TüRKüN VuruşkaN KürşatlarI

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Misafir

    #7636
    Olur da h0ney düşerlerse borsalar diye " Free Fallin' " attık, g'siz nesiz..

    Bu şarkıyıda yine unutmayız..

    Yorum

    • Misafir

      #7637
      KucağıMızmıza gelir paralar.. Aman paralamadan gelsinde..

      Yorum

      • Misafir

        #7638
        Forum alemimize bir soru; Şimdi buraları satsa babalar mı satar, ky kârınca sentiment kril sürüsü mü ?.

        Babalar gibi satarsalar hele ?. Killer Whale Orca 0rka style.. Katil yanlış çeviri tabi Öldürücü Balina i$in doğrusu..

        Yorum

        • sonperde33
          Kıdemli
          • 03 Ağustos 2011
          • 3006

          #7639
          valla benjamin haydarı eline alıyor, grafı iyi, çok dayanamaz vadelide heralde ,

          165 e ek yazdım az ama ıı ıııH , gelmicek gibi
          Gel dedin, geldim Abdurraman çavuş!!!

          Yorum

          • sonperde33
            Kıdemli
            • 03 Ağustos 2011
            • 3006

            #7640
            valla benjamin haydarı eline alıyor, grafı iyi, çok dayanamaz vadelide heralde ,

            165 e ek yazdım az ama ıı ıııH , gelmicek gibi
            Gel dedin, geldim Abdurraman çavuş!!!

            Yorum

            • Misafir

              #7641
              Son gürültülü yüksek frekans bölümü filtreleyince 161X mıknatıslı hak eder potansiyelli bölge bizde hisse.dilen..

              Yorum

              • Misafir

                #7642
                Bol teşekkürlü beğendili oldu bile duplikıtlar bayım.. Kader..

                Yorum

                • Misafir

                  #7643
                  1635 bölgesi az biraz kavur kâr-aldık..

                  Zıbıtsın deyü..

                  Yorum

                  • Misafir

                    #7644
                    1633 bölgesel de az biraz daha kavurduk.. Maksat üleşmek olsun pozları maliyet karşılığı..

                    Yorum

                    • Misafir

                      #7645
                      Lefyeleyek mi yine egelii bayıım ?.. Nerden vuralım ).

                      Yorum

                      • Misafir

                        #7646
                        Düşelim de nası düşersek artık şu 172'buçukTAn bilmeyiz nereler goygoylarını yapanların her türlüsünün

                        paraları yine ve tam alak.

                        Yorum

                        • Misafir

                          #7647
                          Bir süre yazmak bile istemez ya h0ney bazen insan..

                          Yorum

                          • egelii
                            Tecrübeli
                            • 25 Ağustos 2011
                            • 2961

                            #7648
                            160 gibi mi kar al yapsak

                            Yorum

                            • egelii
                              Tecrübeli
                              • 25 Ağustos 2011
                              • 2961

                              #7649
                              egelii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              164 den vurdu levye style
                              162400
                              kar al style

                              Yorum

                              • Misafir

                                #7650
                                Eccük daha kâr alak mı ?? )..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information