Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • realist34
    Yasaklı
    • 04 Haziran 2013
    • 1354

    #2491
    Tuncer Şengöz â€@TuncerSengoz 3 dk.
    Bu grafik 5 dakikalık. Buna göre bugün önce (iv) daha sonra (v)'in ve yükselişin düzeltmesinin bitmesi beklenebilir. pic.twitter.com/9bBoFYKt1N


    Yorum

    • realist34
      Yasaklı
      • 04 Haziran 2013
      • 1354

      #2492
      Mansur Yavaş â€@mansuryavas06 1 dk.

      YSK'nın kararına göre,kanunda aksi açık olduğu halde, bundan sonra seçimlerde imzasız mühürsüz tutanakların geçerli olacağı sonucu çıkıyor.

      Yorum

      • aok75
        Yasaklı
        • 12 Temmuz 2013
        • 602

        #2493
        realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Mansur Yavaş â€�@mansuryavas06 1 dk.

        YSK'nın kararına göre,kanunda aksi açık olduğu halde, bundan sonra seçimlerde imzasız mühürsüz tutanakların geçerli olacağı sonucu çıkıyor.
        Yöneticiler despot olursa yapacak bir şey var. Tabi ki o da hoş değil ama çare kalmazsa insanlar sokaklara dökülebilir.

        Yorum

        • realist34
          Yasaklı
          • 04 Haziran 2013
          • 1354

          #2494
          Mansur Yavaş â€@mansuryavas06 2 dk.

          Bugün Türkiye'nin en şaibeli, en güvenilmez seçimi ortaya çıkmıştır. YSK'nın bundan gerekli sonucu çıkaracağını düşünüyorum.

          Bizim aradığımız hukuka uygun, kamu vicdanını tatmin eden bir sonuçtur. Makam peşinde değiliz,geçerli oyların sandığa yansımasını istiyoruz.

          Yorum

          • aok75
            Yasaklı
            • 12 Temmuz 2013
            • 602

            #2495
            aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Yöneticiler despot olursa yapacak bir şey var. Tabi ki o da hoş değil ama çare kalmazsa insanlar sokaklara dökülebilir.
            Düşünün evinize hırsız giriyor, karakolu arıyorsunuz polis gelmiyor. Dava açacaksınız dilekçeniz kabul edilmiyor. Ne yaparsınız?

            Yorum

            • radyolog
              OKURYAZAR
              • 03 Ağustos 2008
              • 23118

              #2496
              aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Ayhan başkana baş vur diyeceğim ama korkuyorum.

              nolur nolmaz diyosunuz yani
              DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

              Yorum

              • realist34
                Yasaklı
                • 04 Haziran 2013
                • 1354

                #2497
                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                her cevap yazmak istediğimde soru soruyo
                doğru cevaplamazsam göndertmiyo mesajı
                foruma yazmak için bilgi yarışmasına katılmam gerekiyo her defasında
                soruyu bilemezsem yazdırmıyo
                benim internet çok çook çooook yavaş.. mesajı ptt den göndersem daha kolay ulaşacak nerdeyse.. ben kaçarım.. iyi seanslar..

                Yorum

                • aok75
                  Yasaklı
                  • 12 Temmuz 2013
                  • 602

                  #2498
                  ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                  deneme

                  arkadaşlar foruma yazamıyom her defasında

                  topiğe yazmak istediğimde şu mesaj geliyor
                  Aşağıda belirtilmiş Hatalardan biri oluştu
                  The answer given for the random question was incorrect.
                  rastgele soru diyo 2000 yılında doğan biri kaç yaşındadır diyo cevaplıyom yanlış diyo

                  lan kim oynadı benim kontrol panelimle
                  gaddarmı yoksa

                  kuş ötmüyordu üstüne klavyede ötmüyo
                  radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  nolur nolmaz diyosunuz yani
                  İşte örneği yukarıda. Kendi kontrol panelini pert etmiş.

                  Yorum

                  • aok75
                    Yasaklı
                    • 12 Temmuz 2013
                    • 602

                    #2499
                    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                    her cevap yazmak istediğimde soru soruyo
                    doğru cevaplamazsam göndertmiyo mesajı
                    foruma yazmak için bilgi yarışmasına katılmam gerekiyo her defasında
                    soruyu bilemezsem yazdırmıyo
                    Bence Amerika'da yaşayan bir emekli öğretmen müdahale etmiş olabilir.

