TüRKüN VuruşkaN KürşatlarI

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Misafir

    #7711
    BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kırmızılı treliçe satışları isteriz..
    Demek kaartı da vardı çıkmı$ bunun tabii.. $ansa bak..

    Oysa kadınlar günü de yaklaşıyo diye haTIRlatma yaptıydık yarım yarımcasına da,

    satmalara destek babında.

    Yorum

    • Misafir

      #7712
      ) Eastw00d style mı sonperde33 bayım ?..

      $apkada az kovboy olsun hesabı.. Kürdan yerine de çalı çöpü )..

      Salon adamından outback tarz bile yapalım..

      Yorum

      • Misafir

        #7713
        Yoksa bele bişeler de mi diyon zipp0 çAkMak petr0l derkene ) ;


        Yorum

        • Misafir

          #7714
          Mevzu rakı pirzola with salata & yoğurt falan turşulu style olabilir..

          Yorum

          • Misafir

            #7715
            Matriximtrak maksim'leri sanki bu forumlarımız.., finansal borusal forumsu alemimizin..

            hisse.diYorum.net olarak dahi.. )

            Yorum

            • Misafir

              #7716
              Alıntı BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

              Para yapma koşullarımız pozlarımızda belli..
              Dolar çıkacak, DowF & Viop30 düşecek..

              ...

              Ne kadar anla$ılır ve net k0$ullar yine..
              ...

              Eveet..

              Mücadele ve para basma sistem daha mütevazi pozlarda ve fakat % aynen co$kun olmu$ ++Dolarizasyonlan ilen de devam..

              Selamlar, iyi trade'ler..

              Yorum

              • Misafir

                #7717
                Düştükleri durum; bazıları kıvırıyo kıvranıyo.. OrdAa bi köy var UzahTA..
                ...

                Bazen bi gülme tutar ya insanı h0Ney, insan olan anlar ).

                Yorum

                • Misafir

                  #7718
                  piYasalar tam $ap$ala bağlamı$ durumlardalar yine..

                  Pozlarımız mütevazi miktarlarda ve ekstra kârlılar da, sakin ve rahat takılabiliyoruz şükür..

                  Yoksa çekilir çile değiller bu aralar, hele $ımarık borsalar..

                  Yorum

                  • Misafir

                    #7719
                    Borsalarda mallardan longlardan çıkmaya teşvik etmedikleri kesin..

                    Ve fakat öyle bir fırsat olduğu-oluştuğu da kesin..

                    Yorum

                    • Misafir

                      #7720
                      BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      Kırmızı görmeye tAkÂtı kalmışmıdır insanların ??..
                      Arızalı font boyutlu iletimizdi idi..

                      Yorum

                      • Misafir

                        #7721
                        Dow coşkun zıplamasaydı idi zıkkımın dibindeymiss yine Bistik davarı..

                        Yorum

                        • Misafir

                          #7722
                          reJ0 tAKımını iyice yatırdın recJ0o.. )

                          İstanbul'u alan ..., neydi nasıldı o ilgi alÂKa )..

                          Ki hele koca İstanbul'u, başkent Ankara'yı, hiç düşmemiş güzel İzmir'i, Antalya, Adana, Aydın, Çanakkale, Muğla, Hatay, Mersin, Bolu, Eskişehir, Trakya vesaire komple

                          sayAK mı daha, ki aynı anda alabilen güç ... desek ).

                          -10 il de mhp hesabından düşelim, -10 da öyle desen net..

                          Bitik sucuklu muhasebe.

                          Yorum

                          • Misafir

                            #7723
                            O pek güvendiğin tekel seçim sandığın oldu sandukan..

                            ysk nerede h0ney müthiş yeti$ b0$kanıyla ).

                            Yorum

                            • Misafir

                              #7724
                              Yin mi yimen mi piYasaları devrede, kızartmalık, yaağ i$te bele, nOltU..

                              Yorum

                              • Misafir

                                #7725
                                1 ay olmu$ saydık buraya tekrar yazalı beri.. $ubat epey kısa çekti gerçi ).

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information