Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
tüpraş tavan yapvicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göstertüpraş tavan yapmazsan adam değilsin
Yorum
-
Gramdaki harekete benzer bir yapıda düzeltme ve yükseliş olabilir. 538 de biten yükseliş 390 gibi düzeltmesi tamamlanmış ardından ikili tepe ve tekrar 470 e düzeltme sonrası agresif yükseliş devam etmiş. 4 ay düzeltme 3 ay yükseliş 3 ay tekrar düzeltme.
Yorum
-
bence çok pis bir ralli vicente.tam kazıklamavicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göstercok temiz bir ralli oluyor öncekilerden çok daha sağlıklı genele yayılan alım var
veriyorlar işte gelen ky ye..
şirket sahipleri bile veriyor.
vix yükselmeye yüz tutmuş..
Yorum
-
guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterbence çok pis bir ralli vicente.tam kazıklama
veriyorlar işte gelen ky ye..
şirket sahipleri bile veriyor.
vix yükselmeye yüz tutmuş..
daha öncekiler pisti
banka rallisi ve sasa rallisi bu net temiz bir ralli
ederinin çok altında bist 30 sirketleri var komedi rakamlarda
sise tüpras ford ereğli isc...ayıp ulan size 2 keriz yabancıya esir olmuslar hala az gevseyince salıyorlar kendilerini .. nese onlarda başlar yakında
isc pd 0,76 der susarım , rakamla 0 yazıyla sıfır , gelecek bilançolarla eksilere düsmesi bekleniyor heralde
Yorum
-
bu borsa 10 yıldır bedavadı çöptü , yabancı denen soysuzların elinde sürünüyordu çok yazdık
bu serefsizler satarken yerlinin korkunç bir sekilde hücum etmesi muazzam bir gelismedi , girenlerde kazandı yabancı denen soysuzu yolup attılar .
bist ederini buluyor , nihai hedefi 50 bin dolar secim sonrası siyasi bir kriz çıkmazsa orayı da görecek , bir çılgınlıkla secim öncesi zor ama dolar bazlı düsüsün henüz yarısını aldık . ağırlık yabancıda olsa bist 100 bini zor gecerdi bakın brezilya borsasına sürünüyor yıllardır
bu söysuz yabancının ****** edilmesi cok ama cok önemli bir hamle oldu
% 200 enflasyon ile bu kağıtlar sürünüyordu yıllarca
soysuz itlerin ağırlığı olduğu az bir kağıt kaldı yazdıklarım ve birkaç tane daha hala can havliyle düsürmeye çalışıyorlar bunların amacı satmak da değil düsürmek , biraz izle tahtaları anlıyorsun hemen , düsmedikce daha da zarara girip kuduruyorlar
Yorum
-
soyle olur....TUM DUNYADA...BORSA HAREKETLERI...guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterkuzu demişti buradan şirket patronları satar diye..
başladılar işte
1...iki SPEKULATOR vardir borsada...biri ve en buyugu SIRKET SAHIPLERI....ikincisi ve kucugu...BENIM GIBILER....
2....BORSALAR DIPLEDIMI....sirket sahaplari hisse almaya baslar...ben ve gibilerim onlara bakariz...ve bizde aliriz...bu anda piyasada...HERYER KARANLIKTIR....MAL ALAN YOKTUR...
3....SIRKET SAHABI....alimlarini siddetlendirir...artik piyada mal satan yoktur...herkez borsadan cikmistir....kendi malini ciza ciza...FEYZAYA GELIR....ben ve gibilerim....onun ne yapacagini bilir...GOMECEKTIR....FEYZADA GOMECEKTIR...ONDAN ONCE SATAR KACARIZ....O SATMAYA BASLADIMI KUDURGANLIK ARTAR...DUSMUYEN BORSA OLUSUR....
4....fekaat ben ve gibilerim...dusecegini bilir...nereden dusecegi belirsizdir...SHORT DENEMELERIMIZ BASLAR....bu denemeler yuzde 40 cokusu yakalamak ucundur...SHORTU ACARIZ...KAPAMA YERI IKI TANEDIR...basabas veya yuzde 40 dususun temami....birinci denemeyi yaptik...tutmadi basabas kapattik....ikinci denemeyi yaptik....tutmadi...basabas kapattik...ucuncu denemedeyim...5700 den gene shortladim....en cok....en cok...5 ci denemeye gider..
5....dipten sirket sahabi ile beraber mal aldik...feyzada bizde verdik oda veriyor suan....TEPEDE SHORTLUYACAK....ACIGA SATACAK....YUZDE 40 DUSECEK...ISTE BU YUZDE 40 DUSUSTE EDINILECEK KAR COK BUYUK....cunki...ilkinde 2 yilda ...bunda 2 ayda olur olacaklar...YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....
Yorum





Yorum