Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #1426
    maşrapa formasyonu zaman alacağa benziyor bir kaç gün. faizler booooooooooooooommmmmmmmmmmmm diye inerse hedefine gider. bu arada maşrapa hedefe gittikten sonrası sifon sesidir. doların yükseleceğini sanan üçün birini alabilir.

    analiz beyle yazılır kıvırma eyyam yok

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #1427


      klozet dolu ya aşşağıya gidere akacak yada yukarı patlayacak.

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #1428
        bist yerine dax cort şu görüntüye çok mantıklı

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #1429
          GÜMÜŞLERİ SATTIM %5 KAR VAR AŞŞA YUKARI CEBİMİZ PARA GÖRDÜ

          AÇ DEĞİLİZ BU AYDA ŞÜKÜR



          ALTIN VE İPNE DOLARA ODAKLANAYİM BİRAZ

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #1430
            mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


            klozet dolu ya aşşağıya gidere akacak yada yukarı patlayacak.
            klozet yere aktı şuan. yerler boklu su içinde. henüz gidere gitmedi.

            amk

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #1431



              BOOOOOOOOOOOOm

              İÇERİR


              KORKMA TİTRE

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #1432
                mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



                BOOOOOOOOOOOOm

                İÇERİR


                KORKMA TİTRE
                ülkede reel herşey bombok


                alt bant 2.80 e geldi.


                tekniğini .... sana bişiy olmasın der long.

                kırılmazsan ********sin dolar....

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #1433
                  full altın

                  full dolar


                  nokta.

                  gümüşlerime yazık oldu.

                  Yorum

                  • mehmetkirsoy
                    Kıdemli
                    • 03 Ocak 2013
                    • 3325

                    #1434


                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #1435
                      kaç şehir de patlamalar

                      başbaqan cumhurbaşkanı hadisesi

                      ekonomik ve sosyal durum


                      millet hala fed med hayalleri görüyor

                      la ülke bitiyor alo hop

                      sokağa çıkarken dedektörle çıkacağız çelik yelekle ne ekonomisi aloo

                      Yorum

                      • lidya
                        Yeni Üye
                        • 12 Eylül 2011
                        • 48

                        #1436
                        Çok güzel özetlemişsin sokağa detektör ve çelik yelekle çıkmaya az kaldı hatta merkeze gitmiyoruz fakat dolar diplerde düşüyor borsa tepelerde.

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #1437
                          Burdan dolar alabilirmi ky ? 2.7960-50 neyse.

                          alamaz neden ?

                          çünkü 2.75 - 2.60 - 2.50 eğitimini verdiler piyasada analiz sıçtılar.


                          alamaz.


                          düşer düşmez orası ayrı ama

                          gideceği tutarsa yukarı kimse alamaz eğitim var...

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #1438
                            Altınıda verdim tek dolar kaldı..

                            Dolar yüzünde altındada bişey kalmadı.

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #1439
                              DOLAR ENDEKSİ VE İPNE DOLARDA NE OLUYOR ?

                              ÜLKEYE PARA MI YAĞIYOR ?


                              POH YAĞIYOR...





                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #1440
                                YAlnıZ dolar endeksi sistem satta dip tahmin etmesek iyi olmalı desekte dayanamıyor insan amk...

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information