Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • realist34
    Yasaklı
    • 04 Haziran 2013
    • 1354

    #2896
    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
    dyholden bi ahlt olmazmı diyon
    akp nin oyu azalsaydı dyhol çok güzel yerlere gelirdi bence..

    Yorum

    • anti panik
      Yasaklı
      • 25 Mart 2014
      • 293

      #2897
      Günaydın tüm dostlara...

      Moody's bu haberi niye yaptı bilmiyorum..

      Büyükler zaten yeterince mala girdi.

      Hala giremeyenler varsa silkeletip "buyrun" mu? demek istedi...?

      ben anlamadım..

      Neyse akşama kadar toparlayacak gibi görünüyor..

      Yorum

      • Artı
        Aktif
        • 06 Temmuz 2009
        • 237

        #2898
        ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
        şimdi veri var
        Akşam 16:00 Mişigın güven endeksi var, kaçırma...
        Burada yer alan görüşlerim yatırım danışmanlığı kapsamında değildir...

        Yorum

        • realist34
          Yasaklı
          • 04 Haziran 2013
          • 1354

          #2899
          AtaOnline â€@AtaOnlineTR 2 dk.

          MB: Resmi rezervler 1,62 milyar dolar azaldı.

          Yorum

          • aok75
            Yasaklı
            • 12 Temmuz 2013
            • 602

            #2900
            che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            iste forum dedigin budur,aninda yardim...eywallah saolun dostlar
            Ama yardımcı olup sorunu çözemedik.

            Yorum

            • realist34
              Yasaklı
              • 04 Haziran 2013
              • 1354

              #2901
              11.04.2014 - 10:02
              HSBC Yatrıım, Türk Traktör'ü 'Endeksin Üzerinde Getiri' tavsiyesi ile takibine aldı .HSBC, konu ile ilgili raporunda,Türk Traktör'ü 74.5 TL hedef fiyat ve 'Endeksin Üzerinde Getiri' tavsiyesi ile takibine aldıklarını belirtti.

              http://www.borsagundem.com/hisse-one...ldi-585376.htm

              Yorum

              • aok75
                Yasaklı
                • 12 Temmuz 2013
                • 602

                #2902
                detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Bakmıyom bile
                Başkana bir destek lütfen abim.

                Olmadı HURGZ vereyim abime. Bende var azıcık.

                Yorum

                • realist34
                  Yasaklı
                  • 04 Haziran 2013
                  • 1354

                  #2903
                  11.04.2014 - 09:33

                  Rus Lider, Ukrayna üzerinden kıtayı uyardı: Satışlar durabilir
                  Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin, Ukrayna´nın borçlarını ödememesi halinde ülkeye doğalgaz satışını durduracaklarını ve bunun Avrupa´ya doğalgaz tedariğini sekteye uğratabileceğini söyledi. 18 ülkenin liderine mektup gönderen Putin, Ukrayna ekonomisini krizden çıkarmak için Avrupalı ülkeler ile acil görüşmeler talep etti ve Kiev´in 2.2 milyar dolarlık doğalgaz borcuyla ilgili sabrının tükendiği mesajını iletti.
                  http://www.borsagundem.com/siyaset-e...idi-585361.htm

                  Yorum

                  • detan
                    Tecrübeli
                    • 31 Ekim 2013
                    • 676

                    #2904
                    ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                    o kadar kötü diyon


                    Mübarek demir kazık (Kutup yıldızının diğer adı demir kazık)
                    Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                    Yorum

                    • detan
                      Tecrübeli
                      • 31 Ekim 2013
                      • 676

                      #2905
                      TRCAS petrol biraz daha inerse alırım. 2.29 a biraz yazdım.
                      Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                      Yorum

                      • realist34
                        Yasaklı
                        • 04 Haziran 2013
                        • 1354

                        #2906
                        Usd/try 2,1187 +0,0096 +0,45%
                        eur/try 2,9465 +0,0167 +0,57%
                        gau/try 89,724 +0,307 +0,34%
                        gbp/try 3,5566 +0,0165 +0,47%
                        eur/usd 1,3903 +0,0016 +0,12%
                        gbp/usd 1,6782 -0,0002 -0,01%
                        usd/jpy 101,73 +0,20 +0,19%

                        Yorum

                        • tyanali
                          Yasaklı
                          • 09 Ekim 2009
                          • 462

                          #2907
                          ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                          yoncayı 84 altına salarlarsa endeks çözülür
                          ısrarla 84 de tutuyorlar
                          yonca şelale de öncülük edecektir
                          tıpkı rallide olduğu gibi
                          arzular şelale başhan abi

                          Yorum

                          • che big
                            Katılımcı
                            • 09 Ekim 2012
                            • 142

                            #2908
                            realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            11.04.2014 - 09:33

                            Rus Lider, Ukrayna üzerinden kıtayı uyardı: Satışlar durabilir
                            Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin, Ukrayna´nın borçlarını ödememesi halinde ülkeye doğalgaz satışını durduracaklarını ve bunun Avrupa´ya doğalgaz tedariğini sekteye uğratabileceğini söyledi. 18 ülkenin liderine mektup gönderen Putin, Ukrayna ekonomisini krizden çıkarmak için Avrupalı ülkeler ile acil görüşmeler talep etti ve Kiev´in 2.2 milyar dolarlık doğalgaz borcuyla ilgili sabrının tükendiği mesajını iletti.
                            http://www.borsagundem.com/siyaset-e...idi-585361.htm
                            kendi ayagina sIkar
                            İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
                            tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?

                            Yorum

                            • detan
                              Tecrübeli
                              • 31 Ekim 2013
                              • 676

                              #2909
                              aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Başkana bir destek lütfen abim.

                              Olmadı HURGZ vereyim abime. Bende var azıcık.


                              Gazete olabilir, okurum
                              Başkanınkini kaldırmak için tek doz da yetmez, 3 doz viagra lazım
                              Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                              Yorum

                              • hpsmj
                                Aktif
                                • 25 Mart 2012
                                • 160

                                #2910
                                Artı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


                                Endeksin bendeki görünümü, dün, günlük... Gerçek negatiflik kahverengi altı... Teyit, siyah noktalar.
                                sayın Artı,

                                Öncelikle cok ilginc bir teknik ve grafik, bunun icin tesekkur eder ve sizi kutlarım.
                                bu grafige gore yesil, kırmızıyı aşağı kesince biz düşüş trendindeyiz mi demek ? siyah noktayı birde goremedim ben grafikte.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information