TüRKüN VuruşkaN KürşatlarI

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Misafir

    #7591
    Ve tabikisine 1619,Xx - 1620,Xx style da aktif & yazılı levye devam..
    ...

    Ortalama very well done..

    Yorum

    • guner
      Kıdemli
      • 28 Mayıs 2011
      • 4864

      #7592
      BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      DowF 31,62X az daha vurduk..
      Sen biliyorsun bu işleri.
      O yüzden öte köy istemedi.

      Yorum

      • Misafir

        #7593
        guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Sen biliyorsun bu işleri.
        O yüzden öte köy istemedi.
        Öte köyün durumlar peri$an..

        Daha da zor artık i$leri malesef..

        H0$AfIN h0$AfI oldular..

        Yorum

        • Misafir

          #7594
          Gevşemelerde ‘kâr kitle, maliyet iyile$tir’ tercihimiz bu mevcut trade’lerde..

          Selamlar, iyi trade’ler..

          Yorum

          • Misafir

            #7595
            Şimdi öte köyün şizo çatlaklarından sindoma53 de anında kayıp yine mesela..

            Dimdik ani çıkışı öngöremedi mal ıskaladı terste kaldı,

            akabinde çok geç ve yüksek irtifada mallara bindi ve yazamadı tabi

            başına gelebileceği bildiği için..

            E noldu şimdi nası ne yazıcak,

            ya susacak biçare uygun süre ya salla yalan dolan güya durumunu idare edecek..

            Ancak parası her türlü ıska üstü zarar..

            Yorum

            • Misafir

              #7596
              Velhasıl esas mesul sulugüney salatalığı ve pasif yalakası MedwiG bu durumda.

              Yılların hisse.net ailesini ve hele en kıymetli Viop başlığını,

              3-5 para etmez zavallı adiye ele geçirtip güya emanet etmiş olan bu yönetici kılıklı ego bebeleri çünkü..

              Neticesinde üyelerine ve tüm okuyanlarına esas piYasa anlamlarında net zarar vermekteler her türlü.

              Yorum

              • Misafir

                #7597
                1601 bölgesel orti uygun yüzde biraz poz kâr aldık..

                Kalan bol shorts devam,

                taze orti 162X dün geceki tepesinden bile hallice style ayarı vermiss oluverdik..

                Yorum

                • Misafir

                  #7598
                  ).. Çıkmış gene öte köyün sahtekârları ortalığa, sindorella53 bile,

                  ordan aldım burdan verdim $öyle ettim böyle kazandım masallarıyla..

                  Kafalarına göre ta$$Ak geçiyolar tüm forum üye ve okurlarıyla..

                  Ya i$te bu hallere dü$ersiniz hisse.net'İn yönetici kılıklı salatalıkları.. )

                  Yorum

                  • Misafir

                    #7599
                    Ve yine anında tersteler ki mukadderat,

                    yazdıklarına yazacaklarına pi$man olurlar i$te an bele )..

                    Adi zevzek sürüsü.

                    Yorum

                    • Misafir

                      #7600
                      tAkTik DowF dünkü re-shortlar kadar kısmı aynen kavur kâr-al ettik yabtık madem 31,28X yAKıverdi hemen..

                      Yorum

                      • Misafir

                        #7601
                        Görüntü Bistikler de taze gün düşükleri kovalar..

                        Bknz. -eksi DowF & akSİ +Dolar$.

                        Yorum

                        • Misafir

                          #7602
                          BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Görüntü Bistikler de taze gün düşükleri kovalar..

                          Bknz. -eksi DowF & akSİ +Dolar$.
                          Hele marjinSel vAkİtler 14:00 & 15:00 sonrası gibi ekstra betalı bu durumlar,

                          malum ivmeli süper seri +8,000 barları sonrası style..

                          Yorum

                          • Misafir

                            #7603
                            1617-8-9 bölgesel epey re-short daha ekledik pozlara, taze kâr-aldıklarımızdan tabi..

                            Yorum

                            • Misafir

                              #7604
                              An itibariyle eğer Bİst'Te mal satıyorlarsa ki hani honey neden olmasın ??,

                              ben olsam satardım ve çapımızda satıyoruz dA, seyReyLeriz gümbürtüyü. )

                              Yorum

                              • Misafir

                                #7605
                                Tarihi zırva 0cAk beri garan kitlek mal ellerinde,

                                SaSa'larını da itelediler birbirlerine.. Sırada 2. tur PetKim desek,

                                piYasa genel longlar son vade ha keza patlAklAk cepleri delik bademligil style..


                                Bazen bi gülme tutar ya h0ney..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information