Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
Bugun beypazarına gittik, ancak donduk oturabildim. Ankara civarında ikamet edenler bence bir gunlerini degerlendirsinler, hava durumu da guzel olursa cok keyifli bir gezinti oldu. Eşim, 8 aylık oglum, kayınvalide, kayınpeder, kardesim ve esimle gittik, herkes cok memnun kaldı.. Tavsiye ederim gitmemişlere.detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBen bir zamanlar Mc Donald's ile görüşmüştüm, şartları çok ağırdı. Bir restoran için 500.000 dolar civarında yatırım gerekiyordu. Buna karşılık ciro garantisi, hatta aynı bölgede 2. bir restoran açılmayacağına dair garanti bile vermiyorlardı. (İstanbul, Kadıköy) Acıbadem - Koşuyolu bölgesinde yakın aralıklarla 3 restoran birden açıldı, ilk açan iflas edip kapatmak zorunda kaldı. Kapatırken restoranın önüne Mc Donaldsı lanetleyen bir afiş asmıştı. Bu afiş günlerce asılı kaldı. İyi ki bu işe girmemişim demiştim.
Bu ve benzeri bazı deneyim ve duyumlarıma dayalı olarak sözleşme şartlarının iyi incelenmesi ve iyi düşünülmesi gerektiğini yazdım. Mutlaka siz de böyle bir işe körü körüne girmeyeceksiniz.
Onun dısında mesajınızı yeni gordum saygıdeger detan, cok tesekkur ederim bilgilerinizi paylastıgınız için. mc donalds burger cok yuksek franchise istiyor, demek yine de bir cok seyin garantisini vermiyorşar.. cok ilginc cidden.. Tabi daha ciddi bir şekilde oturupkonusmadım ben, sadece internet sitelerinden bakıyorum insanların verdigi blgileri takip ediyorum. Bu tarz işlerde bin kere dusunup bir hareket etmek gerek.. hisse senedi gibi degil, bir nevi forex, terste yakalanırsan bitirir insanı
Yorum
-
arkadaşlar kahve dünyası açtılar 1.200.000 harcadılar 3 kişi hesaba göre 3.5 yılda amörti ediyor... dedim onlara gelin garan alak 3 ayda deli para size dinlemediler beni...hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBugun beypazarına gittik, ancak donduk oturabildim. Ankara civarında ikamet edenler bence bir gunlerini degerlendirsinler, hava durumu da guzel olursa cok keyifli bir gezinti oldu. Eşim, 8 aylık oglum, kayınvalide, kayınpeder, kardesim ve esimle gittik, herkes cok memnun kaldı.. Tavsiye ederim gitmemişlere.
Onun dısında mesajınızı yeni gordum saygıdeger detan, cok tesekkur ederim bilgilerinizi paylastıgınız için. mc donalds burger cok yuksek franchise istiyor, demek yine de bir cok seyin garantisini vermiyorşar.. cok ilginc cidden.. Tabi daha ciddi bir şekilde oturupkonusmadım ben, sadece internet sitelerinden bakıyorum insanların verdigi blgileri takip ediyorum. Bu tarz işlerde bin kere dusunup bir hareket etmek gerek.. hisse senedi gibi degil, bir nevi forex, terste yakalanırsan bitirir insanı










şimdi gidiyom oraya bilgisayarımınan hem trade yapıyom hemde gave içiyom


en iyi para hazır giyim kadın giyim
Yorum
-
hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBugun beypazarına gittik, ancak donduk oturabildim. Ankara civarında ikamet edenler bence bir gunlerini degerlendirsinler, hava durumu da guzel olursa cok keyifli bir gezinti oldu. Eşim, 8 aylık oglum, kayınvalide, kayınpeder, kardesim ve esimle gittik, herkes cok memnun kaldı.. Tavsiye ederim gitmemişlere.
Onun dısında mesajınızı yeni gordum saygıdeger detan, cok tesekkur ederim bilgilerinizi paylastıgınız için. mc donalds burger cok yuksek franchise istiyor, demek yine de bir cok seyin garantisini vermiyorşar.. cok ilginc cidden.. Tabi daha ciddi bir şekilde oturupkonusmadım ben, sadece internet sitelerinden bakıyorum insanların verdigi blgileri takip ediyorum. Bu tarz işlerde bin kere dusunup bir hareket etmek gerek.. hisse senedi gibi degil, bir nevi forex, terste yakalanırsan bitirir insanı
Üstadlar Almanya da büyük dükkanı olan Mcdonalds ların karşısında Türk dönerci dükkanları vardır.
Ve hiç boş kalmaz.. Dönerciden kimsenin Franchise istediğini de sanmıyorum.
Almanya da bir de "ekmek arası yoğurtlu" İskender yemştim. Çok güzeldi.
Şahsen Hamburger den de daha iyiydi hani..
Ama Bursa'daki gibi İskender Şubesi özel besili etten mamul vs. yer açmak nasıldır bilmiyorum..
Benimki de bir görüş açısı..

