Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • aok75
    Yasaklı
    • 12 Temmuz 2013
    • 602

    #2731
    realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yawff başkanım sen mod değil misin
    Başkan mod değil, öyleymiş gibi davranıyor.

    Yorum

    • realist34
      Yasaklı
      • 04 Haziran 2013
      • 1354

      #2732

      Yorum

      • realist34
        Yasaklı
        • 04 Haziran 2013
        • 1354

        #2733

        Yorum

        • aok75
          Yasaklı
          • 12 Temmuz 2013
          • 602

          #2734
          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
          kendi modluğum hakkındaki fikirlerimi yazdıydım.

          Biz de fikirlerimizi belirttik yakışıklı Kuzenle beraber.

          Yorum

          • hpsmj
            Aktif
            • 25 Mart 2012
            • 160

            #2735
            detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Ben bir zamanlar Mc Donald's ile görüşmüştüm, şartları çok ağırdı. Bir restoran için 500.000 dolar civarında yatırım gerekiyordu. Buna karşılık ciro garantisi, hatta aynı bölgede 2. bir restoran açılmayacağına dair garanti bile vermiyorlardı. (İstanbul, Kadıköy) Acıbadem - Koşuyolu bölgesinde yakın aralıklarla 3 restoran birden açıldı, ilk açan iflas edip kapatmak zorunda kaldı. Kapatırken restoranın önüne Mc Donaldsı lanetleyen bir afiş asmıştı. Bu afiş günlerce asılı kaldı. İyi ki bu işe girmemişim demiştim.
            Bu ve benzeri bazı deneyim ve duyumlarıma dayalı olarak sözleşme şartlarının iyi incelenmesi ve iyi düşünülmesi gerektiğini yazdım. Mutlaka siz de böyle bir işe körü körüne girmeyeceksiniz.
            Bugun beypazarına gittik, ancak donduk oturabildim. Ankara civarında ikamet edenler bence bir gunlerini degerlendirsinler, hava durumu da guzel olursa cok keyifli bir gezinti oldu. Eşim, 8 aylık oglum, kayınvalide, kayınpeder, kardesim ve esimle gittik, herkes cok memnun kaldı.. Tavsiye ederim gitmemişlere.

            Onun dısında mesajınızı yeni gordum saygıdeger detan, cok tesekkur ederim bilgilerinizi paylastıgınız için. mc donalds burger cok yuksek franchise istiyor, demek yine de bir cok seyin garantisini vermiyorşar.. cok ilginc cidden.. Tabi daha ciddi bir şekilde oturupkonusmadım ben, sadece internet sitelerinden bakıyorum insanların verdigi blgileri takip ediyorum. Bu tarz işlerde bin kere dusunup bir hareket etmek gerek.. hisse senedi gibi degil, bir nevi forex, terste yakalanırsan bitirir insanı

            Yorum

            • tyanali
              Yasaklı
              • 09 Ekim 2009
              • 462

              #2736
              hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Bugun beypazarına gittik, ancak donduk oturabildim. Ankara civarında ikamet edenler bence bir gunlerini degerlendirsinler, hava durumu da guzel olursa cok keyifli bir gezinti oldu. Eşim, 8 aylık oglum, kayınvalide, kayınpeder, kardesim ve esimle gittik, herkes cok memnun kaldı.. Tavsiye ederim gitmemişlere.

              Onun dısında mesajınızı yeni gordum saygıdeger detan, cok tesekkur ederim bilgilerinizi paylastıgınız için. mc donalds burger cok yuksek franchise istiyor, demek yine de bir cok seyin garantisini vermiyorşar.. cok ilginc cidden.. Tabi daha ciddi bir şekilde oturupkonusmadım ben, sadece internet sitelerinden bakıyorum insanların verdigi blgileri takip ediyorum. Bu tarz işlerde bin kere dusunup bir hareket etmek gerek.. hisse senedi gibi degil, bir nevi forex, terste yakalanırsan bitirir insanı
              arkadaşlar kahve dünyası açtılar 1.200.000 harcadılar 3 kişi hesaba göre 3.5 yılda amörti ediyor... dedim onlara gelin garan alak 3 ayda deli para size dinlemediler beni...
              şimdi gidiyom oraya bilgisayarımınan hem trade yapıyom hemde gave içiyom
              en iyi para hazır giyim kadın giyim

              Yorum

              • anti panik
                Yasaklı
                • 25 Mart 2014
                • 293

                #2737
                hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Bugun beypazarına gittik, ancak donduk oturabildim. Ankara civarında ikamet edenler bence bir gunlerini degerlendirsinler, hava durumu da guzel olursa cok keyifli bir gezinti oldu. Eşim, 8 aylık oglum, kayınvalide, kayınpeder, kardesim ve esimle gittik, herkes cok memnun kaldı.. Tavsiye ederim gitmemişlere.

