Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Misafir

    #226

    Yorum

    • tolga541
      Katılımcı
      • 13 Haziran 2018
      • 119

      #227
      Geceye notum olsun borsa konusunda kiliçdaroğlu hakli çikamayacak.çiktirmayacaklar olay siyasalaşti.

      Yorum

      • vicente
        Yasaklı
        • 22 Kasım 2020
        • 2458

        #228
        tolga541 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Geceye notum olsun borsa konusunda kiliçdaroğlu hakli çikamayacak.çiktirmayacaklar olay siyasalaşti.
        zaten haklı çıkarsa oylarını %8-10 arası arttırır haklı çıkmayacağı için oy kaybı yaşayacak bilinçli sekilde

        kılıç akp ye çalısan biri nasıl akp sıkısınca kılıç ve tayfası hdp üzerinden milletin sinir uclarıyla oynayıp, akp den gelecek oylara durun gelmiyin dıyorsa , borsa söylemi de ilerde kende aleyhinde kullanılması için yaptı.

        olur da baska bir sebepten borsa düser kılıç tesadüfen de olsa haklı çıkarsa akp nın oylar % 20 altına doğru gider çünkü çok fazla bireysel yatırımcı var 2.5 milyo civarı her biri ort 3 kisilik bir aile desek 7.5 milyon oy yapar.

        tayyibe bıraksalar borsayı çökertecek de birileri tutuyor sus dıo seçime kadar , mikrofon fln vermemeleri lazım eski hastalığı nüksediyor arada . en sevdiği şeydi borsayı düsürmek
        enf u tayyip yaptı gecen çıkmıs bistte islem gören koca sirketlere savas acıyor , secim olmasa tayyip bisti çoktan duman ederdi

        Yorum

        • vicente
          Yasaklı
          • 22 Kasım 2020
          • 2458

          #229
          yalnız su ana kadar kılıcdar haklı çıktı dedikleri sasa gibi les hisselerdi yarı yarıya düstüler endekse de yansırsa bu düsüs akp by by diyebiliriz

          Yorum

          • freeyourmind
            Katılımcı
            • 12 Mart 2016
            • 198

            #230
            İyi de adam zaten sasa gibi hisseleri kastediyordu haklı çıktı. O konuda haklı olduğu o kadar bariz ki bundan sonra ne olursa olsun haklılığını yitirmez Farzedelim ki bu hisseleri kılıçdaroğlu haklı çıkmasın diye yine şişirdiler, ee adam yine haklı zaten bu hisselerde çok pis manipülasyon yapılıyor dikkat edin yanan siz olursunuz diyor zaten adam

            Yorum

            • vicente
              Yasaklı
              • 22 Kasım 2020
              • 2458

              #231
              vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Memati ne zaman borsadan konuşsa bist e sert satis geliyor bunun bir şifre olduğu anlasiliyor
              kod adı memati !!!

              değerlendiremedim bu sefer yandaslara acık sifre vermisti

              Yorum

              • Tuncer
                Tecrübeli
                • 03 Mart 2022
                • 2825

                #232
                döner gibi yapıp yapıp malı yediriyorlar gibi geldi bana

                Yorum

                • vicente
                  Yasaklı
                  • 22 Kasım 2020
                  • 2458

                  #233
                  Tuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  döner gibi yapıp yapıp malı yediriyorlar gibi geldi bana
                  satan ekip mematinin ekibi birkac tane twitte çakal var bunlardan düne kadar gazlıyorlardı 1-2 gündür ağız değistirdiler

                  Yorum

                  • vicente
                    Yasaklı
                    • 22 Kasım 2020
                    • 2458

                    #234
                    küçük bir not bist 30 da 16 kasım düzeltmesi tam 40 bin puan olmustu
                    biraz önce de 40 bin puana ulastı düzeltme

                    Yorum

                    • vicente
                      Yasaklı
                      • 22 Kasım 2020
                      • 2458

