Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #2941
    realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    CNBCe.com â€@CNBCeFinans 4 dk.

    Goldman Sachs: Dolar 2,5 lira olur http://bit.ly/QchR5R #DolarTL
    sabit kur

    Yorum

    • hpsmj
      Aktif
      • 25 Mart 2012
      • 160

      #2942
      realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      CNBCe.com â€@CNBCeFinans 4 dk.

      Goldman Sachs: Dolar 2,5 lira olur http://bit.ly/QchR5R #DolarTL
      ilk defa şu sitede "bu yazıyı çook beğen" butonu olmasını istedim

      Yorum

      • pool
        Yasaklı
        • 30 Eylül 2013
        • 298

        #2943
        Cümlete merhabayin hayırlı işler cafe esnafı..

        Yorum

        • realist34
          Yasaklı
          • 04 Haziran 2013
          • 1354

          #2944
          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
          valla yeminle aynen bizim vestiyer

          Yorum

          • aok75
            Yasaklı
            • 12 Temmuz 2013
            • 602

            #2945
            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
            tyanaliye ceza kesecem korkudan el süremiyom
            Yanlışlıkla baş moderatör yaparım korkusundan mı?

            Yorum

            • realist34
              Yasaklı
              • 04 Haziran 2013
              • 1354

              #2946

              Yorum

              • pool
                Yasaklı
                • 30 Eylül 2013
                • 298

                #2947
                realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Kuzen niydiyon nasıl durumların herşey yolundamı..

                Yorum

                • detan
                  Tecrübeli
                  • 31 Ekim 2013
                  • 676

                  #2948
                  hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  aha hisse ismi yakaladım
                  hemen hisselerime ekledim
                  matriks deirnlikliyi bıraktım artık, my netten takip ediyorum

                  alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Sey öyle diyince bende baktım fena bir kağıt değilmiş, bilançoda iyi gelmiş karlı bir şirket, defter değerinin altında işlem görüyor, ayın 26 sında da 5 kuruş brüt temettüsü var, bende takip edem

                  radyolog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  benden beter ölücüymüşün sende detan


                  Eskiden beri ilgilendiğim bir hissedir. Ederinin çok altında işlem görüyor. Uzun vade portföy için de alınabilir diyor aracı kurumlar. Sakın yanlış anlaşılmasın, ben demiyorum

                  Ayrıca, Turcas, yapım halindeki Star Rafinerisi'ndeki hissesini büyük ortak olan Socar'a satacak; görüşmeler devam ediyor. Satış gerçekleşirse büyük bir nakit girişi olacak ve yatırımın büyüklüğünden dolayı üzerinde oluşan baskı kalkacak. Beklenti bu.

                  radyolog kardeşim, yükselme eğilimindeki piyasalarda ve günlük işlemlerde genelde aktif alımı tercih ederim ama düzeltme yapan bir piyasada 3-4 kademe alta yazmak ölücülük sayılmaz.
                  Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                  Yorum

                  • krizgralli
                    Yasaklı
                    • 18 Mayıs 2012
                    • 231

                    #2949
                    haydartullahtandir,orman karanlik,fadime ciplaktir...

                    rahat satabilse...aksami % 4 Eksi kapatir...ama istibdat kol gezmektedir...lakin kaleler tek tek yikilmaktadir...ülke savas alanidir...


                    güzel insanlar,boktan gunler yakindir,umudunuzu yitirmeyin...hah hah hah haaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

                    Yorum

                    • hpsmj
                      Aktif
                      • 25 Mart 2012
                      • 160

                      #2950
                      realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      hahahah babaya bak

                      Yorum

                      • realist34
                        Yasaklı
                        • 04 Haziran 2013
                        • 1354

                        #2951
                        pool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Kuzen niydiyon nasıl durumların herşey yolundamı..
                        iyi çok şükür kuzen.. bu hafta sonu izne ayrılmayı planlıyorum .. biraz kafa dinleyelim..

                        Yorum

                        • realist34
                          Yasaklı
                          • 04 Haziran 2013
                          • 1354

                          #2952
                          krizgralli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          haydartullahtandir,orman karanlik,fadime ciplaktir...

                          rahat satabilse...aksami % 4 Eksi kapatir...ama istibdat kol gezmektedir...lakin kaleler tek tek yikilmaktadir...ülke savas alanidir...


                          güzel insanlar,boktan gunler yakindir,umudunuzu yitirmeyin...hah hah hah haaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
                          bekliyoruz boktan günleri

                          Yorum

                          • realist34
                            Yasaklı
                            • 04 Haziran 2013
                            • 1354

                            #2953
                            CNN Türk â€@cnnturkcom 2 dk.

                            Sezgin Tanrıkulu: "Saldırganın borçları neyin karşılığında ödendi?" http://www.cnnturk.com/haber/turkiye...ldirgan-sorusu … pic.twitter.com/7AZWcjeXm4


                            Yorum

                            • pool
                              Yasaklı
                              • 30 Eylül 2013
                              • 298

                              #2954
                              http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/...9&hid=26197675

                              Yılmaz Özdil yine koymuş lafı ...

                              100 bin dolar alıyorsada sonuna kadar helal olsun zoruna gidenin...............

                              Yorum

                              • pool
                                Yasaklı
                                • 30 Eylül 2013
                                • 298

                                #2955
                                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                                yoncaya baktıkça olay bitti akşama kesin %3,5 var diyom
                                Sen diyosan tersi çıkar

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information