Bence fırsat bu fiyattan halkbank almayan hangi fiyattan alır ?
Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..
Collapse
X
-
buralardan millet shortlamaya çalışıyor iştelidya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterBence fırsat bu fiyattan halkbank almayan hangi fiyattan alır ?
fiyatı nerede görüyorsunuz.. hadi buralar neysse 78 79... 68 bin 70 bin üstadlar short tavsiye ederlerken 
üstad kolay olunmuyor dipte short açtırıp üstüne 20 bin puan zararda otrumayı öğrenmek budist rahiplerin bile başarmakta zorlanacağı BİRŞY..
Yorum
-
-
c düşüş için dolar almayı beklerken ipne grafik farklı şekile büründü sanki al sana 294 c diyip 3 ü yapıştırabilir korkma titre.
Yorum
-
Yorum
-
mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterburalardan millet shortlamaya çalışıyor işte
fiyatı nerede görüyorsunuz.. hadi buralar neysse 78 79... 68 bin 70 bin üstadlar short tavsiye ederlerken 
üstad kolay olunmuyor dipte short açtırıp üstüne 20 bin puan zararda otrumayı öğrenmek budist rahiplerin bile başarmakta zorlanacağı BİRŞY..
73 75 ve 77 de 3 parça short açtığını forumlarda yazan birisi endeks kaç olunca komple ceketi bırakır ?
Yorum
-
40.000 paran olsun
10 10 10
73 de açtığın 77 de 5000 lira zarar eder
75 de açtığın 77 de 3000 lira zarar eder
77 de açtığın 77 de pat
düz hesap
----------------------
40 bin lira 77 de 32.000 kaldı. 30 cort var.
77-86
%12
12.000 puan yükseliş geliyor 30 cortla.
zarar 36.000 lira daha yazılıyor.
40.000 lira başladığımız ÜSTAD YATIRIM MACERAMIZ 86 DA.. -4000 LİRA İLE BİTİYOR.
YANİ.
ÜSTÜNE PARA EKLİYORSUN.
TOPLAM ZARAR 30 KONTRATTA 44.000 LİRA
İŞTE BU YATIRIMDIR
BENDE ÖĞRENİP YAPTIM 2012 2013 DE
Yorum
-
-
Mehmet harika cevap ama üzgünüm yanlış..
Batış falan yoktur..
Çünkü ustat poz falan açmamıştır ....



Ustadın tek derdi ego tatminidir..
Tutarsa kral..
tutmazsa.
ehhh
6 ay 1 sene sonra dön dolaş gel aynı teranelere devam..
hatta birde dalga geçer gibi geçen sefer yanılmadık yanıltmadık de..







Yorum
-
ahahhaha olabilir doğrugundwane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı gösterMehmet harika cevap ama üzgünüm yanlış..
Batış falan yoktur..
Çünkü ustat poz falan açmamıştır ....



Ustadın tek derdi ego tatminidir..
Tutarsa kral..
tutmazsa.
ehhh
6 ay 1 sene sonra dön dolaş gel aynı teranelere devam..
hatta birde dalga geçer gibi geçen sefer yanılmadık yanıltmadık de..









fake gibi dağılın.
Yorum
-
2008 dibine yaklaşmış, üstüne üstlük halka arz fiyatının neredeyse yarısına yaklaşmış. Batar mı acepmehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göstersizce ?

Batarsa devlet el koyar, ahahaha zaten devletindi amk
Yorum
-
Değerli mehmetkirsoy ve gundwane baylarım,
dediklerinize katılmakla beraber, madem haftalarca
aylarca yazmıyolar bu model, aynen bende emsal
sürelerde yeni taze yazdıklarını "yine" hiç okumayıp,
tam 'tarafıma' kör döğüşü style free trade devam edicem ),
ki etmekteyimde son günlerde..
Biraz da böyle alalım paralarını bakalım,
eğer trade'de kalmış paraları varmışsa hâlâ madem ??..)
Yorum
-
Yarın future ler yatay yatay+ kalırsa çin mi japs maps göçmezse..
0.50 artı açıp dolara basıp
günü yüzde 2+ kapar mı acaba..
Öbür köyde 80.001 diye bile sopa ile kovalıyorlar da..

bu önerme hiç bi TA TEMEL ANALİZ BABALİZ DİYALİZ içermemektedir..
Yorum
-
forum seviyesini düşürdügü için.....bu topigi kapatıyorum....iki yıl tahammul ettim....adam olmaya niyeti yok buradakilerin...YAZDIKLARIM sadece sohbet icindir...baskasinin gorusu ile borsada islem yapan ayvayi cig yer...parmaklarin tuslarda ise....SENSIN SORUMLU OLAN...AGLAMA DUVARI ISE KUDUSTE...ne ararsan kendinde ara....
Yorum


Yorum