Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • Misafir

    #1486
    butsu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    en nihayetinde sayın bellrock hacım, buğdaydaki yükseliş beklentin temelde benim beklentimle de örtüşüyor, bu zırvacı fedciler tekrar başladılar, arttırsam mı, yok arttıracam, yok vazgeçtim verilere bakalım diye diye bir 3 yıl geçirdiler ve akıbet belli, nah yükseltirler, her ay 40 milyar usd açık veren ekonmomide bu havuç olayı bir yerde patlayacak. Tabii ki de bunun sonucu olarak emtialarda yükseliş ,dolarda gerileme, varlıklarda fiyat artışı, kaçınılmaz son. Götlek doların haftalıkları sat vereli oldu baya. Can çekişiyor zannımca. Haa tersi olur mu, olursa da alırız hissemizi, yatarız üstüne, kaldırabilen kaldırsın...
    Kefen olayı bizde de yok demişin madem sayın butsu bayım..

    Hisseli harikalar kumpanya style nihayetinde haklısın..)

    Yorum

    • gundwane
      Tecrübeli
      • 18 Ağustos 2011
      • 1922

      #1487
      86 de Plan neydi..

      Herkes 90 üstü beklerken
      güm aşşa..
      orada kötü haberler..
      shortçuları mayıs ayı boyunca
      veririm haaaa formasyonu ile çuvala topla..

      mayıs sonuna doğru kıpırdan..
      haziran da biraz daha kıpırdan..

      faiz artışı ı ıh desin yellen..

      sonsuzluğu hisset....ekime kadar..
      bütün spekülatörlerin manipülatörlerin yaz tatilini burnunda getir..


      bakalım nööööllceeeekkkk....


      batmadıysanız batarsınız haaaa.....

      Yorum

      • gundwane
        Tecrübeli
        • 18 Ağustos 2011
        • 1922

        #1488
        Borsa 76 altına uzun
        Dolar 3 ün üstüne uzun cıbıkkk ile çıkarsa

        eşşehü enlaaa...

        Yoksa yukarıdaki cüneyt arkın filmi senaryosu geçerlidir..

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #1489
          yahu net sistem sorunu var

          başbakan kim olacak

          genel başkan kim olacak

          bu işler nasıl olacak

          muhalifler çıkıp bölünme olacak mı

          2019 a kadar adam cumhurbaşkanı istedikleri olmazsa ne olacak




          düzelmesini mümkün görmüyorum.



          fed vs. gibi bi üç kağıtla doların değeri düşürülebilirse




          al git. bakma daha buraya..

          Yorum

          • butsu
            Aktif
            • 16 Haziran 2009
            • 257

            #1490
            Ya amma takıldın mehmet kardeşim, sanki büyük para başkanlık istemiyormuş gibi... Adam projenin adamı, nah getirip koydular milletin önüne, 15 yıldır burada, peşinde %50, fiiliyatta adam zaten başkan, ismi olsa ne olur olmasa ne olur... Sana tavsiyem sözcü mözcü okuma, etkilenme, yıllardır kriz bekledim, o kafayla bir 10 yıl daha beklerdim. 2008 de kriz oldu, hastalık girmişti vücuda bir kez, bu sefer endeks 10.000 olacak diye bekliyorsun amk, erkenden sattık malları, 7 yıl geçti, çok şükür virüsü çıkardım bünyemden.
            Artık hayatı daha iyi okuyorum, anlıyorum neden %50 aldığını, virüsten kurtul en kısa zamanda, bu krizci goygoycular endeks 20.000 e düşse, amaniiin endeks 5000 olacak derler, sittiret bunları, at vücudundan zehri

            Yorum

            • mehmetkirsoy
              Kıdemli
              • 03 Ocak 2013
              • 3325

              #1491
              butsu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              Ya amma takıldın mehmet kardeşim, sanki büyük para başkanlık istemiyormuş gibi... Adam projenin adamı, nah getirip koydular milletin önüne, 15 yıldır burada, peşinde %50, fiiliyatta adam zaten başkan, ismi olsa ne olur olmasa ne olur... Sana tavsiyem sözcü mözcü okuma, etkilenme, yıllardır kriz bekledim, o kafayla bir 10 yıl daha beklerdim. 2008 de kriz oldu, hastalık girmişti vücuda bir kez, bu sefer endeks 10.000 olacak diye bekliyorsun amk, erkenden sattık malları, 7 yıl geçti, çok şükür virüsü çıkardım bünyemden.
              Artık hayatı daha iyi okuyorum, anlıyorum neden %50 aldığını, virüsten kurtul en kısa zamanda, bu krizci goygoycular endeks 20.000 e düşse, amaniiin endeks 5000 olacak derler, sittiret bunları, at vücudundan zehri
              abi yapamayacakki başkanlık felan bi adım attı boşluğa.

              nasıl olacak kim destek verecek.

              krizdeyiz zaten fiyatlara bakarsak. dolar 2.95 1.80 den kıpırdamıyordu.

              parti dağıldı dağılacak görüntüsünde.

              hiç cumhurbaşkanı olmayacaktı o zaman.

