realist34 Nickli Üyeden Alıntı
Mesajı göster
yaw ilk defa daschaksiz dana gorüorum...o da baskanin danasi...hah hah hah hah haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...







Yorum