mutlaka görmüşünüzdür ama..
ben gene de paylaşayım
temel ciler için faydalı olur kanaatindeyim..
yaşar hoca ihracaatı yüksek şirketleri değerlendirmiş..
afiyet olsun...
ben gene de paylaşayım
temel ciler için faydalı olur kanaatindeyim..
yaşar hoca ihracaatı yüksek şirketleri değerlendirmiş..
afiyet olsun...



umarim eyisindir...
Yorum