              Yorum

              • mehmetkirsoy
                Kıdemli
                • 03 Ocak 2013
                • 3325

                #1492
                mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                ********ler

                BÖYLE YAPARLARSA ********** OLDUKLARI İÇİN ÇOK NORMAL

                DÜZ YUKARI DEVAM EDERSE HERKES KAZANIR ÇÜNKÜ GÜNDEM BELLİ MANTIK AL DİYOR HEDEF FEYZA DİYOR.


                Fuckin elliott wave

                Yorum

                • mehmetkirsoy
                  Kıdemli
                  • 03 Ocak 2013
                  • 3325

                  #1493
                  Ameleler bullish üçgen çiziyor

                  Bunlara bide maaş veriyor aracı kurumlar

                  Yorum

                  • gundwane
                    Tecrübeli
                    • 18 Ağustos 2011
                    • 1922

                    #1494
                    mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                    abi yapamayacakki başkanlık felan bi adım attı boşluğa.

                    nasıl olacak kim destek verecek.

                    krizdeyiz zaten fiyatlara bakarsak. dolar 2.95 1.80 den kıpırdamıyordu.

                    parti dağıldı dağılacak görüntüsünde.

                    hiç cumhurbaşkanı olmayacaktı o zaman.
                    Bu seferde beklenti bitti hadi bakalım diye sürer bunlar..

                    ahahahaha muhahahahahahah muaaaaaaaaaaa...

                    Maldalarsa sürerler
                    Malda değillerse çakarlar..

                    Düştü al
                    Çıktı sat işte..

                    Gerisine fazla kafayı yorma..

                    Aldın düştü yine sat ..
                    Aşağıdan bi daha al..
                    Yükseldi mi
                    Yine al
                    Çıktı sat..
                    Düşmedi mi
                    Yine al..

                    Yeni system böyle..

                    Paranın maliyeti sıfır nasıl olsa..

                    Yorum

                    • gundwane
                      Tecrübeli
                      • 18 Ağustos 2011
                      • 1922

                      #1495
                      garan
                      akbnk
                      ykbnk
                      vakbn

                      dışında başka hiç bir kağıtta bu yukarıda senaryo işlemez..

                      kchol falan da bile in cin top oynuyor..

                      3000 5000 lot kademe..

                      u10 kağıtları dışındakiler zaten ÇÖP..

                      1.5 sene her allahın günü satıcılı tkfen 3 ayda 1.5 senede verdiğini aldı..

                      Hay mübarek..füze gibi..

                      Buna eşşek borsası denir..

                      Ne trend var ne haber akışı var ne Teknik analiz ne Temel analiz..

                      2014 de 90m kar açıklıyor sngyo 70 kuruş iken 7 kuruş temettü açıklıyor 1 kuruş gitmiyor..
                      Her allahın günü düşüyor.300M PD inde..
                      diğer yanda bilançoda ham hum şaralop yapıp spk dan yırtan göz altı pazarına girmiyoruz oleyyy diyen nugyo tavan üstüne tavan çekiyo..

                      Haa bakma o da 4 senedir düşüyodu..

                      Çıkış nedeni GÖZ ALTI PAZARINDAN YIRTMA..

                      Hepsi ÇÇÇÇÇÇÇÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖPPPPPPPPPPPPP

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #1496
                        Dolar tl grafları üstte önceki sayfada ayrıntılı var.. Sırıtarak analiz yayınlayan aracı kurum yavşaklarının amk

                        95 de tepki veya düşüşün bitmiş olma ihtimalini de yazdık yavşaklık yapmadık

                        Yorum

                        • gundwane
                          Tecrübeli
                          • 18 Ağustos 2011
                          • 1922

                          #1497
                          mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                          Dolar tl grafları üstte önceki sayfada ayrıntılı var.. Sırıtarak analiz yayınlayan aracı kurum yavşaklarının amk

                          95 de tepki veya düşüşün bitmiş olma ihtimalini de yazdık yavşaklık yapmadık
                          Dostum o aracı kurum ve FX çalışanları artık forumlarda da yazıyor..

                          Diğer köye git..
                          Kaynıyor mesela..

                          Hisse topikleri zaten tamamen 3 kağıtçıların kontolü altında..

                          Birden fazla nick ile takılan tonla

                          Adamın önünde 24.000 dolarlık Bloomberg ekranı..Valla billa ky yim ekran bi tanıdığımın arada çaktırmadan bakıyorum öyle diyo..

                          Bizde he he diyoz..

                          Bi diğeri çıkıyo bi rakam telaffuz ediyor..
                          aaaa aynı rakam ertesi gün bi FX çalışanı TV de beyan ediyor..

                          Bak sennn..

                          Dolar 3 tl iken 3.60 hedefi veriliyor..

                          2.80 e inince çarşıda mal çok buralardan dolar alınmaz yazıyor..

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #1498
                            Şu 2.97 den düzeltme gelirse dolara geçicem

                            Fed veya yarın dvidson feln kullanılabilir

                            Yorum

                            • lidya
                              Yeni Üye
                              • 12 Eylül 2011
                              • 48

                              #1499
                              Mehmet hocam teknik analiz yönünden halkbank'a bakabilir misin, dipte gözüküyor, firsatmıdır ?

                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #1500
                                lidya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                                Mehmet hocam teknik analiz yönünden halkbank'a bakabilir misin, dipte gözüküyor, firsatmıdır ?
                                sizce ?


                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information