TüRKüN VuruşkaN KürşatlarI

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • guner
    Kıdemli
    • 28 Mayıs 2011
    • 4864

    #7411
    BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    güneysu kabağı tikkat et siz gibileri de batırır o sevgili trollçüklerin.. )
    Onlar kendi kendilerini batıracaklar yakında.çok sürmez.

    Yorum

    • guner
      Kıdemli
      • 28 Mayıs 2011
      • 4864

      #7412
      Huysuzlara,ağzı bozuklara meydan verdiler.

      Yorum

      • Misafir

        #7413
        BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Para yapma koşullarımız pozlarımızda belli..

        Dolar çıkacak, DowF & Viop30 düşecek..
        Az dış düzeltmeye bile bakar jackTheP0t style..

        Yorum

        • Misafir

          #7414
          guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Huysuzlara,ağzı bozuklara meydan verdiler.
          Layl0n yönetim sebep ama o küçük trollcükler esas arada tarihi zırvasal zokayı yutanlar..

          Yorum

          • Misafir

            #7415
            guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Onlar kendi kendilerini batıracaklar yakında.çok sürmez.
            Hem kaçıncı tur..

            Yorum

            • Misafir

              #7416
              Az Dolar$ daha ilaveleyerek devam tabikisine..

              Yorum

              • egelii
                Tecrübeli
                • 25 Ağustos 2011
                • 2961

                #7417
                dolar ilaveledim maliyeti 7 ye getirdim

                Yorum

                • Misafir

                  #7418
                  Dün hükümetimsi şeylere güya bu Cuma gecenin ilgi not haberi ve detayları resmen fiziken ulaştı..

                  AKabinde satışı yedi Bistik..

                  Bu minvalde de irahatız.. )

                  Yorum

                  • Misafir

                    #7419
                    Bknz. öte köy forumsusuna, o pis dilleri her yerde olan güruh,

                    hiç bu Çarşamba'yı yine sel aldı not senaryosunu dillendirmiyorlar.. Taze daha geçen aynen olduğu gibi..

                    Neden acaba ?..

                    Troll basmı$, sulugüney & MedwiG kapıcıları da güya uyumu$mu$$..

                    Millet de keriz yesin bunu hesabı..

                    Yatacak yeriniz kalmaz, dümbelek forum artıkları sizi..

                    Yorum

                    • Misafir

                      #7420
                      Kanasın, kanasın..

                      Yorum

                      • Misafir

                        #7421
                        İplikleriniz pazarda işte görün malum güruh..

                        Aman sıkı tutun da bu arada $Ak diye kaçmasın endeks yine bari bi yerlerinize..
                        ...

                        hisse.net ailesinin tüm diğer değerli üye, müdavim ve takipçi okuyanlarına mühim bilgi arzı mahiyetinde.

                        Yorum

                        • Misafir

                          #7422
                          Bazen bi gülme tutar ya h0ney )..

                          Yorum

                          • Misafir

                            #7423
                            Yerin kulağı vardır...

                            Yorum

                            • Misafir

                              #7424
                              Derler, derleerr..

                              Yorum

                              • Misafir

                                #7425
                                Olacaklardan sorumlu değiliz gari )...

                                Çoluk çocuğu pistlerden Bistlerden alalım bakalım..

                                Gentlemen, start your engines please.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information