Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • detox
    Çalışkan
    • 26 Ocak 2013
    • 357

    #2716
    radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    burası AY ÜSSÜ ALFA mı detox
    rakı masası şaka yahu...çalışma masam 2 laptop-1bilgisayar+3 monitör...
    if anything can't be fixed, it won't

    Yorum

    • realist34
      Yasaklı
      • 04 Haziran 2013
      • 1354

      #2717
      afiyet olsun detox abi.. ayran mı içiyon yoksa

      Yorum

      • detox
        Çalışkan
        • 26 Ocak 2013
        • 357

        #2718
        ainos Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        yarın kayacaklar gibime geliyor birkaç gündür vop, bist 30 un üzerinde kaldı.... kayış sinyali...
        bir başladımmı durmaz bu pala
        dax future larda vermeye başladılar zaten..9375 civarı önemli sarkarsa ayılar için güzel olacak
        if anything can't be fixed, it won't

        Yorum

        • detox
          Çalışkan
          • 26 Ocak 2013
          • 357

          #2719
          realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          afiyet olsun detox abi.. ayran mı içiyon yoksa
          ayranla beraber şalgam suyu ben kaçtım balıklar yanacak
          if anything can't be fixed, it won't

          Yorum

          • realist34
            Yasaklı
            • 04 Haziran 2013
            • 1354

            #2720
            yarın günlerden cuma..
            yani, mübarek bir gün...
            bakalım egemen bağış, yarın hangi ayeti çakacak..

            Yorum

            • realist34
              Yasaklı
              • 04 Haziran 2013
              • 1354

              #2721
              detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              ayranla beraber şalgam suyu ben kaçtım balıklar yanacak
              piknikte içki içip faceden paylaşan 3 öğretmen , yakayı bir türlü kurtaramadı... her ne kadar avrupanın özlem duyduğu demokrasiye sahip de olsak dikkatli olmakta fayda var.. şifreli konuşalım ağabey

              Yorum

              • radyolog
                OKURYAZAR
                • 03 Ağustos 2008
                • 23118

                #2722
                radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                nasıl bir bağlantı kurdunuz tyanali mit yasası ile
                tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                abi resme her zaman büyüh bahacan yurt dışı operasyon yetksini kim istemez
                yasa ile bile böyle bir yetki veremz kimse

                bunun iyi anlaşılması lazım resme ( sizin deyiminizle) doğru bakmak lazım

                hangi ülke yasa çıkarırda kendi istihbarat örgütüne GİT ARKADAŞ YURTDIŞI OPERASYON YAPMA YETKİN VAR YASAL OLARAK der
                ülkelerin yürüttüğü yurtdışı operasyonlar vardır kabul ama bunların hiçbirinde o ülkenin yasal elemanları görev almazlar alamazlar ya sahte kimliklilerdir yada taşeron kullanılar

                böyle bir yasanın uluslararası yansımaları ne olur ,hüloğlar kendilerini CİA veya NSA gibi falanmı görüyorlar
                DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                Yorum

                • tyanali
                  Yasaklı
                  • 09 Ekim 2009
                  • 462

                  #2723
                  radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  yasa ile bile böyle bir yetki veremz kimse

                  bunun iyi anlaşılması lazım resme ( sizin deyiminizle) doğru bakmak lazım

                  hangi ülke yasa çıkarırda kendi istihbarat örgütüne GİT ARKADAŞ YURTDIŞI OPERASYON YAPMA YETKİN VAR YASAL OLARAK der
                  ülkelerin yürüttüğü yurtdışı operasyonlar vardır kabul ama bunların hiçbirinde o ülkenin yasal elemanları görev almazlar alamazlar ya sahte kimliklilerdir yada taşeron kullanılar

                  böyle bir yasanın uluslararası yansımaları ne olur ,hüloğlar kendilerini CİA veya NSA gibi falanmı görüyorlar
                  niye şucuyuz bucuyuzcular ingiliz eteğinin altında kalmaya devam etsin diye mi

                  Yorum

                  • radyolog
                    OKURYAZAR
                    • 03 Ağustos 2008
                    • 23118

                    #2724
                    tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    niye şucuyuz bucuyuzcular ingiliz eteğinin altında kalmaya devam etsin diye mi

                    Sizi anlayamıyorum tyanali
                    ben olayın yasal/uluslarası boyutlarına deyinmek isityorum
                    sizin uslubunuz ise
                    kusura bakmayın ama sadece boş yere tartışma açmak ister gibi
                    DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

                    Yorum

                    • anti panik
                      Yasaklı
                      • 25 Mart 2014
                      • 293

                      #2725
                      Tüm dostlara güzel bir akşam olsun.. ,

                      Geçen hafta paylaştığım grafiğin birebir aynı ve görünümünü değiştirmeksizin güncellenmiş hali alttadır.

                      Dün kü düzeltme sonrası ortadaki kesikli çizginin altına indik ve bugün tekrar yükselişe geçtik.

                      Kesikli çizgi etrafı dalgalanmaları normal kabul etmemiz gerekir..
                      Ve dikey çizgide görünen 17 Aralık öncesi 75.000 seviyesine kadar yükselişin de soluksuz olması beklenmelidir..

                      Bu anlamda şimdilik herşey yolunda gidiyor...

                      Yorum

                      • aok75
                        Yasaklı
                        • 12 Temmuz 2013
                        • 602

                        #2726
                        Selamlar, güçsüz karıncayı tebrik ederim.

                        Yorum

                        • aok75
                          Yasaklı
                          • 12 Temmuz 2013
                          • 602

                          #2727
                          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                          nerede la bu forumun modları ben halen soru cevaplayarak foruma yazabiliyom

                          Yetkisiz moddan daha kötüsü beceriksiz moddur.

                          Yorum

                          • realist34
                            Yasaklı
                            • 04 Haziran 2013
                            • 1354

                            #2728
                            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                            nerede la bu forumun modları ben halen soru cevaplayarak foruma yazabiliyom

                            yawff başkanım sen mod değil misin

                            Yorum

                            • realist34
                              Yasaklı
                              • 04 Haziran 2013
                              • 1354

                              #2729
                              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                              kendi modluğum hakkındaki fikirlerimi yazdıydım.

                              yönetimden rica bölümüne yaz bari başkanım

                              Yorum

                              • realist34
                                Yasaklı
                                • 04 Haziran 2013
                                • 1354

                                #2730

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information