Cafe Borsa & Muhabbet

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • tyanali
    Yasaklı
    • 09 Ekim 2009
    • 462

    #2746
    iyi geceler...

    Yorum

    • anti panik
      Yasaklı
      • 25 Mart 2014
      • 293

      #2747
      Bu köyde döviz başlığı bulamadım..

      Bu hafta gelen haberler arasında;
      Bir tarafta ABD de faiz artışı ertelendi haberleri var.
      Diğer tarafta ECB nin EUR da 1.2 trilyonluk genişlemesinden bahsediliyor ve bunun EUR a olumsuz yansımasından bahsediliyor...

      Her iki haber sonrası EUR da toparlanma devam ediyor..Malum portföyümde daha çok EUR var..
      .

      Yorum

      • realist34
        Yasaklı
        • 04 Haziran 2013
        • 1354

        #2748
        Bana da müsaade .. Herkese iyi geceler

        Yorum

        • hpsmj
          Aktif
          • 25 Mart 2012
          • 160

          #2749
          detox Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          KAPANIŞ TAHMİNLERİ

          apache64d; 73.555,55
          detan 73.400
          gücsüzkarınca;73.250
          detox 73.035
          anti panik 72.900
          MAKİNİST 72.772
          radyolog 72567
          ayhan53: 72.369,31
          alpbike: 72.204,021495
          gazmanbaba 72266

          güçsüzkarınca tebrikler...
          sayın gucsuz karıncayı tebrik ederim, guzel tahmin..

          bu arada yurtdısını niye gomduler yine ?

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #2750
            vatandaş altın gibi dolara girdi galiba

            nötr ***

            2.1044 0.0000 (0.00%)
            19:17:09 GMT - Real-time Data. ( Disclaimer )

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #2751
              aha eksiye geçti cenabetlie baq *****

              Yorum

              • REİS
                Tecrübeli
                • 24 Aralık 2012
                • 542

                #2752
                ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı
                tamam sallıyom oraya
                ama demedi deme oda burayı okuyo
                bi cezada paralel okumaktan yemeyelim..
                BaLtaCı

                kârda otur,zarardan cabuk cık...

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #2753
                  Usd/brl 2.1957 +0.0101 (+0.46%)

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #2754
                    resmen biri artıya geçirtmiyor bu kadar olur

                    Yorum

                    • FIRTINA
                      Akşamcı
                      • 04 Eylül 2011
                      • 186

                      #2755
                      realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Yarın akşam işyerindeki ekiple fondip gecemiz var
                      kıskandırmeyin lem, bizde Rakı Sofrası sakinleri olarak cumartesi gecesi Kütahya'da buluşup zabaha kadar ırakı çekmeyi planlıyoruz

                      Yorum

                      • detan
                        Tecrübeli
                        • 31 Ekim 2013
                        • 676

                        #2756
                        hpsmj Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        Bugun beypazarına gittik, ancak donduk oturabildim. Ankara civarında ikamet edenler bence bir gunlerini degerlendirsinler, hava durumu da guzel olursa cok keyifli bir gezinti oldu. Eşim, 8 aylık oglum, kayınvalide, kayınpeder, kardesim ve esimle gittik, herkes cok memnun kaldı.. Tavsiye ederim gitmemişlere.

                        Onun dısında mesajınızı yeni gordum saygıdeger detan, cok tesekkur ederim bilgilerinizi paylastıgınız için. mc donalds burger cok yuksek franchise istiyor, demek yine de bir cok seyin garantisini vermiyorşar.. cok ilginc cidden.. Tabi daha ciddi bir şekilde oturupkonusmadım ben, sadece internet sitelerinden bakıyorum insanların verdigi blgileri takip ediyorum. Bu tarz işlerde bin kere dusunup bir hareket etmek gerek.. hisse senedi gibi degil, bir nevi forex, terste yakalanırsan bitirir insanı

                        Sayın hpsmj,
                        Kuzenim ve eşi diş hekimi, Ankara'da yaşıyorlar. Damat mesleğinin dışında değişik işler yapmayı seviyor. Geçen sene sıfırdan bir pizza restoranı açtılar (franchise değil); bu sene de 2. şubeyi açtılar.
                        Yakında franchise de vermeye başlarlarsa şaşmam. İsterseniz sizi görüştürebilirim.
                        Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                        Yorum

                        • detan
                          Tecrübeli
                          • 31 Ekim 2013
                          • 676

                          #2757
                          Selam arkadaşlar, iyi akşamlar...
                          Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #2758
                            ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı


                            ver kurtul dolarları

                            Yorum

                            • FIRTINA
                              Akşamcı
                              • 04 Eylül 2011
                              • 186

                              #2759
                              ayhan53 Nickli Üyeden Alıntı


                              reha gaya senide gidecekelr listesine almış.
                              ekme adamı
                              Başkanım, bugün Reha bey ile telefonda görüştüm. büyük bir aksilik olmaz ise cumartesi günü Güneysu
                              abim ile yola çıkıyoruz

                              Yorum

                              • detan
                                Tecrübeli
                                • 31 Ekim 2013
                                • 676

                                #2760
                                realist34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Yarın endekse çakarlar ... Söylemedi demeyin .. Pozisyonunuzu ona göre alın


                                1 saat sonra İstinye'de buluşalım; borsayı açtırıp malı boşaltalım.
                                Bu işler çok konuşmakla olsaydı en çok parayı kaynanam kazanırdı!

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information