TüRKüN VuruşkaN KürşatlarI

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Misafir

    #7291
    Şu anda 13 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (1 kayıtlı ve 12 misafir)

    BEéLLrock



    Bu düşüşümüz değerli hisse.net'imize ithafen..

    Güzel güzel okurlar artık )

    Yorum

    • Misafir

      #7292
      Güzell.. Hatta ;

      Şu anda 18 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (1 kayıtlı ve 17 misafir)

      BEéLLrock


      olmuş..

      Yorum

      • Misafir

        #7293
        Şu anda 22 kullanıcı bu konuyu görüntülüyor. (1 kayıtlı ve 21 misafir)

        BEéLLrock



        Oh oh, sabah sabah..

        Yorum

        • Misafir

          #7294
          Yazmaya tekrar başlayalı henüz 4 gün bile dolmadı ve 4 bin küsür ilave okunma almı$ bu başlığımız..

          Veri nays nice.. Thanks...

          Yorum

          • egelii
            Tecrübeli
            • 25 Ağustos 2011
            • 2961

            #7295
            okuruz dr
            yaz sen

            Yorum

            • Misafir

              #7296
              Gerüzekalı sindorella bulut'u basiretsiz işgüzar yöneticilerin korumasında

              yine garan pazarlıyodu 10,4X-5X irahat olabilir hesabı,

              amma gel gör ki 9,8X yediler bile tekrar kafalarına..

              Ve tabî şimdilik ).

              Mukadderat.

              Yorum

              • egelii
                Tecrübeli
                • 25 Ağustos 2011
                • 2961

                #7297
                egelii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                dr senin hatrına 164900 levye vurallım kafaya
                162500 bir kısım kar al yapalım dr
                teperse vururuz levyeyi yine
                bir kısım dursun

                Yorum

                • Misafir

                  #7298
                  BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Herke$ler reJ0 style güzellikler muştulamalarına göre ayar veriyo forumlarda..

                  Doyamadılar gitti kek, çay, yuvarlanma bahçesi, tanzim zebze kuyruklu,

                  ayda seyahat edebilen elektrikli yerli milli uçan araba Zübük palavralarına..

                  E bugün de biz bi sürpriz yapsak şöyle yakışşırrr gari. )
                  BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Morali de pek bozuk sahte muştucunun.. ) Beter olsun...

                  Zabahınan esas sürpriz MSCI güncellemesinden de net kafaya levyeyi yiyince tabi

                  böylesi beleş Dolar bazlı Bist direnci kırma teşebbüsüde elinde patlamakTA..

                  Mukadderat.

                  Yakışırrr )..
                  BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                  Boğazına dizdik palavracının küflenmiş gayretini ).. Hamdolsun...
                  Bazen bi gülme tutar ya honey..

                  Ne mallandırdı yine hafta boyu bilhassa kendi yanda$Ak bademligillerini.. )

                  Yorum

                  • Misafir

                    #7299
                    Sal gelsin..

                    Acımak yok hisse.net styleA )

                    Yorum

                    • Misafir

                      #7300
                      egelii Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                      162500 bir kısım kar al yapalım dr
                      teperse vururuz levyeyi yine
                      bir kısım dursun
                      Bizde 1622,Xx - 4,Xx aralığı taze gün dipleri uygun % poz kavur kâr-al takılıyoruz..

                      Epeyi de gerçekleşti..

                      Yukarı yeltenirse re-short çakmalık tabi bu gruplar ).

                      Yorum

                      • Misafir

                        #7301
                        Hatta 1619,Xx - 1620,Xx - 1621,Xx az daha kavuruyoruz kârlı style..

                        Yorum

                        • Misafir

                          #7302
                          Düş Dowgil düşeş..

                          Yorum

                          • Misafir

                            #7303
                            BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            Sal gelsin..

                            Acımak yok hisse.net styleA )
                            Bu da mühim.

                            Bazen bir ) tutar insanı..

                            Yorum

                            • Misafir

                              #7304
                              Son söz ;

                              Haftaya global ölçekte kırmızılı bi satışçık bile varsa ise,

                              hiç kissMEler tutamaz Porsaları.. Kim kime style..

                              Why not ?

                              Yorum

                              • Misafir

                                #7305
                                Selamlar, iyi trade'ler..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information