Yorum
-
sn tyanali, daha once de bahsetmiştim borsadan cok nefret ettim son 6 ayda.. yani donen dolaplar bir degil, iki degil.. ve her hissede.. sanırım hala borsadaki tum kagıtların piyasa degeri bir exxon bir apple degeri etmiyor.. yani bizler ne kadar kucuguz varın siz düşünün..tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterarkadaşlar kahve dünyası açtılar 1.200.000 harcadılar 3 kişi hesaba göre 3.5 yılda amörti ediyor... dedim onlara gelin garan alak 3 ayda deli para size dinlemediler beni...









şimdi gidiyom oraya bilgisayarımınan hem trade yapıyom hemde gave içiyom


en iyi para hazır giyim kadın giyim
kahve dünyası da fena fikir degil, ama niyeyse hiç aklıma yatmıyor tatlıcı ve kahveci acmayı. yoksa mado bu işlere girenlere cok destek veriyor, sattıgın cay dan bile yeterli parayı kaldırırsın
sanki yiyecek işi daha bir mantıklı geliyr, onda da pizza... aksam 7-8 den sonra hic dısardan hebap burger tatlı soylemedim, ama ben ve cevremdeki diger insanlar dahil yuz defa pizza soylemişizdir..
Sevgili anti patik, değişik bir şeymiş ekmek arası yogurtlu iskenderanti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterÜstadlar Almanya da büyük dükkanı olan Mcdonalds ların karşısında Türk dönerci dükkanları vardır.
Ve hiç boş kalmaz.. Dönerciden kimsenin Franchise istediğini de sanmıyorum.
Almanya da bir de "ekmek arası yoğurtlu" İskender yemştim. Çok güzeldi.
Şahsen Hamburger den de daha iyiydi hani..
Ama Bursa'daki gibi İskender Şubesi özel besili etten mamul vs. yer açmak nasıldır bilmiyorum..
Benimki de bir görüş açısı..


hiç duymadım gormedim valla..doner işi de aklımıza geldi, ama aynı sey gecerli, aksam olunca paket serviste cok gitmiyor. ama cok haklısınız oyle franchise olayı derdi yok, ya da daha basit sartlarda ve daha uygun fiyatlarda. yine de uzerinde dşünülesi bir fikir, hosta ya filan bir bakayım. cok tesekkur ederim..
Yorum
-
şehir ankara galiba... hangi pizza...dominos ve pizza pizza kartel sayılır ... hava parası filan öffff ... mesela ilmihare diye bir yer burda bütün pizzacılardan daha fazla işlliyor... sebebi dondurulmuş gıda olmaması direkt sipariş verdiğinde hazırlanıyor yada bi gün önce katkı maddesi yok anlıyacan... kar marjı inan dominostan fazladır müşteriside kafa kafayadırhpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göstersn tyanali, daha once de bahsetmiştim borsadan cok nefret ettim son 6 ayda.. yani donen dolaplar bir degil, iki degil.. ve her hissede.. sanırım hala borsadaki tum kagıtların piyasa degeri bir exxon bir apple degeri etmiyor.. yani bizler ne kadar kucuguz varın siz düşünün..
kahve dünyası da fena fikir degil, ama niyeyse hiç aklıma yatmıyor tatlıcı ve kahveci acmayı. yoksa mado bu işlere girenlere cok destek veriyor, sattıgın cay dan bile yeterli parayı kaldırırsın
sanki yiyecek işi daha bir mantıklı geliyr, onda da pizza... aksam 7-8 den sonra hic dısardan hebap burger tatlı soylemedim, ama ben ve cevremdeki diger insanlar dahil yuz defa pizza soylemişizdir..
Sevgili anti patik, değişik bir şeymiş ekmek arası yogurtlu iskender
hiç duymadım gormedim valla..doner işi de aklımıza geldi, ama aynı sey gecerli, aksam olunca paket serviste cok gitmiyor. ama cok haklısınız oyle franchise olayı derdi yok, ya da daha basit sartlarda ve daha uygun fiyatlarda. yine de uzerinde dşünülesi bir fikir, hosta ya filan bir bakayım. cok tesekkur ederim..
ama bu algıyı bölgede oluşturmak gerek daha organiği muhabbeti..
Yorum
-
ceza yediğim gün tam manidar oldu.ayhan53 Nickli Üyeden AlıntıDow 30 16.227,50 16.437,18 16.452,00 16.220,50 -209,68 -1,28% 21:47:24
S&P 500 1.840,90 1.872,18 1.872,90 1.840,20 -31,28 -1,67% 21:47:06
Nasdaq 100 3.498,10 3.600,44 3.600,40 3.497,90 -102,34 -2,84% 21:47:24
SmallCap 2000 1.129,35 1.159,97 1.158,45 1.127,55 -30,62 -2,64% 21:47:24
S&P/TSX 14.322,57 14.435,58 14.444,94 14.309,52 -113,01 -0,78% 21:32:00
ne oluyo abd den sonra amerika kıtasına kaymaya başladılar

başkan vob24 e uğradığında süüüle bozkurtdayı arkamdan konuşmasın,reis dowa cökmüş diye kulisleri karıştırıyo...orada yazamıyos ama okuyorus, 
o bu şu değilde vob topikinde cıt yok,dışarda şelale oluyo piyasada şortcu kalmamış...BaLtaCı
kârda otur,zarardan cabuk cık...
Yorum

Yorum