Secim rally si bitti....bist 100...yeni hedef 1900....

Collapse
This topic is closed.
X
Bu konu sabit bir konudur.
X
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • guner
    Kıdemli
    • 28 Mayıs 2011
    • 4864

    #286
    bist haftalık
    az daha çıkarı var.


    Yorum

    • guner
      Kıdemli
      • 28 Mayıs 2011
      • 4864

      #287
      parite günlük.
      uyumsuzluk çıkışı değil.tepki çıkışı.
      trend dönmedi daha..
      enflasyona devam.parite 0.83 de bakacaz tekrar.


      Yorum

      • vicente
        Yasaklı
        • 22 Kasım 2020
        • 2458

        #288
        vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        tüpraş tavan yapmazsan adam değilsin
        tüpraş tavan yap

        Yorum

        • mcevik6
          Katılımcı
          • 01 Şubat 2015
          • 73

          #289
          Gramdaki harekete benzer bir yapıda düzeltme ve yükseliş olabilir. 538 de biten yükseliş 390 gibi düzeltmesi tamamlanmış ardından ikili tepe ve tekrar 470 e düzeltme sonrası agresif yükseliş devam etmiş. 4 ay düzeltme 3 ay yükseliş 3 ay tekrar düzeltme.

          Yorum

          • guner
            Kıdemli
            • 28 Mayıs 2011
            • 4864

            #290
            vix yükselmeye yüz tuttu.
            büyük borsa düşüşleri geliyor

            Yorum

            • guner
              Kıdemli
              • 28 Mayıs 2011
              • 4864

              #291
              tam tepe dip bulmak şart değil.
              kuzu kaybettirmez.
              buradan mal alınmaz...

              Yorum

              • vicente
                Yasaklı
                • 22 Kasım 2020
                • 2458

                #292
                cok temiz bir ralli oluyor öncekilerden çok daha sağlıklı genele yayılan alım var

                Yorum

                • guner
                  Kıdemli
                  • 28 Mayıs 2011
                  • 4864

                  #293
                  dolar indexinin 113 ten düşüşü bitiyor.


                  bu başka bir tarz indikatör.
                  peryotsuz cci
                  cci tüm grafik

                  Yorum

                  • guner
                    Kıdemli
                    • 28 Mayıs 2011
                    • 4864

                    #294
                    kuzu demişti buradan şirket patronları satar diye..
                    başladılar işte

                    Yorum

                    • guner
                      Kıdemli
                      • 28 Mayıs 2011
                      • 4864

                      #295
                      vicente Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      cok temiz bir ralli oluyor öncekilerden çok daha sağlıklı genele yayılan alım var
                      bence çok pis bir ralli vicente.tam kazıklama
                      veriyorlar işte gelen ky ye..
                      şirket sahipleri bile veriyor.
                      vix yükselmeye yüz tutmuş..

                      Yorum

                      • guner
                        Kıdemli
                        • 28 Mayıs 2011
                        • 4864

                        #296
                        bist haftalık.
                        rallinin başlangıcı ve sağlıklı olduğu yerler burada.
                        şimdiki bitmiş trend rallisi.
                        bu çok pis düşecek..1900 ler
                        en az %50

                        Yorum

                        • guner
                          Kıdemli
                          • 28 Mayıs 2011
                          • 4864

                          #297
                          bitcoin haftalık

                          niye bu kadar düştü..
                          görülüyor.

