Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • guner
    Kıdemli
    • 28 Mayıs 2011
    • 4864

    #211
    bir yandan formül yapar ,diğer yandan bu finansal hareketlere matematik uydurulabilirmi diye düşünür dururum.
    bugün aklıma üniversitede okuduğum differansiyel denklemler dersi geldi.
    her türlü problemi,fizik,geometri gibi bu denklemlerle çözüldüğünü görmüştüm.
    40 yıldan çok oldu hala düşünürüm onları.nasıl oluyor diye.
    evet, bu finansal hareketlerin formülüde matematikle bulunur.bu kanaate vardım.
    ama geleneksel matematik yaklaşımlardan epistemolojik kopuş yapmak lazım.
    o zaman bulunur işte.

    kuzu bir atılım yaptı bu konuda..epistemolojik kopuş denemesi..
    ama o genel deklemin vaya onun gibi başka bir denklemin açılımını bulmak lazım.

    ruslar matematikte çok iyidirler.
    en güzel finans algoritmalarını onlar yazarlar halen..
    einstein bile izafiyet teorisini bir rus matemakçi ile realize etmişti.
    e=mc2 formülü öyle bulunur.

    eminim finansın atom bombasını da ruslar bulacak.
    bu forexi, borsayı ne varsa bitirecekler.

    yahudileride yabana atmayın.ama onlar işin puştluğuna kaçarlar.

    dolar tl nin düştüğü 10 yıl boyunca shortladılar bıraktılar.swaptan kazandılar.
    şimdi ne yapıyorlar bilmiyorum.

    Yorum

    • Titrettin
      Aktif
      • 20 Aralık 2016
      • 318

      #212
      sarısıcak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      BİM ceo sunun açıklamaları perakende sektöründe kötü etki yaratıp yarın endekse olumsuz yansıyabilir.
      Sert şekilde yapılan konuşmalar bayağı yankılacak gibi.
      30 kasımda yapıldı konuşma... perşembe ve cuma günü etkiyi görmediniz mi

      haberlerin tarih ve saatlerine bakınız faydası zaruri...

      Yorum

      • Tuncer
        Tecrübeli
        • 03 Mart 2022
        • 2825

        #213
        Endeks bitcoine benzedi

        Yorum

        • smartinvestor
          Tecrübeli
          • 29 Kasım 2015
          • 901

          #214
          kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          sirayla gittiler....

          once...HEKTAS...SASA...ve gibileri....bunlarla benim 300 000 e geldik...

          sonra...BANKALARDA KI RALLY....

          daha sonra....HOLDINGLERDE ki rally...

          en sonra....GENELE YAYILAN RALLY ILE 5000 OLDUK....

          ONCE....bankalari tokatladilar....yuzde 50 coktuler...bircok insan feci para kaybetti...

          sonra....HEKTAS...SASA ve gibileri...yuzde 40 coktuler....gene bircok insan feci para kaybetti...

          sirada kim var....ulastirma ve SISE gibiler...cokecekler....

          iste bunlarda gosteriyor ki....HEDEF FEYZA ya geldik ve bitti...TOKATLIYACAKLAR.
          Kuzu Emmim..
          Böyün ulaştırmada düzeltmenin önümü açtılar acaba, S leri biçerek?...

          Yorum

          • vicente
            Yasaklı
            • 22 Kasım 2020
            • 2458

            #215
            bankalar ile çöpsa şüpheli para ile yapılan spekülatif bir cıkıstı
            birinde akbank sattı bitirdi diğerinde patronu bile rahatsızım dedi külliyen satıp short acıyordur , zaten çöpsa nın patronunun ben yatırım şirket vs ile ilgilendeğini düsünmüyorum hisse üzerinden 100 yıllık vurgunu yapmıstır

            thy ceosu hissemiz çok ucuz en az 10 usd olmalı dedi ve temel çok destekliyor havayollarını , aralarında ciddi fark var

            Yorum

            • vicente
              Yasaklı
              • 22 Kasım 2020
              • 2458

              #216
              bu çöpsa fln ıvır zıvır hisseleri çıkardığımızda bist 30 bana göre hala çok çok ucuz bir türlü istenilen sekilde gidemiyorlar
              bist 30 deli bir cıkıs yapacak ve orası nihayi zirve olacak bence 2 3 5 fk lara inanılmaz karlar elde ediyorlar
              bist 30 un sıkıntısı yabancı ağırlığı ama artık iyice azalmıs olmalı ellerindeki mallar

              dandik üfürüktenbir çok kağıdın gittiği yerde sise ereğli 40 larda olması bana göre çok komik

              Yorum

              • vicente
                Yasaklı
                • 22 Kasım 2020
                • 2458

                #217
                bu arada makas kapanısta 3 bine düstü , yarın bu çöpsa taban acacak yine ona oynadılar siktimin leş kağıdını atsalar endeksten de rahatlasa bist 30

                Yorum

                • vicente
                  Yasaklı
                  • 22 Kasım 2020
                  • 2458

                  #218
                  Çopsanin kaçıncı tabanı oldu
                  Bi efeler bi yiğitler vardi asla dusmez diyen pek gorunmuyorlar
                  Yalniz bu copsa endeks için hala çok ciddi tehdit önlem almaları lazim

                  Yorum

                  • Timerbomb
                    Yeni Üye
                    • 28 Mart 2019
                    • 38

                    #219
                    Vicente agam

                    topigin heyirli ossun...

                    Yorum

                    • mdogan06
                      Seyirci Üye
                      • 20 Aralık 2015
                      • 60

                      #220
                      kuzu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      diyelim bu gonderdigi yetmedi....

                      bi daha ki gonderdiginde...SASA nin yuzde 5 ini halka arz edecegim 50 tl den olursa...o yeter.
                      Evet Kuzu abi demişti,

                      Hisseye dönüşebilir tahvili SPK onaylamış, 7,8 milyon hisse 1.78Euro'dan yani 36TL'den

                      Büyüksün Kuzu abi...

                      Murat

                      Yorum

                      • steve_harris
                        Katılımcı
                        • 11 Ocak 2019
                        • 152

                        #221
                        Kuzu ağabey, bu SASA'nın patronunun bundan karı nedir? Alttan mı toplayacak peki? Öğrenmek için soruyorum

                        Yorum

                        • vicente
                          Yasaklı
                          • 22 Kasım 2020
                          • 2458

                          #222
                          vob açılış çöpsa nın bugun tabanı bozacağını isaret ediyor

                          Yorum

                          • Misafir

                            #223
                            ,,

                            Yorum

                            • guner
                              Kıdemli
                              • 28 Mayıs 2011
                              • 4864

                              #224
                              bankalar obo yaptı.
                              index 5000 i geçemiyor

                              Yorum

                              • Misafir

                                #225

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information