TüRKüN VuruşkaN KürşatlarI

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Misafir

    #7396
    BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Taze gün re-düşükleriyle de isteriz.. Karışsın şöyle biraz ortalık..
    Vay, dupliKıt kalmı$ ya bu..

    Neyse )

    TripliKıt olsun madem..

    Yorum

    • Misafir

      #7397
      Sal Dowgil, salına..

      Dolana ay dolana..

      Yorum

      • Misafir

        #7398
        Bazen bir )'me ... ;

        Yorum

        • manif
          Matematikçi
          • 16 Ağustos 2011
          • 752

          #7399
          dolana ay dolana...
          dow düşene kadar öncü bistimiz önden bir düşsün de, dünyaya bir yön versin.
          garan 9.34 altına bir dalacakmış gibi sanki
          grafik çizme--değer verme--yerine koyma--yok etme

          Yorum

          • sonperde33
            Kıdemli
            • 03 Ağustos 2011
            • 3006

            #7400
            bu gün verdi verdi, yoksa işi zor
            Gel dedin, geldim Abdurraman çavuş!!!

            Yorum

            • Misafir

              #7401
              Kaysınlar öyleyse böylesi endekslere..

              Bi kaç tur dA )

              Yorum

              • Misafir

                #7402
                BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                sindorella bamyası oyunagelenmadam bacısıyla kurtaracakmış hisse.net'in itibarını,

                sulugüney ve mEDWİg beklentisi öyleymi$$ en azından )..

                Kalite paçalarından AKıy0 mübareklerin.. )
                BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                İyi okuyun hisse.din ey sözde netçi piYasacılar )..
                Zavallılar.. )
                ...

                Teşekkür ederim efendim, çok sağolun geldiğiniz için..

                Gözlerinizden öperim, canlarım benim..

                Geçin kendinizden geçin.. Oooohh kıvır kıvır kıvvvır..

                Tozutmayın lan ortalığı.. Canını yerim.. )

                Hah hah hah hah yea..

                Dolana.

                Yorum

                • egelii
                  Tecrübeli
                  • 25 Ağustos 2011
                  • 2961

                  #7403
                  dr napiün

                  Yorum

                  • Misafir

                    #7404
                    egelii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    dr napiün
                    NaBalım ? hisse.net batlatıyoz..

                    Daha nolsun, düşeş düşüyo da meretler..

                    Şükür, sen ?

                    Yorum

                    • egelii
                      Tecrübeli
                      • 25 Ağustos 2011
                      • 2961

                      #7405
                      aynı
                      beklemedeyiz
                      inşaata iskan işleri var belediye işleri cacık

                      Yorum

                      • Misafir

                        #7406
                        Dow’a en kalınından bi muamele farz artık.

                        Hazır mıyız..

                        Anlık tarihi zırvasında sürterken..

                        Yorum

                        • Misafir

                          #7407
                          Yak kırmızıyı bre zındık..

                          Yorum

                          • Misafir

                            #7408
                            1700 - 1725 tarihi Viop30 satış ıskalayan borsacılar, hatta alıma devam edenler,

                            155X - 156X $0klaması dahil maliyetlerini kurtaramıyorlar mevcut tabelada..

                            Hesap ortada.. Sentiment nerede ?, arenada gezegende taze piYasacı herbikes..

                            Ki Dowgil ve gezegen piYasaları kaç tur tarihi rekor tazeledi ilgi haftalardır..

                            Vade sonu öncesi global anlamda Dow öncelikli düzeltme olursa mevzusu var yani,

                            ve dahi Dolar $ diplemisse ise senaryolu..

                            Short olamıyosan, açıklara satamıyosan isen flat ol

                            en azından alımı durdur mağduriyetindeyken ilk cümledeki zatlar..

                            Kısmet, kısmet..

                            )..

                            Yorum

                            • Misafir

                              #7409
                              güneysu kabağı tikkat et siz gibileri de batırır o sevgili trollçüklerin.. )

                              Yorum

                              • guner
                                Kıdemli
                                • 28 Mayıs 2011
                                • 4864

                                #7410
                                MB kararı sonrası dolarda çıkış olacak durumu oluştu

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information