ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
Cafe Borsa & Muhabbet
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
Günaydın tüm dostlara...
Moody's bu haberi niye yaptı bilmiyorum..
Büyükler zaten yeterince mala girdi.
Hala giremeyenler varsa silkeletip "buyrun" mu? demek istedi...?

ben anlamadım..
Neyse akşama kadar toparlayacak gibi görünüyor..
Yorum
-
Ama yardımcı olup sorunu çözemedik.che big Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösteriste forum dedigin budur,aninda yardim...eywallah saolun dostlar
Yorum
-
11.04.2014 - 10:02
HSBC Yatrıım, Türk Traktör'ü 'Endeksin Üzerinde Getiri' tavsiyesi ile takibine aldı .HSBC, konu ile ilgili raporunda,Türk Traktör'ü 74.5 TL hedef fiyat ve 'Endeksin Üzerinde Getiri' tavsiyesi ile takibine aldıklarını belirtti.
http://www.borsagundem.com/hisse-one...ldi-585376.htm
Yorum
-
Başkana bir destek lütfen abim.detan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBakmıyom bile







Olmadı HURGZ vereyim abime. Bende var azıcık.
Yorum
-
11.04.2014 - 09:33
Rus Lider, Ukrayna üzerinden kıtayı uyardı: Satışlar durabilir
Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin, Ukrayna´nın borçlarını ödememesi halinde ülkeye doğalgaz satışını durduracaklarını ve bunun Avrupa´ya doğalgaz tedariğini sekteye uğratabileceğini söyledi. 18 ülkenin liderine mektup gönderen Putin, Ukrayna ekonomisini krizden çıkarmak için Avrupalı ülkeler ile acil görüşmeler talep etti ve Kiev´in 2.2 milyar dolarlık doğalgaz borcuyla ilgili sabrının tükendiği mesajını iletti.
http://www.borsagundem.com/siyaset-e...idi-585361.htm
Yorum
-
kendi ayagina sIkarrealist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster11.04.2014 - 09:33
Rus Lider, Ukrayna üzerinden kıtayı uyardı: Satışlar durabilir
Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin, Ukrayna´nın borçlarını ödememesi halinde ülkeye doğalgaz satışını durduracaklarını ve bunun Avrupa´ya doğalgaz tedariğini sekteye uğratabileceğini söyledi. 18 ülkenin liderine mektup gönderen Putin, Ukrayna ekonomisini krizden çıkarmak için Avrupalı ülkeler ile acil görüşmeler talep etti ve Kiev´in 2.2 milyar dolarlık doğalgaz borcuyla ilgili sabrının tükendiği mesajını iletti.
http://www.borsagundem.com/siyaset-e...idi-585361.htm
İnsanı yaratmak mı tanrının büyük hatasıydı;
tanrıyı yaratmak mı insanın büyük hatasıydı ?
Yorum
-
aok75 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBaşkana bir destek lütfen abim.


Olmadı HURGZ vereyim abime. Bende var azıcık.
Gazete olabilir, okurum
Başkanınkini kaldırmak için tek doz da yetmez, 3 doz viagra lazım
Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!
Yorum
-
sayın Artı,Artı Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Endeksin bendeki görünümü, dün, günlük... Gerçek negatiflik kahverengi altı... Teyit, siyah noktalar.
Öncelikle cok ilginc bir teknik ve grafik, bunun icin tesekkur eder ve sizi kutlarım.
bu grafige gore yesil, kırmızıyı aşağı kesince biz düşüş trendindeyiz mi demek ? siyah noktayı birde goremedim ben grafikte.
Yorum
Yorum