en nihayetinde sayın bellrock hacım, buğdaydaki yükseliş beklentin temelde benim beklentimle de örtüşüyor, bu zırvacı fedciler tekrar başladılar, arttırsam mı, yok arttıracam, yok vazgeçtim verilere bakalım diye diye bir 3 yıl geçirdiler ve akıbet belli, nah yükseltirler, her ay 40 milyar usd açık veren ekonmomide bu havuç olayı bir yerde patlayacak. Tabii ki de bunun sonucu olarak emtialarda yükseliş ,dolarda gerileme, varlıklarda fiyat artışı, kaçınılmaz son. Götlek doların haftalıkları sat vereli oldu baya. Can çekişiyor zannımca. Haa tersi olur mu, olursa da alırız hissemizi, yatarız üstüne, kaldırabilen kaldırsın...
Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..
Collapse
X
-
Bak veririm..
Çok pis veririm..
C.B bla bla dedi şimdi başladım vermeyeee..
Bak nasıl verdim 5 kademe garantiye..
Öyle gider oo..
7 6 5 4 ..
78.000 kırıldı mı hede hödö ye kadar veririm..
asla durmam..
taaaa 45.000 e kadar veririm..
öyle böyle değil ..
..............
olm ver git..
...............
bakalım nöööölllceeeekkk...
Yorum
-
Yorum
-
-
death cross geldi ********ler sürdü aşşağı algıları bozdu gerçektende yükseliş bitti yatay aşşağı mı başladı derken..
ŞİMDİ 50 VE 200 ÜZRİNDE FİYAT..
VE RALLY BAŞLARSA HERKESİ BİTİRECEK....
FAİZLER ÇILDIRACAK....
KRİZ..
Yorum
-
2012 2013 DE düzülenler sabit kurda oraya bakıyor. ben dahil. çünkü aynı kaldı ********ler şimdi aynısı olur olmaz çok pislik bir iş.
2012-2013 arası 50-200 gün iç içe geçti. ve diyelimki 2.91 civarında 200 günlük orada boka sardı.
düzülenler benim gibi
death cross görünce korkmayıp titriyor. düzülenin işi bitmiştir. bir daha hayata tutunamaz.
Yorum
-
artık indikatörlere bakmıyorum. bir faydası yok bence hayal fantezi kurmaktan öteye gitmiyor.
ha param varmı bu pohtan işlerde yok izliyorum başarısız olarak.
Yorum
-
gavur üstadlara bi bakındım.
fiyatlara bakındım.
düşündüm
düşündüm
borsa roketleyebilir.
dolar çıkacağına çok ikna oldum kesin gibi.
vadeliden gelen parayla bi ay sonra borsaya girebilirim
Yorum
-
BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBilhassa Dolare$'e temel konjonktürel ve haftalık-aylık bakmak lazım, sabırla..




































Yorum
-
-

algoritmalar hazır gerilim maximum
sinirler gergin
kaygı
endişe
umutsuzluk
halisinasyon
duygusal hassasiyet
Yorum
-
-
Yorum
-
********ler
BÖYLE YAPARLARSA ********** OLDUKLARI İÇİN ÇOK NORMAL
DÜZ YUKARI DEVAM EDERSE HERKES KAZANIR ÇÜNKÜ GÜNDEM BELLİ MANTIK AL DİYOR HEDEF FEYZA DİYOR.
Yorum
Yorum