TüRKüN VuruşkaN KürşatlarI

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Misafir

    #7561
    Ne Dolarlar almışız yine bee.. Helal valla..

    Yorum

    • Misafir

      #7562
      Pırtföy ihya üstüne yine geldik beri bile..

      Maşallah...

      Yorum

      • Misafir

        #7563
        MedwiG pabucu yarım, çık dışarıya oynayalım..

        Yorum

        • guner
          Kıdemli
          • 28 Mayıs 2011
          • 4864

          #7564
          Pazartesi çıkar borsalar.1.9 teşvik geçmiş.
          Salı çarşamba düşüşe devam.
          Bono faizleri bir gün ara verir.
          Yada 2 gün

          Yorum

          • guner
            Kıdemli
            • 28 Mayıs 2011
            • 4864

            #7565
            BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
            MedwiG pabucu yarım, çık dışarıya oynayalım..
            Pabucum yarım oynayamam.

            Yorum

            • guner
              Kıdemli
              • 28 Mayıs 2011
              • 4864

              #7566
              Dow 31.600 e kadar çıkar artık

              Yorum

              • guner
                Kıdemli
                • 28 Mayıs 2011
                • 4864

                #7567
                BİST 100 de belki 1530 lara teper.bir iki günde

                Yorum

                • Misafir

                  #7568
                  Erzurum yener bu CimBom’u..

                  Live ek$ın..

                  Yorum

                  • Misafir

                    #7569
                    Aha valla dakka bir yazdık gol bir.. Pehh )

                    Yorum

                    • Misafir

                      #7570
                      BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Güzelim hisse.net'imizi poh eden bu salAklara en güzel cevap

                      paralarını almak donlarına kadar soymAk zaten. )

                      Ayvaları çiğ yediniz yine oğluumm..

                      Sırf şu son $ubat vademizi yılbaşı beri okuyun bir zahmet o cenahta

                      ve bknz. tarihi zırva beri düştükleri bitik hallerine..
                      Gizli batık AkBA’yı geç zati hariç

                      oyunagelenmadam’ın TA kendini EMAREnin kralı yapmı$ız haberi bile yok ??,

                      ki egoLarı da müsaade etmez,

                      Desperado’ysa ise housewife oldu yine..

                      Ve daha bol nickli, yönetici kılıklıları ve niceleri..

                      UnutMayın, unutturMayın. ))...

                      Yorum

                      • guner
                        Kıdemli
                        • 28 Mayıs 2011
                        • 4864

                        #7571
                        Dowda 15 dk da sıkışma var.
                        Bir yana hızlı hareket görecek.

                        Yorum

                        • egelii
                          Tecrübeli
                          • 25 Ağustos 2011
                          • 2961

                          #7572
                          egelii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          bi ara long yaptım peşinden şorta dönüp çıkmıştım
                          beklentimden fazla kaymış
                          nisan vade nin 155 civarından tepmesi
                          garan 8.70 lerden dönmesi tepmesi gerekir
                          155 civarı longlar 158 fileto

                          Yorum

                          • egelii
                            Tecrübeli
                            • 25 Ağustos 2011
                            • 2961

                            #7573
                            163
                            165
                            arasına kadar gitme poyansiyeli var
                            ne diün dr

                            Yorum

                            • Misafir

                              #7574
                              Tebrikler egelii..

                              Bistik fileto flat de cool devam..

                              Her iki yöne de atı$lar serbest sanki Dowgil tam koreleli ve zaten..

                              Yorum

                              • guner
                                Kıdemli
                                • 28 Mayıs 2011
                                • 4864

                                #7575
                                guner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Dow 31.600 e kadar çıkar artık
                                Az kaldı

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information