TüRKüN VuruşkaN KürşatlarI

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Misafir

    #7456
    Nası eğleniyoz mu gençleer ?, hisse.net fena buruşmuş yine )..

    Desperado style.. )

    Yorum

    • Misafir

      #7457
      Düştükçe bi şekil aladuracaklar, maliyet kovalayıp poza batacaklar,

      kapa aç aç kapa çorbalayıp hem düşüşü ıska hem eksisi fazla portföyle

      tarihi zırvayı anca diplerde kabullenecekler..

      İş işten geometrik dizi çarpanlı geçmiss olduktan sonra tekrar görecez hallerini.

      Orda burda bahsettik hep bunnardan..

      Yorum

      • Misafir

        #7458
        BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        -Eksi makas yakışmaz mı ??..
        Hem nasıl.. Kırmızının i$tah dekoltesi..

        Yorum

        • Misafir

          #7459
          BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
          Para yapma koşullarımız pozlarımızda belli..

          Dolar çıkacak, DowF & Viop30 düşecek..
          Şimdi bknz. öte forum dahil 1725 Viop30, 10,8X garan tarihi takılı kalıp 181X vs. kontrato & 11,9X hisseli kumpanya bile hayal alemi satanlara..

          Ordan eksi ve tıska kâr potansiyelli maliyet hesabı yapsınlar..

          Yine düşelim, yine alıcı tutucu vs. çuvallanacakları malum..

          Yorum

          • Misafir

            #7460
            BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            Kusturacaz o Bistik100 malını da..
            Viop30 veA el endeks-i 30 her türlü dövecek.. Tek tU$a bakar.. Devre kesicileri bile sayamazsın )

            Yorum

            • Misafir

              #7461
              Börsada pera nası yapılır göredurun hisse.net & forum taifeleri.. Taptarihi zırva beri style..

              Yorum

              • Misafir

                #7462
                Nutku tutulmuş sanki ötede yine topiğin, gıkları çıkmayo ).

                hisse.diyolar tabi de yön poz katılım yazılım %99 mute olunmU$ bile..

                Yorum

                • Misafir

                  #7463
                  Konular 3,310 Mesajlar 316,630 Üye 9,080
                  Son kayıt olan üyemiz hoş geldiniz, vicente



                  Hak yolu bulabildin mi viço..

                  Yorum

                  • Misafir

                    #7464
                    1623-7 dahili ve arası mayınlı barajladık, sistem style..

                    Yorum

                    • Misafir

                      #7465
                      Yarısı gelmiss ilave bekleşenlerin..

                      Kalanları sildik bile, gereksiz )..

                      Yorum

                      • Misafir

                        #7466
                        Dax-i girl iRahat dü$e$ düşüşünde, öncelikli -% 1,47 bile yaksa Bistik ne Olur ?. )..

                        Hayırlısı..

                        Yorum

                        • Misafir

                          #7467
                          BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          SASA taban kaç acaba, hadi kızım garan göstert öte teyzelere )..
                          Duble taBan.. Ve dahi henüz $imdilik.. YakışıRrr..

                          Yorum

                          • Misafir

                            #7468
                            BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Az düşsünler, sana özel trade de yapacaz kentuf AKin0nyalısı.. )

                            Taze kankini de al yine yanına lazım olabilir yanİ..
                            .azır mısın ).

                            Yorum

                            • Misafir

                              #7469
                              BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              Anlık cüvaplıyom hisse.net style bak Verge şapşala bağlama milleti ;

                              Yazdığın Viop30 topiğine göreyse %35 kâr shortingen style

                              ki duble tur hatta ve aynen 10-$ubat beri..

                              Ne annatıyon, iki dandik bademligil kaartına göre mi yani bu i$lerr ?))..

                              $iddetlen teessüf ederik.
                              Bak kendin ne hale geliyon yine.. Me'lemeyle olmaz bu i$ler,

                              olsa tükkan senin Verge başlanmışın ki yine öte yanda )..

                              Yorum

                              • Misafir

                                #7470
                                BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Nası eğleniyoz mu gençleer ?, hisse.net fena buruşmuş yine )..

                                Desperado style.. )
                                $öyle oynAk bi$eler çalınSA KOÇlar ?).. Ruh gıdası niyetine..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information