                          Yorum

                          • vicente
                            Yasaklı
                            • 22 Kasım 2020
                            • 2458

                            #298
                            guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            bence çok pis bir ralli vicente.tam kazıklama
                            veriyorlar işte gelen ky ye..
                            şirket sahipleri bile veriyor.
                            vix yükselmeye yüz tutmuş..
                            daha öncekiler pisti
                            banka rallisi ve sasa rallisi bu net temiz bir ralli
                            ederinin çok altında bist 30 sirketleri var komedi rakamlarda

                            sise tüpras ford ereğli isc...ayıp ulan size 2 keriz yabancıya esir olmuslar hala az gevseyince salıyorlar kendilerini .. nese onlarda başlar yakında

                            isc pd 0,76 der susarım , rakamla 0 yazıyla sıfır , gelecek bilançolarla eksilere düsmesi bekleniyor heralde

                            Yorum

                            • vicente
                              Yasaklı
                              • 22 Kasım 2020
                              • 2458

                              #299
                              bu borsa 10 yıldır bedavadı çöptü , yabancı denen soysuzların elinde sürünüyordu çok yazdık
                              bu serefsizler satarken yerlinin korkunç bir sekilde hücum etmesi muazzam bir gelismedi , girenlerde kazandı yabancı denen soysuzu yolup attılar .

                              bist ederini buluyor , nihai hedefi 50 bin dolar secim sonrası siyasi bir kriz çıkmazsa orayı da görecek , bir çılgınlıkla secim öncesi zor ama dolar bazlı düsüsün henüz yarısını aldık . ağırlık yabancıda olsa bist 100 bini zor gecerdi bakın brezilya borsasına sürünüyor yıllardır
                              bu söysuz yabancının ****** edilmesi cok ama cok önemli bir hamle oldu
                              % 200 enflasyon ile bu kağıtlar sürünüyordu yıllarca

                              soysuz itlerin ağırlığı olduğu az bir kağıt kaldı yazdıklarım ve birkaç tane daha hala can havliyle düsürmeye çalışıyorlar bunların amacı satmak da değil düsürmek , biraz izle tahtaları anlıyorsun hemen , düsmedikce daha da zarara girip kuduruyorlar

                              Yorum

                              • kuzu
                                furuşan akıncı
                                • 11 Aralık 2008
                                • 13961

                                #300
                                guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                kuzu demişti buradan şirket patronları satar diye..
                                başladılar işte
                                soyle olur....TUM DUNYADA...BORSA HAREKETLERI...

                                1...iki SPEKULATOR vardir borsada...biri ve en buyugu SIRKET SAHIPLERI....ikincisi ve kucugu...BENIM GIBILER....

                                2....BORSALAR DIPLEDIMI....sirket sahaplari hisse almaya baslar...ben ve gibilerim onlara bakariz...ve bizde aliriz...bu anda piyasada...HERYER KARANLIKTIR....MAL ALAN YOKTUR...

                                3....SIRKET SAHABI....alimlarini siddetlendirir...artik piyada mal satan yoktur...herkez borsadan cikmistir....kendi malini ciza ciza...FEYZAYA GELIR....ben ve gibilerim....onun ne yapacagini bilir...GOMECEKTIR....FEYZADA GOMECEKTIR...ONDAN ONCE SATAR KACARIZ....O SATMAYA BASLADIMI KUDURGANLIK ARTAR...DUSMUYEN BORSA OLUSUR....

                                4....fekaat ben ve gibilerim...dusecegini bilir...nereden dusecegi belirsizdir...SHORT DENEMELERIMIZ BASLAR....bu denemeler yuzde 40 cokusu yakalamak ucundur...SHORTU ACARIZ...KAPAMA YERI IKI TANEDIR...basabas veya yuzde 40 dususun temami....birinci denemeyi yaptik...tutmadi basabas kapattik....ikinci denemeyi yaptik....tutmadi...basabas kapattik...ucuncu denemedeyim...5700 den gene shortladim....en cok....en cok...5 ci denemeye gider..

                                5....dipten sirket sahabi ile beraber mal aldik...feyzada bizde verdik oda veriyor suan....TEPEDE SHORTLUYACAK....ACIGA SATACAK....YUZDE 40 DUSECEK...ISTE BU YUZDE 40 DUSUSTE EDINILECEK KAR COK BUYUK....cunki...ilkinde 2 yilda ...bunda 2 ayda olur olacaklar...
                                YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information