Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....
Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
-
zaten haklı çıkarsa oylarını %8-10 arası arttırır haklı çıkmayacağı için oy kaybı yaşayacak bilinçli sekildetolga541 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterGeceye notum olsun borsa konusunda kiliçdaroğlu hakli çikamayacak.çiktirmayacaklar olay siyasalaşti.
kılıç akp ye çalısan biri nasıl akp sıkısınca kılıç ve tayfası hdp üzerinden milletin sinir uclarıyla oynayıp, akp den gelecek oylara durun gelmiyin dıyorsa , borsa söylemi de ilerde kende aleyhinde kullanılması için yaptı.
olur da baska bir sebepten borsa düser kılıç tesadüfen de olsa haklı çıkarsa akp nın oylar % 20 altına doğru gider çünkü çok fazla bireysel yatırımcı var 2.5 milyo civarı her biri ort 3 kisilik bir aile desek 7.5 milyon oy yapar.
tayyibe bıraksalar borsayı çökertecek de birileri tutuyor sus dıo seçime kadar , mikrofon fln vermemeleri lazım eski hastalığı nüksediyor arada . en sevdiği şeydi borsayı düsürmek
enf u tayyip yaptı gecen çıkmıs bistte islem gören koca sirketlere savas acıyor , secim olmasa tayyip bisti çoktan duman ederdi
Yorum
-
İyi de adam zaten sasa gibi hisseleri kastediyordu haklı çıktı. O konuda haklı olduğu o kadar bariz ki bundan sonra ne olursa olsun haklılığını yitirmez
Farzedelim ki bu hisseleri kılıçdaroğlu haklı çıkmasın diye yine şişirdiler, ee adam yine haklı zaten bu hisselerde çok pis manipülasyon yapılıyor dikkat edin yanan siz olursunuz diyor zaten adam
Yorum
-
kod adı memati !!!vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterMemati ne zaman borsadan konuşsa bist e sert satis geliyor bunun bir şifre olduğu anlasiliyor
değerlendiremedim bu sefer yandaslara acık sifre vermisti
Yorum
-
satan ekip mematinin ekibi birkac tane twitte çakal var bunlardan düne kadar gazlıyorlardı 1-2 gündür ağız değistirdilerTuncer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterdöner gibi yapıp yapıp malı yediriyorlar gibi geldi bana
Yorum
-
tuttu gibi simdilik çöpsa ya ek çöküs gelmezse artıya geceriz sankivicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterküçük bir not bist 30 da 16 kasım düzeltmesi tam 40 bin puan olmustu
biraz önce de 40 bin puana ulastı düzeltme
ula gund kaldır şu çöpsa nı
Yorum
-
Ya arkadaşım az biraz sus da topic kirliliğine yol açma yaa..Kuzunun yazmasını bekliyoruz burada çoğunluk. Yakından tanımadığın bir insan hakkında (Siyasi anlamda söylemiyorum, kişisel dostluğumuz var, ben çok yakından tanıyorum ve daha gectigimiz Cumartesi görüştük) Kılıçdaroglu ile ilgili saçma sapan teorilerini kendine sakla. İncitici oluyorsun.vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterzaten haklı çıkarsa oylarını %8-10 arası arttırır haklı çıkmayacağı için oy kaybı yaşayacak bilinçli sekilde
kılıç akp ye çalısan biri nasıl akp sıkısınca kılıç ve tayfası hdp üzerinden milletin sinir uclarıyla oynayıp, akp den gelecek oylara durun gelmiyin dıyorsa , borsa söylemi de ilerde kende aleyhinde kullanılması için yaptı.
olur da baska bir sebepten borsa düser kılıç tesadüfen de olsa haklı çıkarsa akp nın oylar % 20 altına doğru gider çünkü çok fazla bireysel yatırımcı var 2.5 milyo civarı her biri ort 3 kisilik bir aile desek 7.5 milyon oy yapar.
tayyibe bıraksalar borsayı çökertecek de birileri tutuyor sus dıo seçime kadar , mikrofon fln vermemeleri lazım eski hastalığı nüksediyor arada . en sevdiği şeydi borsayı düsürmek
enf u tayyip yaptı gecen çıkmıs bistte islem gören koca sirketlere savas acıyor , secim olmasa tayyip bisti çoktan duman ederdi
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yorum
-
yaşşa bizimoğlanhurolg2 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterYa arkadaşım az biraz sus da topic kirliliğine yol açma yaa..Kuzunun yazmasını bekliyoruz burada çoğunluk. Yakından tanımadığın bir insan hakkında (Siyasi anlamda söylemiyorum, kişisel dostluğumuz var, ben çok yakından tanıyorum ve daha gectigimiz Cumartesi görüştük) Kılıçdaroglu ile ilgili saçma sapan teorilerini kendine sakla. İncitici oluyorsun.
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
söledik söledik dinlemediler
Yorum
-
Oranın linkini paylaşırmısınızegelii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterbu arada kuzu
reis in topiği diren şortcu da yazdı
salı yüzde 5 düşüş bekliyordu
çarşamba oldu
bakmadıysanız
Yorum
-
Bilmiyorum ben de haberim yok.egelii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterbu arada kuzu
reis in topiği diren şortcu da yazdı
salı yüzde 5 düşüş bekliyordu
çarşamba oldu
bakmadıysanız
SM-N9000Q cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yorum

Yorum