Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tyanali
    Yasaklı
    • 09 Ekim 2009
    • 462

    #2866
    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
    bence kayış çok yumuşak oldu
    bu sene kar az yağdı ya ondan diye... sadece bi bahış açısı şey ettireyim didim

    Yorum

    • radyolog
      OKURYAZAR
      • 03 Ağustos 2008
      • 23118

      #2867
      günaydın arkadaşlar
      DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

      Yorum

      • detan
        Tecrübeli
        • 31 Ekim 2013
        • 676

        #2868
        Kredi derecelendirme kuruluşu Moody’s, Türkiye’ye yatırım yapılabilir ülke statüsü veren “Baa3” notunu teyit etti, ancak not görünümünü durağandan negatife düşürdü. Moody’s tarafından son dönemde yapılan açıklamalarda, bankacılık sistemimiz üzerinde büyüme, fonlama ve siyasi belirsizlik vb. risklerin arttığına vurgu yapılması nedeniyle bu kararın alınması kısmen bekleniyordu. Bu nedenle, kararı sürpriz olarak görmüyoruz. Ancak, ABD’de özellikle teknoloji şirketlerine gelen satışlarla küresel borsalarda da moralsiz bir güne başladığımızı dikkate alarak bu sabah Türkiye’de de kâr satışları göreceğimizi düşünüyoruz. BIST 100 Endeksi için, dünkü kapanış değeri olan 73.150’nin tam %1 altında olan 72.400 seviyesi kritik bir destek noktası. Kırılma olasılığını yüksek buluyoruz ve bu durumda önümüzdeki hafta 70.800’e kadar geri çekilmenin devam edebileceğini düşünüyoruz. Bu beklentiye paralel olarak, VIOP’ta Nisan vadeli BIST 30 kontratlarında 86.700 seviyesi hedef olacak şekilde short (kısa) pozisyonlar denenebilir (stop-loss 91.100).

        Veri ajandasına baktığımızda bugün içeride saat 10:00’da açıklanacak olan Şubat ayı cari açığın 2,9 milyar dolar olmasını bekliyoruz. Buna göre yıllık cari açık 64,2 milyar dolardan 62 milyara dolara gerileyecek. Altın ticaretinde normalleşme, ihracatta artış ve ithalatta azalıştan dolayı cari açıkta iyileşme eğiliminin yıl boyunca süreceğini düşünüyoruz. Yurtdışında veri ajandasında ise Almanya’da enflasyon, ABD’de ÜFE ve Michigan Tüketici Güven Endeksi öne çıkıyor. Diğer yandan ABD’de JP Morgan (13:00) ve Wells Fargo’nun (14:00) 1Ç14 finansal sonuçlarını açıklayacağını belirtelim. Küresel borsalarda bilanço sonuçlarına bağlı olarak hareketlilik görülebilir.

        Çarşamba akşamı yayımlanan Fed toplantı tutanakları sonrasında artan küresel risk iştahına paralel BIST 100 Endeksi dün %1’lik yükselişle 73.150 seviyesinden günü tamamladı. ABD borsalarında ise özellikle teknoloji hisselerinde izlenen değer kayıpları dün dikkat çekici boyuttaydı. Bilanço sezonunun başlaması ile birlikte ABD borsalarında yaşanan sert geri çekilmeler bugün yurtiçi piyasalarımıza da olumsuz yansıyacaktır. Öte yandan sabah saatlerinde Moody’s tarafından Türkiye’nin kredi notu görünümünün negatife revize edilmesi de hisse senedi piyasalarımızın açılışında olumsuz etki yaratacaktır. Günün devamında ise ABD’de JP Morgan ve Wells Fargo bilançolarını takip edeceğiz.
        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

