Şubat vade viopta yukarıda bir yer görmüyorum
TüRKüN VuruşkaN KürşatlarI
Collapse
X
-
Ula bitirdiniz iyice beter ettiniz güzide en iyi finansal borsa forumu
ve dahi top rated Viop topiğimizi bile bre gerizekalı, ukala, basiretsiz
hisse.net tayfası..
Bilhassa sulugüney-MedwiG & zavallı sindorella güruhu..
Halinize bak, yazık valla ordaki yıllanmış emeklere..
Hiç olmuşsunuz.. Rahatladınız mı bari ) ?...
Bu kadar öküzlük olmaz, bariz art niyet bile var..
Yakında herkes iyice farkına varır..
Zavallılar.
İnşallah gününüzü bile kurtaramazsınız.
Yorum
-
165 e doğru levyeye başlayayım diyourum drBEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster163X geneline kârlı poz kapama yayıldık, az biraz yakaladık,
gelirse geldikçe emirler o cenahta poz azalır..
165 belki 166 dan düşüş başlar görüirüm
Yorum
-
163,5 diyordum geçemez diye , yemedi.egelii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster165 e doğru levyeye başlayayım diyourum dr
165 belki 166 dan düşüş başlar görüirüm
tebrikler .Gel dedin, geldim Abdurraman çavuş!!!
Yorum
-
Long & hisse olanlar kâr alırsa düşebilir, tarihi zırva beri epey haftalardır sunum 155X - 165X dolaylı
ve buralar en iyi yerleri..
Kâr almazlarsa ??, sunum geneli ıska mı olacaklar ?.
Short azdır zaten sentiment.. Malum deli 120X - 172X rallisi ve zırvası sonrası ikinci pazar durağı bölgedeyiz.. Ki lüzumu şüpheli olan 155X dibi neyin nesiydi..
...
Şubat bitmeden Dowgil de biraz kâr almalı beklentimiz.. ??..
Yorum
-
Evet bunnardan bahsediyorum..BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster...
...
Şubat bitmeden Dowgil de biraz kâr almalı beklentimiz.. ??..
Yorum

Yorum