Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • realist34
    Yasaklı
    • 04 Haziran 2013
    • 1354

    #2836
    VIOP- 30
    Kısa vadeli yükselen trendin altında ikinci gün kapanışını yapmıştır. Kısa ve orta vadeli göstergeler genellikle olumsuz bir görünümdedir. İşlem gören kontrat sayısı bir miktar azalış göstermiştir. Bütün vadelerde ağırlıklı ortalamalarının üzerinde değerlenmektedir. İlk destek 88,800, bir sonraki destek ise 88,000 seviyesindedir. Yukarı yönlü hareketlerde ilk direnç 90,500, bir sonraki direnç ise önemini koruyan 91,200 seviyesindedir. Kapanış değeri 89,975’dir.
    DESTEKLER
    88,800
    88,000
    87,150
    DİRENÇLER
    90,500
    91,200
    92,100
    HSBC YATIRIM ARAŞTIRMA

    Yorum

    • realist34
      Yasaklı
      • 04 Haziran 2013
      • 1354

      #2837
      vİop'da endeks30 kontratlari gÜne yÜzde 1,06 dÜŞÜŞle 89.000 puandan baŞladi

      Yorum

      • tarık37
        Yasaklı
        • 07 Mayıs 2009
        • 9126

        #2838
        PKK'lılar silahlarıyla geri mi dönüyor

        Emniyet ve Jandarma raporunda sınır dışına çekilmenin tamamen durduğu, havaların ısınmasıyla silahlı grupların sınırdan giriş yaptığı belirtildi.

        Terör örgütü PKK’nın sınır dışına çekilmesinin tamamen durduğu, kış üslenmesi için sınırın sıfır noktasındaki sığınakları kullananların ise havaların ısınmasıyla ‘iç bölgelere doğru’ hareket ettikleri ortaya çıktı.

        http://www.borsagundem.com/siyaset-e...yor-585290.htm

        Yorum

        • Artı
          Aktif
          • 06 Temmuz 2009
          • 237

          #2839


          Endeksin bendeki görünümü, dün, günlük... Gerçek negatiflik kahverengi altı... Teyit, siyah noktalar.
          Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

          Yorum

          • tarık37
            Yasaklı
            • 07 Mayıs 2009
            • 9126

            #2840
            2014 krizi 1987'den daha kötü olacak



            Ünlü yatırımcı Marc Faber, hisse piyasasının 1987'deki ani çöküşten "daha acılı" bir düşüşe hazırlandığını iddia etti.

            http://www.borsagundem.com/haber/201...-olacak/585306

            Yorum

            • realist34
              Yasaklı
              • 04 Haziran 2013
              • 1354

              #2841
              Ak Yatırım araştırma bölümü tarafından hazırlanan şirket raporunda Aselsan için değerlendirmelerde bulunuldu ve ''Endeks Üstü Getiri,, tavsiyesi verildi.
              11.04.2014 - 09:08

              Raporda şu görüşlere yer verildi:

              "Aselsan – Biraz Olumlu Endeksin Üzerinde Getiri – Ankara 16'ncı İdare Mahkemesi'nin kararı kapsamında Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfı'nın (TSKGV) ve aralarında Aselsan’ın da yer aldığı TSKGV'nin doğrudan veya dolaylı olarak sermayesinin yarısından fazlasına sahip olduğu şirketlerin Kamu İhale Kanunu'na tabi olduğu açıklanmıştı. Ancak, Ankara 16'ncı İdare Mahkemesi'nin kararının, Danıştay 13'üncü Dairesince bozulması üzerine, TSKGV ve TSKGV'nin doğrudan veya dolaylı olarak sermayesinin yarısından fazlasına sahip olduğu şirketlerin Kamu İhale Kanunu'na tabi olmadığı açıklandı."
              http://www.borsagundem.com/hisse-one...rus-585349.htm

              Yorum

              • alpbike
                Kumarbaz
                • 02 Kasım 2011
                • 402

                #2842
                Ön sevişme ile verecekler, öyle direk saplamazlar,, oooo my godddddd

                Yükselirken sado-mazo, düşerken ıslatarak

                realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                vİop'da endeks30 kontratlari gÜne yÜzde 1,06 dÜŞÜŞle 89.000 puandan baŞladi
                SEN SEN OL '' MUTLU İKEN SÖZ... ÜZGÜN İKEN CEVAP... ÖFKELİ İKEN DE KARAR VERME..!!

                Yorum

                • hpsmj
                  Aktif
                  • 25 Mart 2012
                  • 160

                  #2843
                  detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  ben eskiden ticaretle uğraşıyordum..son 4 senedir vadeli üzerinden yaşıyorum..eşimin Kadıköy Moda da Fırını var..
                  vadeli derken vadeli hesap mı, vadeli opsiyon borsası mı
                  hisse al sat yaparak gecimini surduren gordum de, vob dan gecinen hiç duymamıştım

                  Yorum

                  • realist34
                    Yasaklı
                    • 04 Haziran 2013
                    • 1354

                    #2844
                    alpbike Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Ön sevişme ile verecekler, öyle direk saplamazlar,, oooo my godddddd

                    Yükselirken sado-mazo, düşerken ıslatarak
                    aynen öyle olacak... eze eze.. yedire yedire.. incitmeden.. acıtmadan olacağa benziyor.. ohh sheet..

                    Yorum

                    • realist34
                      Yasaklı
                      • 04 Haziran 2013
                      • 1354

                      #2845
                      PKK'ya 2 bin civarında yeni katılım oldu. Eğitildiler, dönüyorlar http://bit.ly/ONr3wH pic.twitter.com/ySzJDE5Tpv

                      Yorum

                      • realist34
                        Yasaklı
                        • 04 Haziran 2013
                        • 1354

                        #2846
                        Moodys kararı sonrası; gösterge tahvilde bileşik faiz tekrar %10'un üzerinde, viopta endeks kontratı %1,3 ekside ve sepet kur 2,53...

                        Yorum

                        • tyanali
                          Yasaklı
                          • 09 Ekim 2009
                          • 462

                          #2847
                          tarık37 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          2014 krizi 1987'den daha kötü olacak



                          Ünlü yatırımcı Marc Faber, hisse piyasasının 1987'deki ani çöküşten "daha acılı" bir düşüşe hazırlandığını iddia etti.

                          http://www.borsagundem.com/haber/201...-olacak/585306
                          moody's un yanına pkk geri dönecek gazınıda krema diye koyuyorlar... olurya satmazlarsa destek olsun diye

                          Yorum

                          • apache64d
                            Yasaklı
                            • 30 Eylül 2013
                            • 18

                            #2848
                            Gunaydin akidesler, cumleten hayirli cumalar ve bol kazancli seanslar...

                            Yorum

                            • realist34
                              Yasaklı
                              • 04 Haziran 2013
                              • 1354

                              #2849
                              Ak Yatırım, hazırladığı raporda Teknosa hedef fiyatını 13,24 TL'den 13,55 TL'ye çıkardı. Ak Yatırım, Teknosa için tavsiyesini 'endeksin üzerinde getiri'ye yükseltti.

                              Yorum

                              • realist34
                                Yasaklı
                                • 04 Haziran 2013
                                • 1354

                                #2850
                                tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                moody's un yanına pkk geri dönecek gazınıda krema diye koyuyorlar... olurya satmazlarsa destek olsun diye
                                bir kaç bişey daha ekleyeyim mi garanti olsun

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information