                      #235
                      vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      küçük bir not bist 30 da 16 kasım düzeltmesi tam 40 bin puan olmustu
                      biraz önce de 40 bin puana ulastı düzeltme
                      tuttu gibi simdilik çöpsa ya ek çöküs gelmezse artıya geceriz sanki

                      ula gund kaldır şu çöpsa nı

                      Yorum

                      • hurolg2
                        Aktif
                        • 25 Ocak 2019
                        • 367

                        #236
                        vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                        zaten haklı çıkarsa oylarını %8-10 arası arttırır haklı çıkmayacağı için oy kaybı yaşayacak bilinçli sekilde

                        kılıç akp ye çalısan biri nasıl akp sıkısınca kılıç ve tayfası hdp üzerinden milletin sinir uclarıyla oynayıp, akp den gelecek oylara durun gelmiyin dıyorsa , borsa söylemi de ilerde kende aleyhinde kullanılması için yaptı.

                        olur da baska bir sebepten borsa düser kılıç tesadüfen de olsa haklı çıkarsa akp nın oylar % 20 altına doğru gider çünkü çok fazla bireysel yatırımcı var 2.5 milyo civarı her biri ort 3 kisilik bir aile desek 7.5 milyon oy yapar.

                        tayyibe bıraksalar borsayı çökertecek de birileri tutuyor sus dıo seçime kadar , mikrofon fln vermemeleri lazım eski hastalığı nüksediyor arada . en sevdiği şeydi borsayı düsürmek
                        enf u tayyip yaptı gecen çıkmıs bistte islem gören koca sirketlere savas acıyor , secim olmasa tayyip bisti çoktan duman ederdi
                        Ya arkadaşım az biraz sus da topic kirliliğine yol açma yaa..Kuzunun yazmasını bekliyoruz burada çoğunluk. Yakından tanımadığın bir insan hakkında (Siyasi anlamda söylemiyorum, kişisel dostluğumuz var, ben çok yakından tanıyorum ve daha gectigimiz Cumartesi görüştük) Kılıçdaroglu ile ilgili saçma sapan teorilerini kendine sakla. İncitici oluyorsun.

                        SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                        Yorum

                        • egelii
                          Tecrübeli
                          • 25 Ağustos 2011
                          • 2961

                          #237
                          hurolg2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Ya arkadaşım az biraz sus da topic kirliliğine yol açma yaa..Kuzunun yazmasını bekliyoruz burada çoğunluk. Yakından tanımadığın bir insan hakkında (Siyasi anlamda söylemiyorum, kişisel dostluğumuz var, ben çok yakından tanıyorum ve daha gectigimiz Cumartesi görüştük) Kılıçdaroglu ile ilgili saçma sapan teorilerini kendine sakla. İncitici oluyorsun.

                          SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
                          yaşşa bizimoğlan
                          söledik söledik dinlemediler

                          Yorum

                          • egelii
                            Tecrübeli
                            • 25 Ağustos 2011
                            • 2961

                            #238
                            bu arada kuzu
                            reis in topiği diren şortcu da yazdı
                            salı yüzde 5 düşüş bekliyordu
                            çarşamba oldu
                            bakmadıysanız

                            Yorum

                            • Tuncer
                              Tecrübeli
                              • 03 Mart 2022
                              • 2825

                              #239
                              egelii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              bu arada kuzu
                              reis in topiği diren şortcu da yazdı
                              salı yüzde 5 düşüş bekliyordu
                              çarşamba oldu
                              bakmadıysanız
                              Oranın linkini paylaşırmısınız

                              Yorum

                              • hurolg2
                                Aktif
                                • 25 Ocak 2019
                                • 367

                                #240
                                egelii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                bu arada kuzu
                                reis in topiği diren şortcu da yazdı
                                salı yüzde 5 düşüş bekliyordu
                                çarşamba oldu
                                bakmadıysanız
                                Bilmiyorum ben de haberim yok.

                                SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information