                    Sistem bile yeter artık çok yazmayın diyor bence.

                    Yorum

                    • gazmanbaba
                      Yasaklı
                      • 16 Ocak 2014
                      • 102

                      #2500
                      başkan plaka dedinde 34 akp 34 plakası 550bin tl ediyormuş adamın birinde külüstürde imiş

                      Yorum

                      • tyanali
                        Yasaklı
                        • 09 Ekim 2009
                        • 462

                        #2501
                        aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Düşünün evinize hırsız giriyor, karakolu arıyorsunuz polis gelmiyor. Dava açacaksınız dilekçeniz kabul edilmiyor. Ne yaparsınız?
                        önce bu haberi yapıp manipülasyon yapana söğüt dalı hediye ederüm

                        Yorum

                        • gazmanbaba
                          Yasaklı
                          • 16 Ocak 2014
                          • 102

                          #2502
                          http://www.sabah.com.tr/Gundem/2014/...altin-ne-borsa

                          Yorum

                          • che big
                            Katılımcı
                            • 09 Ekim 2012
                            • 142

                            #2503
                            detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Dün yine AKSEN alayım dedim ama alamadım. 2.52-53 gibi alabilirim diye düşündüm, 2.56 nın altına inmediler. Az önce 2.64 den yine girdim, bakalım hamle doğru mu yanlış mı?
                            iyi trade firsati veriyor........destek seviyesi nerde?
                            İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
                            tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

                            Yorum

                            • tyanali
                              Yasaklı
                              • 09 Ekim 2009
                              • 462

                              #2504
                              bunlar korkmanın başka türlü ifadeleri putin'e zik doğrulturken ihi kere düşünecen


                              Barış masası
                              Kraliçe 2’nci Elizabeth, 2005’teki anlaşmayla son bulan Kuzey İrlanda çatışmasının ardından ilk kez İrlanda heyetini ağırladı. Yemeğe eski IRA Komutanı McGuinness de katıldı.

                              İngiltere’nin Windsor Şatosu tarihi bir barış yemeğine sahne oldu. Kraliçe 2’nci Elizabeth, 2005’teki anlaşmayla son bulan Kuzey İrlanda çatışmasının ardından ilk kez İrlanda heyetini ağırladı. Yemeğe eski IRA Komutanı McGuinness de katıldı. Tarihi ziyafet “barışın başarısı” olarak yorumlandı

                              İngiltere Kraliçesi 2’nci Elizabeth, Windsor Şatosu’nda ilk kez bir resmi ziyaret için İrlanda Devlet Başkanı ve heyetini ağırladı. İrlanda Devlet Başkanı Michael D. Higgins ve heyeti, Windsor Şatosu’nda verilen yemeğe gelişleri sırasında İrlanda Milli Marşı’yla karşılandılar. Yemek Kuzey İrlanda’da savaşan tarafları ilk kez İngiltere’de düzenlenen resmi bir yemekte buluşturdu. Yemeğe İrlandalı ve Britanyalı çok sayıda ünlü de katıldı. Higgins’in İrlanda Devlet Başkanı sıfatıyla, ülkesinin bağımsızlığını kazanmasından yaklaşık 100 sene sonra Londra’ya yaptığı ziyaret, başkent sokaklarının IRA (İrlanda Cumhuriyet Ordusu) bombalarıyla sarsıldığı günlerin artık tamamen geride kaldığının sembolü oldu.

                              Yorum

                              • detan
                                Tecrübeli
                                • 31 Ekim 2013
                                • 676

                                #2505
                                che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                iyi trade firsati veriyor........destek seviyesi nerde?

                                2.50 gibi
                                Dün 2.52 -53 gibi alım düşünürken desteğe kadar olmasa bile az üzerine kadar inerler diye düşünmüştüm ama inmediler. Sanki fincan oluştu, kulp takılacak gibi bir görünüm var. Piyasa şartları bozulmazsa 3 lira seviyeleri görülebilir.
                                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information