TüRKüN VuruşkaN KürşatlarI

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • guner
    Kıdemli
    • 28 Mayıs 2011
    • 4864

    #7336
    Şubat vade viopta yukarıda bir yer görmüyorum

    Yorum

    • Misafir

      #7337
      Döşüyoz az daha 163X styleA..

      Yorum

      • Misafir

        #7338
        Ula bitirdiniz iyice beter ettiniz güzide en iyi finansal borsa forumu

        ve dahi top rated Viop topiğimizi bile bre gerizekalı, ukala, basiretsiz

        hisse.net tayfası..

        Bilhassa sulugüney-MedwiG & zavallı sindorella güruhu..

        Halinize bak, yazık valla ordaki yıllanmış emeklere..

        Hiç olmuşsunuz.. Rahatladınız mı bari ) ?...

        Bu kadar öküzlük olmaz, bariz art niyet bile var..

        Yakında herkes iyice farkına varır..

        Zavallılar.

        İnşallah gününüzü bile kurtaramazsınız.

        Yorum

        • Misafir

          #7339
          Kriptolarla, trollerle bakalım daha ne hallere, hangi dibin diplerine düşeceksiniz..

          Müstehak..

          Yorum

          • Misafir

            #7340
            163X geneline kârlı poz kapama yayıldık, az biraz yakaladık,

            gelirse geldikçe emirler o cenahta poz azalır..

            Yorum

            • egelii
              Tecrübeli
              • 25 Ağustos 2011
              • 2961

              #7341
              BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              163X geneline kârlı poz kapama yayıldık, az biraz yakaladık,

              gelirse geldikçe emirler o cenahta poz azalır..
              165 e doğru levyeye başlayayım diyourum dr
              165 belki 166 dan düşüş başlar görüirüm

              Yorum

              • sonperde33
                Kıdemli
                • 03 Ağustos 2011
                • 3006

                #7342
                egelii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                165 e doğru levyeye başlayayım diyourum dr
                165 belki 166 dan düşüş başlar görüirüm
                163,5 diyordum geçemez diye , yemedi.

                tebrikler .
                Gel dedin, geldim Abdurraman çavuş!!!

                Yorum

                • Misafir

                  #7343
                  Long & hisse olanlar kâr alırsa düşebilir, tarihi zırva beri epey haftalardır sunum 155X - 165X dolaylı

                  ve buralar en iyi yerleri..

                  Kâr almazlarsa ??, sunum geneli ıska mı olacaklar ?.

                  Short azdır zaten sentiment.. Malum deli 120X - 172X rallisi ve zırvası sonrası ikinci pazar durağı bölgedeyiz.. Ki lüzumu şüpheli olan 155X dibi neyin nesiydi..
                  ...

                  Şubat bitmeden Dowgil de biraz kâr almalı beklentimiz.. ??..

                  Yorum

                  • Misafir

                    #7344
                    6,95-,97 Dolar sunumu cabası gereği biraz alımlarla daha devam şart koşul bizde..

                    Yorum

                    • Misafir

                      #7345
                      Geçen hafta beri 50 binG ve üzeri $ Dolar alımlarda özel izin bekletme bilmem ne dolapları dönüyor..

                      Komik mi palavramı ne ayaklar, TR piYasalar..

                      Yorum

                      • manif
                        Matematikçi
                        • 16 Ağustos 2011
                        • 752

                        #7346

                        dostum onaya gidebilir bu meret
                        short açmak için biraz acele ettim. 164.750 ortalama var.
                        grafik çizme--değer verme--yerine koyma--yok etme

                        Yorum

                        • Misafir

                          #7347
                          Asıl Dowgile bakar bu meretin 10ayı, Matematikçi MANif..

                          Yorum

                          • manif
                            Matematikçi
                            • 16 Ağustos 2011
                            • 752

                            #7348
                            orası kapalı olduğu için, futurelar da artı, bunu da aldılar biraz.
                            grafik çizme--değer verme--yerine koyma--yok etme

                            Yorum

                            • Misafir

                              #7349
                              BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                              ...
                              ...

                              Şubat bitmeden Dowgil de biraz kâr almalı beklentimiz.. ??..
                              Evet bunnardan bahsediyorum..

                              Yorum

                              • guner
                                Kıdemli
                                • 28 Mayıs 2011
                                • 4864

                                #7350
                                Artık BİST yeni zirve yapmıyor
                                Ama dolar dip dip gidiyor.
                                Eğer yabancı bistde çıkıyorsa
                                Güzel iş

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information