iyi geceler...
Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
Bu köyde döviz başlığı bulamadım..
Bu hafta gelen haberler arasında;
Bir tarafta ABD de faiz artışı ertelendi haberleri var.
Diğer tarafta ECB nin EUR da 1.2 trilyonluk genişlemesinden bahsediliyor ve bunun EUR a olumsuz yansımasından bahsediliyor...
Her iki haber sonrası EUR da toparlanma devam ediyor..Malum portföyümde daha çok EUR var..
.


Yorum
-
sayın gucsuz karıncayı tebrik ederim, guzel tahmin..detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterKAPANIŞ TAHMİNLERİ
apache64d; 73.555,55
detan 73.400
gücsüzkarınca;73.250
detox 73.035
anti panik 72.900
MAKİNİST 72.772
radyolog 72567
ayhan53: 72.369,31
alpbike: 72.204,021495
gazmanbaba 72266
güçsüzkarınca tebrikler...
bu arada yurtdısını niye gomduler yine ?
Yorum
-
vatandaş altın gibi dolara girdi galiba
nötr ***
2.1044 0.0000 (0.00%)
19:17:09 GMT - Real-time Data. ( Disclaimer )
Yorum
-
-
-
-
kıskandırmeyin lem, bizde Rakı Sofrası sakinleri olarak cumartesi gecesi Kütahya'da buluşup zabaha kadar ırakı çekmeyi planlıyoruzrealist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterYarın akşam işyerindeki ekiple fondip gecemiz var

Yorum
-
hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBugun beypazarına gittik, ancak donduk oturabildim. Ankara civarında ikamet edenler bence bir gunlerini degerlendirsinler, hava durumu da guzel olursa cok keyifli bir gezinti oldu. Eşim, 8 aylık oglum, kayınvalide, kayınpeder, kardesim ve esimle gittik, herkes cok memnun kaldı.. Tavsiye ederim gitmemişlere.
Onun dısında mesajınızı yeni gordum saygıdeger detan, cok tesekkur ederim bilgilerinizi paylastıgınız için. mc donalds burger cok yuksek franchise istiyor, demek yine de bir cok seyin garantisini vermiyorşar.. cok ilginc cidden.. Tabi daha ciddi bir şekilde oturupkonusmadım ben, sadece internet sitelerinden bakıyorum insanların verdigi blgileri takip ediyorum. Bu tarz işlerde bin kere dusunup bir hareket etmek gerek.. hisse senedi gibi degil, bir nevi forex, terste yakalanırsan bitirir insanı
Sayın hpsmj,
Kuzenim ve eşi diş hekimi, Ankara'da yaşıyorlar. Damat mesleğinin dışında değişik işler yapmayı seviyor. Geçen sene sıfırdan bir pizza restoranı açtılar (franchise değil); bu sene de 2. şubeyi açtılar.
Yakında franchise de vermeye başlarlarsa şaşmam. İsterseniz sizi görüştürebilirim.Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum
-
-
realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterYarın endekse çakarlar ... Söylemedi demeyin .. Pozisyonunuzu ona göre alın


1 saat sonra İstinye'de buluşalım; borsayı açtırıp malı boşaltalım.
Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum

Yorum