        Yorum

        • radyolog
          OKURYAZAR
          • 03 Ağustos 2008
          • 23118

          #2869
          yonca buraları kırarsa 730 larda alır soluğu


          demedi demen
          DÖVÜNMEYİN. NEYE LAYIKSANIZ O ŞEKİLDE YÖNETİLİRSİNİZ

          Yorum

          • Artı
            Aktif
            • 06 Temmuz 2009
            • 237

            #2870
            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
            bence kayış çok yumuşak oldu
            ''Bak düşmüyoruz gördün mü, düşüş müşüş yok, inanma'' algısı lazım... acele yok üj-bej gün sabret...
            Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

            Yorum

            • tyanali
              Yasaklı
              • 09 Ekim 2009
              • 462

              #2871
              fikirlere gurşun işlemez... parası olanın ***üne tığ geçmez

              Yorum

              • detan
                Tecrübeli
                • 31 Ekim 2013
                • 676

                #2872
                "Kâr satışları için aranan bahaneler bulundu" başlığını atmıyorlar mı hasta oluyorum. Karını cebine koymak isteyen malını satar, bahaneye ihtiyaç var mı?
                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                Yorum

                • tyanali
                  Yasaklı
                  • 09 Ekim 2009
                  • 462

                  #2873
                  oooo ananasçıları bırak moody's u graliçesi gelse gurtaramas

                  Yorum

                  • alpbike
                    Kumarbaz
                    • 02 Kasım 2011
                    • 402

                    #2874
                    Alt kademelere alışları gir doldur o zaman başkanım

                    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                    eğer öyleyse beni inandırdılar
                    düşmeyecek gibi duruyo
                    SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                    Yorum

                    • aok75
                      Yasaklı
                      • 12 Temmuz 2013
                      • 602

                      #2875
                      detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Günaydın arkadaşlar.
                      Hoş geldin abim, sana da günaydın.

                      Yorum

                      • okidoki2006
                        Katılımcı
                        • 17 Mayıs 2012
                        • 99

                        #2876
                        Günaydınlar cafe

                        Yorum

                        • Artı
                          Aktif
                          • 06 Temmuz 2009
                          • 237

                          #2877
                          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                          öteki köyde vobcularıda inandırmış şort açanlar kapıyo bazısı ilave long açıyo

                          çok pis çakacak bu pala
                          Hızlı borsacı diye bir şey yoktur, hele hızlı vobcu, güldürme beni...
                          Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

                          Yorum

                          • realist34
                            Yasaklı
                            • 04 Haziran 2013
                            • 1354

                            #2878
                            bu haber etkili olmuş olabilir..

                            2014 yılı için büyüme tahminini yüzde 2,2 olarak koruyan Deutsche Bank, ancak yıla güçlü başlangıç yapılması sonrasında bu tahminler için risklerin yukarı yönlü hale geldiğini vurguladı. Enflasyonda yukarıhareketin hızlandığını belirten ve bu yıl ortalama enflasyonun yüzde8'in üzerinde oluşmasının muhtemel göründüğünü ifade eden Deutche Bank, ABD Doları/TL için yıl sonu tahminini 2,25'den 2,15'e indirirken,enflasyon tahminini ise yüzde 8,6 olarak korudu.
                            http://www.borsagundem.com/makro-eko...rdu-585368.htm

                            Yorum

                            • alpbike
                              Kumarbaz
                              • 02 Kasım 2011
                              • 402

                              #2879
                              2 yıllıklar ve 10 yıllıklar tekrar buluştur 10,03, 2 yıllıklar tekrar üste çıkacak heralde, ne tez ekonomideki olmayan olumlu gelişmeler bitti anlamadım

                              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                              bide bunlar var
                              TAHVİL 10,03 (%+2,03)
                              USD/TRY 2,1217 +0,0125 +0,59%
                              EUR/TRY 2,9486 +0,0187 +0,64%
                              SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                              Yorum

                              • che big
                                Katılımcı
                                • 09 Ekim 2012
                                • 142

                                #2880
                                garanti e-tradere giris yapamiyorum,garanti ile calisan var mi?
                                İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
                                tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information