Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
aha hisse ismi yakaladım
hemen hisselerime ekledim
matriks deirnlikliyi bıraktım artık, my netten takip ediyorum
Sey öyle diyince bende baktım fena bir kağıt değilmiş, bilançoda iyi gelmiş karlı bir şirket, defter değerinin altında işlem görüyor, ayın 26 sında da 5 kuruş brüt temettüsü var, bende takip edem
SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!
ABD bankası Goldman Sachs, Türk Lirası'na dair yeni bir rapor yayımladı.
Geçtiğimiz aylarda liranın güçlendiğini belirten banka, para biriminin Mayıs 2013-Ocak 2014 arasında gördüğü kaybın yüzde 40′ını telafi ettiğini kaydetti.
Raporda bu durumun TL’nin yüzde 5,5 kadar aşırı değerli hale gelmesine neden olduğu ifade edildi.
‘SÜRDÜRÜLEBİLİR DEĞİL’
Türk Lirası’ndaki bu yükselişin sürdürülebilir olmadığını ifade eden banka, bunun için iki gerekçe öne sürdü. Birinci gerekçe olarak küresel piyasanın doları destekleyici hale geleceğine işaret eden Goldman, ikinci neden olarak ise kurdaki yükselişin makroekonomik düzeltmeyi tersine çevireceğini öne sürdü.
‘FAİZ ARTIRIMI İKİNCİ YARIDA GELEBİLİR’
Liradaki değerlenmenin Merkez Bankası tarafından faiz artırımı beklentisini azalttığını belirten Goldman, “200 baz puanlık faiz artırımı beklentimizi 2014′ün ikinci yarısına taşıyoruz” değerlendirmesini yaptı. Faizin indirilmesi için de bir gerekçe görülmediğini belirten Goldman Sachs, “Erken faiz indirimi sabitlenmemiş enflasyon beklentileri ve büyük dış dengesizlikler nedeniyle pahalıya mal olabilir” yorumunu yaptı.
Sey öyle diyince bende baktım fena bir kağıt değilmiş, bilançoda iyi gelmiş karlı bir şirket, defter değerinin altında işlem görüyor, ayın 26 sında da 5 kuruş brüt temettüsü var, bende takip edem
detan abi yakalamıştır bir şey, aşağı gelir biraz daha..
bu arada clk yi de takip ediyordunuz, bugun itibariyle gap ini de doldurdu.. gerci spk ya 20 gun icinde degerlendirme ve sonrasında spk onayı tekrar beklenecek ama olsun..
Yok onun sahipleri değiştiğinden beri takip etmiyorum, sözünün eri adamlardı. Senin için haber düşerse bakıyorum o kadar, yoksa fiyatını bile bilmem. Bende recep in boşadığı cemaatin kağıtları var, onlarla günümü gün ediyorum, dualarla yaşıyorum
detan abi yakalamıştır bir şey, aşağı gelir biraz daha..
bu arada clk yi de takip ediyordunuz, bugun itibariyle gap ini de doldurdu.. gerci spk ya 20 gun icinde degerlendirme ve sonrasında spk onayı tekrar beklenecek ama olsun..
SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!
Yok onun sahipleri değiştiğinden beri takip etmiyorum, sözünün eri adamlardı. Senin için haber düşerse bakıyorum o kadar, yoksa fiyatını bile bilmem. Bende recep in boşadığı cemaatin kağıtları var, onlarla günümü gün ediyorum, dualarla yaşıyorum
gecen gun haber geldiginde de paylaşmışsınız, sonradan gordum cok tesekkur ederim. bende sırf su tahsisli onaylanırda 2.81 den geri alırlar diye bekliyorum, bi uyanık ben varım di mi
cemaat kagıtlarından kasıt ipek grubuysa benim en cok kar ettigim kagıtlardır onlar, ama bende onları listemden cıkarttım adam deli, ne yapacagını kestiremiyorsun
Yorum