TüRKüN VuruşkaN KürşatlarI

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Misafir

    #7516
    0 oyunagelenmadam da kayıp öte köyde,

    patladı yine yeni yeniden tabi ki kaçıncı tur etti..

    Gerzek kolpa çöteci.. )

    Yorum

    • Misafir

      #7517
      Çek fi$i bitir i$i Dear WallSittiriit,

      don’t bee a f00L. )

      Yorum

      • guner
        Kıdemli
        • 28 Mayıs 2011
        • 4864

        #7518
        Dow sadece daha yukarıdan satış fırsatı verdi.
        Sonuç değişmeyecek,satış sinyali daha kuvvetlendi

        Yorum

        • Misafir

          #7519
          )) Görüyon deMi öte köyün kazma sapı ABKA, ne desen tam tersi oluyo,

          hatta yalanının bile tersi hem de anında görüntülü.. Mukadderat..
          ...

          İyi okuyun..

          Yorum

          • Misafir

            #7520
            hisse.net çötesi yine patlAk..

            Ee öylesi adilere de müstehAk..

            Zavallılar, daha da beter olacaksınız..

            Yorum

            • Misafir

              #7521
              Düş Dowgil, düşüle..

              Çık Dolar, çık..

              Ooh sularından da koyun..

              Alem trade'ler görsün. )

              Yorum

              • Misafir

                #7522
                Güzelim hisse.net'imizi poh eden bu salAklara en güzel cevap

                paralarını almak donlarına kadar soymAk zaten. )

                Ayvaları çiğ yediniz yine oğluumm..

                Sırf şu son $ubat vademizi yılbaşı beri okuyun bir zahmet o cenahta

                ve bknz. tarihi zırva beri düştükleri bitik hallerine..

                Yorum

                • egelii
                  Tecrübeli
                  • 25 Ağustos 2011
                  • 2961

                  #7523
                  kısa kısa al sat sat al
                  devam dr

                  Yorum

                  • Misafir

                    #7524
                    Aynen ele bayım..

                    Ritmi yakaladın mıydı hele en düşük periyotlarda evirip çevirecen bazen,

                    af yok acımak yok style.

                    Yorum

                    • Misafir

                      #7525
                      İlahi manif kardeş, öte köyü okuyorumda canına sağlık valla söyleyin onlara

                      o gebe$ ABKA'yı alır MedwiG'in üstüne koyar sulugüney'e diktiririm..

                      oyunagelenmadam bebesi de dibine kadar zararda mal kimin seyreder yine aynen şu an yaptığı gibi. )

                      Yorum

                      • manif
                        Matematikçi
                        • 16 Ağustos 2011
                        • 752

                        #7526
                        Bayım sen merak etme, itinalı Türkçemle gerekeni yazarım ben.
                        Sana kurulan komplonun en büyük ortaklarından biri oydu.
                        Yönetimin böyle bir adamı barındırmasına hayret ediyorum ben
                        grafik çizme--değer verme--yerine koyma--yok etme

                        Yorum

                        • Misafir

                          #7527
                          ) Finansal arenalara ithaFen ;



                          Saniye 25" itibariyle kâr-al trade çıkışlı flat style ritimleri için bknz.

                          Yorum

                          • Misafir

                            #7528
                            manif Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Bayım sen merak etme, itinalı Türkçemle gerekeni yazarım ben.
                            Sana kurulan komplonun en büyük ortaklarından biri oydu.
                            Yönetimin böyle bir adamı barındırmasına hayret ediyorum ben
                            Aralarında menfaat ve bol nick'li çöteLe$mee var belli..

                            Birbirlerine kalkı$ırlarLar yine pek yakında vizyonda, azS s00ra )..

                            Yorum

                            • Misafir

                              #7529
                              Nefis nefis ;

                              Şu An ForumumuzdaŞu An Forumumuzda
                              Şu Anda 119 Kullanıcı Çevrimiçi. 5 üye ve 95 misafir and 19 Spiders


                              sıpaydırlara bak bee, arslanlarım benim ).

                              Yorum

                              • guner
                                Kıdemli
                                • 28 Mayıs 2011
                                • 4864

                                #7530
                                Şimdi dolar 8.5
                                BİST 30 da 130 tamam da.
                                Sonrası...
                                Bono balonu patlıyor.
                                Dolar indexi ve faizler çok çıkacak.
                                Ne getirecek ileriye.
                                Oralarda sinyaller önemli oldu şimdi.

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information