                Onun dısında mesajınızı yeni gordum saygıdeger detan, cok tesekkur ederim bilgilerinizi paylastıgınız için. mc donalds burger cok yuksek franchise istiyor, demek yine de bir cok seyin garantisini vermiyorşar.. cok ilginc cidden.. Tabi daha ciddi bir şekilde oturupkonusmadım ben, sadece internet sitelerinden bakıyorum insanların verdigi blgileri takip ediyorum. Bu tarz işlerde bin kere dusunup bir hareket etmek gerek.. hisse senedi gibi degil, bir nevi forex, terste yakalanırsan bitirir insanı

                Üstadlar Almanya da büyük dükkanı olan Mcdonalds ların karşısında Türk dönerci dükkanları vardır.
                Ve hiç boş kalmaz.. Dönerciden kimsenin Franchise istediğini de sanmıyorum.

                Almanya da bir de "ekmek arası yoğurtlu" İskender yemştim. Çok güzeldi.
                Şahsen Hamburger den de daha iyiydi hani..

                Ama Bursa'daki gibi İskender Şubesi özel besili etten mamul vs. yer açmak nasıldır bilmiyorum..

                Benimki de bir görüş açısı..

                Yorum

                • VIX100
                  Tecrübeli
                  • 03 Kasım 2011
                  • 1945

                  #2738
                  viopçular,cortta çok pis tırsmaya başladım
                  oh pity pity,care'em all so pity,tear is the last thing,gymnastic

                  Yorum

                  • realist34
                    Yasaklı
                    • 04 Haziran 2013
                    • 1354

                    #2739
                    Başkanım tebrikler dyhol bu gün %4 prim yapmış .. Vurmuşsun voleyi

                    Yorum

                    • hpsmj
                      Aktif
                      • 25 Mart 2012
                      • 160

                      #2740
                      tyanali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      arkadaşlar kahve dünyası açtılar 1.200.000 harcadılar 3 kişi hesaba göre 3.5 yılda amörti ediyor... dedim onlara gelin garan alak 3 ayda deli para size dinlemediler beni...
                      şimdi gidiyom oraya bilgisayarımınan hem trade yapıyom hemde gave içiyom
                      en iyi para hazır giyim kadın giyim
                      sn tyanali, daha once de bahsetmiştim borsadan cok nefret ettim son 6 ayda.. yani donen dolaplar bir degil, iki degil.. ve her hissede.. sanırım hala borsadaki tum kagıtların piyasa degeri bir exxon bir apple degeri etmiyor.. yani bizler ne kadar kucuguz varın siz düşünün..

                      kahve dünyası da fena fikir degil, ama niyeyse hiç aklıma yatmıyor tatlıcı ve kahveci acmayı. yoksa mado bu işlere girenlere cok destek veriyor, sattıgın cay dan bile yeterli parayı kaldırırsın
                      sanki yiyecek işi daha bir mantıklı geliyr, onda da pizza... aksam 7-8 den sonra hic dısardan hebap burger tatlı soylemedim, ama ben ve cevremdeki diger insanlar dahil yuz defa pizza soylemişizdir..

                      anti panik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Üstadlar Almanya da büyük dükkanı olan Mcdonalds ların karşısında Türk dönerci dükkanları vardır.
                      Ve hiç boş kalmaz.. Dönerciden kimsenin Franchise istediğini de sanmıyorum.

                      Almanya da bir de "ekmek arası yoğurtlu" İskender yemştim. Çok güzeldi.
                      Şahsen Hamburger den de daha iyiydi hani..

                      Ama Bursa'daki gibi İskender Şubesi özel besili etten mamul vs. yer açmak nasıldır bilmiyorum..

