bir yandan formül yapar ,diğer yandan bu finansal hareketlere matematik uydurulabilirmi diye düşünür dururum.
bugün aklıma üniversitede okuduğum differansiyel denklemler dersi geldi.
her türlü problemi,fizik,geometri gibi bu denklemlerle çözüldüğünü görmüştüm.
40 yıldan çok oldu hala düşünürüm onları.nasıl oluyor diye.
evet, bu finansal hareketlerin formülüde matematikle bulunur.bu kanaate vardım.
ama geleneksel matematik yaklaşımlardan epistemolojik kopuş yapmak lazım.
o zaman bulunur işte.
kuzu bir atılım yaptı bu konuda..epistemolojik kopuş denemesi..
ama o genel deklemin vaya onun gibi başka bir denklemin açılımını bulmak lazım.
ruslar matematikte çok iyidirler.
en güzel finans algoritmalarını onlar yazarlar halen..
einstein bile izafiyet teorisini bir rus matemakçi ile realize etmişti.
e=mc2 formülü öyle bulunur.
eminim finansın atom bombasını da ruslar bulacak.
bu forexi, borsayı ne varsa bitirecekler.
yahudileride yabana atmayın.ama onlar işin puştluğuna kaçarlar.
dolar tl nin düştüğü 10 yıl boyunca shortladılar bıraktılar.swaptan kazandılar.
şimdi ne yapıyorlar bilmiyorum.
bugün aklıma üniversitede okuduğum differansiyel denklemler dersi geldi.
her türlü problemi,fizik,geometri gibi bu denklemlerle çözüldüğünü görmüştüm.
40 yıldan çok oldu hala düşünürüm onları.nasıl oluyor diye.
evet, bu finansal hareketlerin formülüde matematikle bulunur.bu kanaate vardım.
ama geleneksel matematik yaklaşımlardan epistemolojik kopuş yapmak lazım.
o zaman bulunur işte.
kuzu bir atılım yaptı bu konuda..epistemolojik kopuş denemesi..
ama o genel deklemin vaya onun gibi başka bir denklemin açılımını bulmak lazım.
ruslar matematikte çok iyidirler.
en güzel finans algoritmalarını onlar yazarlar halen..
einstein bile izafiyet teorisini bir rus matemakçi ile realize etmişti.
e=mc2 formülü öyle bulunur.
eminim finansın atom bombasını da ruslar bulacak.
bu forexi, borsayı ne varsa bitirecekler.
yahudileride yabana atmayın.ama onlar işin puştluğuna kaçarlar.
dolar tl nin düştüğü 10 yıl boyunca shortladılar bıraktılar.swaptan kazandılar.

şimdi ne yapıyorlar bilmiyorum.




Yorum