Sn Ohannesburg
Uzun zamandır piyasadan edindiğm karı altın olarak (yastık altı) kenara koyuyorum.
Şuan piyasada değerlendirdiğim portföy ile komple nakitteyim ( çok nadir birkaç günlük alt sat hariç , o da az bir miktar ile)
Beklentim tamamen teknik.
Önümüzdeki sene içinde 2500 ons/usd seviyelerinin görüleceğini düşünüyorum (bir kısım sizin de paylaştığınız sebepler ve enflasyon)
Sn Gundwane de bazen burada paylaştığı gibi usa in enflasyonla başedemeyip tekrar para basması vb.
Derdim 1500 usd ye gelirse portföy ile altın ve gümüş almak
Sn. Kuzu'nun kuyumculara rapor hazırladığını geçmiş yıllarda okumuştum.Öngörüsünü paylaşsa süüüüper olur.
Ayrıca Sn. İzmili Hocam ın kendi sayfasında çok güzel teknik çalışması olmuştu.
Uzun zamandır piyasadan edindiğm karı altın olarak (yastık altı) kenara koyuyorum.
Şuan piyasada değerlendirdiğim portföy ile komple nakitteyim ( çok nadir birkaç günlük alt sat hariç , o da az bir miktar ile)
Beklentim tamamen teknik.
Önümüzdeki sene içinde 2500 ons/usd seviyelerinin görüleceğini düşünüyorum (bir kısım sizin de paylaştığınız sebepler ve enflasyon)
Sn Gundwane de bazen burada paylaştığı gibi usa in enflasyonla başedemeyip tekrar para basması vb.
Derdim 1500 usd ye gelirse portföy ile altın ve gümüş almak
Sn. Kuzu'nun kuyumculara rapor hazırladığını geçmiş yıllarda okumuştum.Öngörüsünü paylaşsa süüüüper olur.
Ayrıca Sn. İzmili Hocam ın kendi sayfasında çok güzel teknik çalışması olmuştu.












Yorum