Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • butsu
    Aktif
    • 16 Haziran 2009
    • 257

    #1471
    en nihayetinde sayın bellrock hacım, buğdaydaki yükseliş beklentin temelde benim beklentimle de örtüşüyor, bu zırvacı fedciler tekrar başladılar, arttırsam mı, yok arttıracam, yok vazgeçtim verilere bakalım diye diye bir 3 yıl geçirdiler ve akıbet belli, nah yükseltirler, her ay 40 milyar usd açık veren ekonmomide bu havuç olayı bir yerde patlayacak. Tabii ki de bunun sonucu olarak emtialarda yükseliş ,dolarda gerileme, varlıklarda fiyat artışı, kaçınılmaz son. Götlek doların haftalıkları sat vereli oldu baya. Can çekişiyor zannımca. Haa tersi olur mu, olursa da alırız hissemizi, yatarız üstüne, kaldırabilen kaldırsın...

    Yorum

    • gundwane
      Tecrübeli
      • 18 Ağustos 2011
      • 1922

      #1472
      Bak veririm..
      Çok pis veririm..
      C.B bla bla dedi şimdi başladım vermeyeee..
      Bak nasıl verdim 5 kademe garantiye..
      Öyle gider oo..
      7 6 5 4 ..

      78.000 kırıldı mı hede hödö ye kadar veririm..
      asla durmam..
      taaaa 45.000 e kadar veririm..

      öyle böyle değil ..

      ..............


      olm ver git..

      ...............

      bakalım nöööölllceeeekkk...

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #1473
        Butsu abey dolar cini kutudan 50 günlük ort üzerinde çıktı. Dolar cini herkesi bitirecek

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #1474
          2.79 a gitmesi algı bozukluğu yaptı..

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #1475
            death cross geldi ********ler sürdü aşşağı algıları bozdu gerçektende yükseliş bitti yatay aşşağı mı başladı derken..


            ŞİMDİ 50 VE 200 ÜZRİNDE FİYAT..


            VE RALLY BAŞLARSA HERKESİ BİTİRECEK....


            FAİZLER ÇILDIRACAK....


            KRİZ..




            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #1476
              2012 2013 DE düzülenler sabit kurda oraya bakıyor. ben dahil. çünkü aynı kaldı ********ler şimdi aynısı olur olmaz çok pislik bir iş.

              2012-2013 arası 50-200 gün iç içe geçti. ve diyelimki 2.91 civarında 200 günlük orada boka sardı.

              düzülenler benim gibi

              death cross görünce korkmayıp titriyor. düzülenin işi bitmiştir. bir daha hayata tutunamaz.


              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #1477
                artık indikatörlere bakmıyorum. bir faydası yok bence hayal fantezi kurmaktan öteye gitmiyor.

                ha param varmı bu pohtan işlerde yok izliyorum başarısız olarak.

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #1478
                  gavur üstadlara bi bakındım.

                  fiyatlara bakındım.

                  düşündüm


                  düşündüm



                  borsa roketleyebilir.



                  dolar çıkacağına çok ikna oldum kesin gibi.




                  vadeliden gelen parayla bi ay sonra borsaya girebilirim

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #1479
                    BEéLLrock Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    Bilhassa Dolare$'e temel konjonktürel ve haftalık-aylık bakmak lazım, sabırla..







                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #1480
                      borsa fantezi olarak yüzde 3 artı kapatabilir bugün şuan -1 e yakın

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #1481



                        algoritmalar hazır gerilim maximum

                        sinirler gergin


                        kaygı

                        endişe

                        umutsuzluk

                        halisinasyon


                        duygusal hassasiyet

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #1482
                          bas ulannnnnnnn 2,97

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #1483
                            dolar dönecek mi burdan dönmeyecek mi acayip gün olacak

                            dönerse dramatik basarlar dolara

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #1484
                              ********ler

                              BÖYLE YAPARLARSA ********** OLDUKLARI İÇİN ÇOK NORMAL

                              DÜZ YUKARI DEVAM EDERSE HERKES KAZANIR ÇÜNKÜ GÜNDEM BELLİ MANTIK AL DİYOR HEDEF FEYZA DİYOR.


                              Yorum

                              • butsu
                                Aktif
                                • 16 Haziran 2009
                                • 257

                                #1485
                                Hacı aynen dediğin gibi, sürekli endişe, korku, lan yükseliyor 3.50 olacak, 4 olacak, trene atlayalım aman, geçen sefer 3 den atlamadık, bu sefer 2.97 bak ne güzel, tam vakti diyen diyene, sonra ne mi gümmm

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information