Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • realist34
    Yasaklı
    • 04 Haziran 2013
    • 1354

    #2641
    başkanım bir geri sayfada dyhol le ilgili haber var okudun mu ?

    Yorum

    • MAKİNİST
      Katılımcı
      • 15 Ağustos 2007
      • 145

      #2642
      ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
      sen benim başıma gelenleri bilsen
      yavaşlığa şükredersin


      Anlat da öğrenelim başkanım...

      Yorum

      • aok75
        Yasaklı
        • 12 Temmuz 2013
        • 602

        #2643
        detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Kimseyle bir bağlantısı yok. Ben buraya ayhan başkanın davetiyle gelmeden önce orada yazıyordum. Çok az üyesi olan, sakin bir forum.
        Bu forumdan oraya geçelim anlamında yanlış anlaşılmasın, yedek olarak kenarda dursun. Burada bir sıkıntı olursa gün olur lazım olur.
        Başkan sitemizi çökertirse bir gün orada takılırız diye yani.

        Yorum

        • aok75
          Yasaklı
          • 12 Temmuz 2013
          • 602

          #2644
          alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          KAPANIŞ TAHMİNLERİ

          detan 73.400
          anti panik 72.900
          ayhan53: 72.369,31
          alpbike: 72.204,021495 (hesapladım bu çıktı )
          Geçmiş yazıları okuyordum şimdi gördüm. Nasıl hesaplama yapıldı çok merak ettim.

          Yorum

          • detox
            Çalışkan
            • 26 Ocak 2013
            • 357

            #2645
            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
            sen benim başıma gelenleri bilsen
            yavaşlığa şükredersin
            hosting şifrelerini siz bana verin ben biraz karıştırayım hemen çözülür şaka bir yana servis sağlayınızın bilgisayarında olmuştur hata..internetten yada forum yazılımından değildir..
            if anything can't be fixed, it won't

            Yorum

            • alpbike
              Kumarbaz
              • 02 Kasım 2011
              • 402

              #2646
              aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Geçmiş yazıları okuyordum şimdi gördüm. Nasıl hesaplama yapıldı çok merak ettim.
              Dünkü kapanışdan %0,31 düştüm bu çıktı
              SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

              Yorum

              • anti panik
                Yasaklı
                • 25 Mart 2014
                • 293

                #2647
                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                her mesaj yazdığımda gönderebilmem için soru soruyo sistem
                sorularda
                istanbulun plakası
                borsa nın ilk 3 hecesi
                ve 2000 yılında doğan biri kaç yaşındadır
                son soruyu bi türlü kabül etmiyo 14-15-16 hepsini denedim
                rakamıda ayzıyıda kabül etmiyo


                şöyle işten anlayan bi mod gelsede
                Ben üye olurken de bu 2000 yılında doğan sorusunu sistem bana defalarca sormuştu. Bilemediniz deyince çok bozulmuştum ama bozuntuya vermedim..
                "koskoca sistem vardır bir bildiği" diye düşündüm..

                Sonra allahtan borsanın ilk üç harfini sordu da.. Üniversite mezunu olmama rağmen zar zor sınavı geçebildim..

                Yorum

                • MAKİNİST
                  Katılımcı
                  • 15 Ağustos 2007
                  • 145

                  #2648
                  ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                  bi tek banamı soruyo bu hırt bilgisayar


                  Sana pardon bilgisayarına virüs girmiş...

                  Yorum

                  • aok75
                    Yasaklı
                    • 12 Temmuz 2013
                    • 602

                    #2649
                    MAKİNİST Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    İmza işi bitti...Dostları görmeye geldim...
                    Hoş gelmişsin abim.

                    Yorum

                    • vahhun
                      Çalışkan
                      • 12 Ağustos 2013
                      • 2846

                      #2650



                      tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      acil satık trader'dan marsta imarlı 31 gat ruhsatlı
                      "Bu işler binaçço ohumanla,ihi paralel çiziyi birbirine deymeyeceh şehilde çizmehlen ossaydu; herkeşler paracuhlarun dibine dibine furardu." ncavus

                      Yorum

                      • MAKİNİST
                        Katılımcı
                        • 15 Ağustos 2007
                        • 145

                        #2651
                        aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Hoş gelmişsin abim.

                        Hoşbuldum kardeşim...Sen de hoşgeldin...

                        Yorum

                        • detox
                          Çalışkan
                          • 26 Ocak 2013
                          • 357

                          #2652
                          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                          bi tek banamı soruyo bu hırt bilgisayar
                          sistem kendi kendine otokontrol sistemi geliştirmiş..siz girince orasını burasını bozarsanız böyle olur işte
                          if anything can't be fixed, it won't

                          Yorum

                          • realist34
                            Yasaklı
                            • 04 Haziran 2013
                            • 1354

                            #2653
                            BNP Paribas, Teknosa için tavsiyesini TUT’dan AL’a yükseltti. BNP Paribas, hisse için fiyat hedefini yüzde 17 yükselterek 12.10 TL’den 14.20 TL’ye çıkardı.

                            Yorum

                            • aok75
                              Yasaklı
                              • 12 Temmuz 2013
                              • 602

                              #2654
                              MAKİNİST Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Hoşbuldum kardeşim...Sen de hoşgeldin...
                              Hoş bulduk abim, arkadaşlar da benim gibi biraz fazla yazıyorlar. Biraz ara verince bir bakıyorum 10-15 sayfa yazılmış . Sonra oku oku bitmiyor.


                              Alış yapacağın zaman haber vermeyi unutma abim.

                              Yorum

                              • aok75
                                Yasaklı
                                • 12 Temmuz 2013
                                • 602

                                #2655
                                detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                sistem kendi kendine otokontrol sistemi geliştirmiş..siz girince orasını burasını bozarsanız böyle olur işte
                                Sistem su almaya başlamış. Önden çokcuklar, hanımlar ve yaşlılar.

                                Boğa ve kaplumbağa sevenler en son lütfen.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information