bir restoran için 500.000 dolar civarında yatırım gerekiyordu. Buna karşılık ciro garantisi, hatta aynı bölgede 2. bir restoran açılmayacağına dair garanti bile vermiyorlardı. (İstanbul, Kadıköy) Acıbadem - Koşuyolu bölgesinde yakın aralıklarla 3 restoran birden açıldı, ilk açan iflas edip kapatmak zorunda kaldı. Kapatırken restoranın önüne Mc Donaldsı lanetleyen bir afiş asmıştı. Bu afiş günlerce asılı kaldı. İyi ki bu işe girmemişim demiştim.
                            Bu ve benzeri bazı deneyim ve duyumlarıma dayalı olarak sözleşme şartlarının iyi incelenmesi ve iyi düşünülmesi gerektiğini yazdım. Mutlaka siz de böyle bir işe körü körüne girmeyeceksiniz.
                            Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                            Yorum

                            • kungfucu
                              Seyirci Üye
                              • 30 Eylül 2013
                              • 57

                              #2429
                              Herkese hayırlı geceler.

                              Yorum

                              • detan
                                Tecrübeli
                                • 31 Ekim 2013
                                • 676

                                #2430
                                YAKIŞIR DİYENLER BURAYA!

                                Hukuk ve kural tanımaz başbakanımızın suç listesi giderek kabarıyor. Belediye başkanlığı döneminde başlayan ve sonuçlandırılamayan yolsuzluk davaları, başbakanlığı döneminde kaynağı belirsiz servet artışı, yolsuzluk yapanlara göz yumması ve arka çıkması gibi maddi kökenli suçlar dışında savaş kışkırtıcılığı, başka ülkelerin iç işlerine müdahale, ülkemizin bütünlüğünü tehlikeye atabilecek uygulamalar, sansür, vatandaşlarının düşünce ve iletişim özgürlüğünü kısıtlama gibi insani suçlar da listede.
                                Bu yolun sonu karanlık görünüyor. Bakalım kaç defa zıplayabilecek!




                                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information