TüRKüN VuruşkaN KürşatlarI

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • guner
    Kıdemli
    • 28 Mayıs 2011
    • 4864

    #7381
    Dowun bu kısa dalgada 30 a kadar inmesi lazım.
    Bakalım ne edecek.

    Yorum

    • guner
      Kıdemli
      • 28 Mayıs 2011
      • 4864

      #7382
      BİST yine önden gidiyor düşüşte.

      Yorum

      • Misafir

        #7383
        Hani şu el-mahkum Bistik alan ve aldıran güruh var ya,

        işte onlara ithafen bi tur daha kaymaklı kaymalı piYasa gereği..

        Hem çok lezzetli oluyo..

        Yorum

        • Misafir

          #7384
          sindorella bamyası oyunagelenmadam bacısıyla kurtaracakmış hisse.net'in itibarını,

          sulugüney ve mEDWİg beklentisi öyleymi$$ en azından )..

          Kalite paçalarından AKıy0 mübareklerin.. )

          Yorum

          • Misafir

            #7385
            Ekmek aslanın ağzında bile değil, midesinden TA bağırsAKlarında..

            Ona göre şeedin en ç0k bilenler..

            Yorum

            • Misafir

              #7386
              Şöyle bi bakalım 160X - 161X Viop30 diyarları ne haltlara yarıYormu$..

              Yorum

              • Misafir

                #7387
                İyi okuyun hisse.din ey sözde netçi piYasacılar )..

                Yorum

                • Misafir

                  #7388
                  1531-3 kadar kroNick b0mb0$ zati Bist100 anlık..

                  Tulumba emme basma tatlılı..

                  Yorum

                  • Misafir

                    #7389
                    BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    SASA taban kaç acaba, hadi kızım garan göstert öte teyzelere )..
                    Dün ne hoplattık ama ).. Hüoop teyze uYanık 0l da aman aman )..

                    Yorum

                    • Misafir

                      #7390
                      Sizi daha lunaparka götÜrecezz ).. ;

                      Yorum

                      • Misafir

                        #7391
                        Taze gün re-düşükleriyle de isteriz.. Karışsın şöyle biraz ortalık..

                        Yorum

                        • Misafir

                          #7392
                          BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          1531-3 kadar kroNick b0mb0$ zati Bist100 anlık..

                          Tulumba emme basma tatlılı..
                          Gibi.. )

                          Taze gün re-düşükleriyle de isteriz.. Karışsın şöyle biraz ortalık..

                          Yorum

                          • Misafir

                            #7393
                            Haydin hisse.net derin alt güruhu, oturmaya mı geldiniz )..

                            Yorum

                            • Misafir

                              #7394
                              24 saat bile dolmadan ;

                              166X taşıyıp yakıp 17XX hedefli sayıklayanlar,

                              -6 bin gözükse de -10 binlik portföy yük altında kaldılar..

                              Ki zırvadan -12 style olarAk işlemde ).

                              Yorum

                              • Misafir

                                #7395
                                Ula Dow yak 30 K salınsın bademligiller yine yeni yeniden..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information