Kusturacaz o Bistik100 malını da..
TüRKüN VuruşkaN KürşatlarI
Collapse
X
-
Kaçınılmazsa zevk almaya bakın madem ).BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterYafrum güzide hisse.net forumumuz aradan bizi de forumda$ bir kardeşimizi de şutingen eyledi..
Neymi$, bi hem$ehri manyağı üye kılıklıyla pasif aromatik MedwiG efendiyle ağabeyi güneysu'lu hesabı kafalarına göre yönetip oluyomuş belesi şeyler ).
AYIb AYIb bindiğiniz dalları kesip duruyonuz.. Ne uğruna ??.
...
Siğede geçmiş olsun sinterklass kardeşimiz.. Şimdilik tabi, gün ola harman ola yine de..
Yorum
-
dr
banka günlük haftalık bakıyorum genel
mesela garan 9 dan döner üstüne al verir
bistik 152 den aşşa kaymadığı sürece (kayşada bikaç günlük) döner al verir
bir görüntü var
viob tarafı biraz karışık 156 ya kadar sarkabilir ama toplaması uzun sürmecek cinsten
velhasılı adam gibi düşüşler mart sonu nisan başı gibi
ne diyün bayım?
Yorum
-
Anlık cüvaplıyom hisse.net style bak Verge şapşala bağlama milleti ;
Yazdığın Viop30 topiğine göreyse %35 kâr shortingen style
ki duble tur hatta ve aynen 10-$ubat beri..
Ne annatıyon, iki dandik bademligil kaartına göre mi yani bu i$lerr ?))..
$iddetlen teessüf ederik.
Yorum
Yorum