                      Benimki de bir görüş açısı..
                      Sevgili anti patik, değişik bir şeymiş ekmek arası yogurtlu iskender hiç duymadım gormedim valla..doner işi de aklımıza geldi, ama aynı sey gecerli, aksam olunca paket serviste cok gitmiyor. ama cok haklısınız oyle franchise olayı derdi yok, ya da daha basit sartlarda ve daha uygun fiyatlarda. yine de uzerinde dşünülesi bir fikir, hosta ya filan bir bakayım. cok tesekkur ederim..

                      Yorum

                      • realist34
                        Yasaklı
                        • 04 Haziran 2013
                        • 1354

                        #2741
                        Yarın akşam işyerindeki ekiple fondip gecemiz var

                        Yorum

                        • tyanali
                          Yasaklı
                          • 09 Ekim 2009
                          • 462

                          #2742
                          hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          sn tyanali, daha once de bahsetmiştim borsadan cok nefret ettim son 6 ayda.. yani donen dolaplar bir degil, iki degil.. ve her hissede.. sanırım hala borsadaki tum kagıtların piyasa degeri bir exxon bir apple degeri etmiyor.. yani bizler ne kadar kucuguz varın siz düşünün..

                          kahve dünyası da fena fikir degil, ama niyeyse hiç aklıma yatmıyor tatlıcı ve kahveci acmayı. yoksa mado bu işlere girenlere cok destek veriyor, sattıgın cay dan bile yeterli parayı kaldırırsın
                          sanki yiyecek işi daha bir mantıklı geliyr, onda da pizza... aksam 7-8 den sonra hic dısardan hebap burger tatlı soylemedim, ama ben ve cevremdeki diger insanlar dahil yuz defa pizza soylemişizdir..



                          Sevgili anti patik, değişik bir şeymiş ekmek arası yogurtlu iskender hiç duymadım gormedim valla..doner işi de aklımıza geldi, ama aynı sey gecerli, aksam olunca paket serviste cok gitmiyor. ama cok haklısınız oyle franchise olayı derdi yok, ya da daha basit sartlarda ve daha uygun fiyatlarda. yine de uzerinde dşünülesi bir fikir, hosta ya filan bir bakayım. cok tesekkur ederim..
                          şehir ankara galiba... hangi pizza...dominos ve pizza pizza kartel sayılır ... hava parası filan öffff ... mesela ilmihare diye bir yer burda bütün pizzacılardan daha fazla işlliyor... sebebi dondurulmuş gıda olmaması direkt sipariş verdiğinde hazırlanıyor yada bi gün önce katkı maddesi yok anlıyacan... kar marjı inan dominostan fazladır müşteriside kafa kafayadır ama bu algıyı bölgede oluşturmak gerek daha organiği muhabbeti..

                          Yorum

                          • realist34
                            Yasaklı
                            • 04 Haziran 2013
                            • 1354

                            #2743
                            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                            tam oturmadı ayağıma vuramadım voleyi

                            Yorum

                            • realist34
                              Yasaklı
                              • 04 Haziran 2013
                              • 1354

                              #2744
                              Yarın endekse çakarlar ... Söylemedi demeyin .. Pozisyonunuzu ona göre alın

                              Yorum

                              • REİS
                                Tecrübeli
                                • 24 Aralık 2012
                                • 542

                                #2745
                                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                                Dow 30 16.227,50 16.437,18 16.452,00 16.220,50 -209,68 -1,28% 21:47:24
                                S&P 500 1.840,90 1.872,18 1.872,90 1.840,20 -31,28 -1,67% 21:47:06
                                Nasdaq 100 3.498,10 3.600,44 3.600,40 3.497,90 -102,34 -2,84% 21:47:24
                                SmallCap 2000 1.129,35 1.159,97 1.158,45 1.127,55 -30,62 -2,64% 21:47:24
                                S&P/TSX 14.322,57 14.435,58 14.444,94 14.309,52 -113,01 -0,78% 21:32:00


                                ne oluyo abd den sonra amerika kıtasına kaymaya başladılar
                                ceza yediğim gün tam manidar oldu. başkan vob24 e uğradığında süüüle bozkurtdayı arkamdan konuşmasın,reis dowa cökmüş diye kulisleri karıştırıyo...orada yazamıyos ama okuyorus,

                                o bu şu değilde vob topikinde cıt yok,dışarda şelale oluyo piyasada şortcu kalmamış...
                                BaLtaCı

                                kârda otur,zarardan cabuk cık...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information