Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • mehmetkirsoy
    Kıdemli
    • 03 Ocak 2013
    • 3325

    #1456
    DOLAR TL UÇUYOR. HEDEF 3 4 5 Mİ ?

    YA DA DOLAR TL NASIL DÜŞER ?






    DAHA ÖNCE ONS DA 1040 DOLARLARDA SON DEMİŞTİM AMA SONRA Bİ UMUT DEDİK FAKAT BÖYLE ŞEREFSZ BİR İŞ OLMAZ...

    POZ YOK..


    SON GRAFİĞİM.

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #1457
      En büyük hatalarim

      ve hiç düzelmiyor kendime not yaziyorum.

      Yazinca rahatliyorum. Kendi kendime.

      Ons altinda poz almaya karar verdim geçen sene sonuna doğru.

      Pozlari aldim uzun aradan sonra ilk. Sonra malum dibe dibe ittirmeye başladi. Eminim bekledim bekledim.

      Dibi gördü 1040 larda umutsuzluk hat safhada pişman oldum.

      Sonra yükselmeye başladi.

      Verdim kurtuldum rahatladim kar yok tabi.

      Sonra 1300



      -----------


      şimdi dolar tl de poz almaya karar verdim.

      Nisanda baktim mali aldim.

      Dibe ittirdi ittirdi.

      Tüm olumsuzlari es geçti. Itttirdi.

      Vade sonu dibine getirdi bilerek kapatti..

      Ciddi zararla pozu kapatmadim uzlaşmaya kaldi. Gün içi de diğer vadeye poz açtim yükselir 2.80 den ne olacak diye yani duble.

      Uzlaşma geldi zarar kapandi.


      Yeni ay.


      Bekledim.


      Sikici hareket yok.


      Hedefim belli yükseliş ülkeyi bok götürüyor.


      Sonra....


      Hedefime odaklanmayip verdim. Zararda o kadar bekleyip hemen yeni ayda indim.



      Hesapladim durumu dolar tl den zarar var.


      Amk böyle işin ya.

      Offfffffffffffffffffffffffffff


      şimdi 2,96



      uyuyamiyorum.


      Bana uygun değil mal taşimak mümkün değil olmuyor bu iş fitratima uygun değil..


      Uykum kaçti paramizda gitti.


      Ibne altin uzaya çikti.


      Düşecek diyenlere kapak olsun.

      Yorum

      • gundwane
        Tecrübeli
        • 18 Ağustos 2011
        • 1922

        #1458
        gundwane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        u100 de 3 dolara geldik..
        85000 endeks..

        Aslında dolar bazlı bakıldığında endeks in hiç bir yere gitmediği anlaşılıyor..

        Bu 2 manaya çıkabilir..

        Dolar bazlı aşırı ucuz durumdayım yada bu çıkış gel-gel..





        Aylık bazda MACD ennnn dipten hafif tepki vermiş ama sıfırın çooook aşağısından bir tepki bu..
        Sıkıntılı olan bu bence..

        Bir şekilde düzeltme şart gözüküyor..

        İçimden bir ses bugünlerde endeks zirve yi deniyor diyor..Bir süre yatay sonra bir düzeltme söz konusu O-LA-Bİ-LİR..

        Para herşeyin ilacıdır..Tekniğin de...
        gundwane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Bakalım nöööööölllcekkk..

        86.000 ler önemli direnç idi..
        Biraz kaldırdı gidiyorum bak
        fena giderim
        çok pis giderim
        daha gitmez dersin yine giderim
        gittim mi geri dönmem
        bak giderim

        dedi..

        bizde olm bak git dedik..

        gidemedi..

        4000 puan (yüzde 5 düştük)

        Dolar da düştüğü için dolar bazlı da bişi yok henüz..

        sell in may go away..

        şimdi ben olsam bu teoriyi hafiften işletirim..mayıs 15 20 ye kadar

        bak veririm
        fena veririm
        bi veririm kimse tutamaz
        verdikçe veresim gelir
        veriii..
        veriyorum bak haaa..

        formasyonunu çalıştırırım..

        shortçular çuvala girdi mi..

        ver elini yukarı..

        haziran ilk 15 gün yükselişe neden aranır..

        aa o da ne yellen bişi artıramaz..

        aaaaaaaa işte bundan mış denir..

        poza girilir..



        ....................



        atmasyon hayal ürünü yaklaşımlardır ciddiye almayın haaaaa...BATARSINIZ OLMMMMM..Halen batmadı iseniz tabi..
        gundwane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
        Kimse yükselişe inanmamış belli..

        O zaman ben piyasa yapıcı olsam burada long poz kapar bir miktar aşşa basardım..
        Millet işte biz haklıydık endeks gümleyecek diye short poz açmaya başlardı..
        İlk açanlar büyük ihtimal haklı çıkarlardı..
        Sonra biraz daha basardım..
        Bu arada 1-2 batış haberi..

        Dolar 2.90 ların üstü..

        Tamam geliyor..Millet short a iyice abanırdı..

        Sonra hafiften bir yükseliş..Biraz daha hız lı biraz daha hızlı..

        2 li tepe muhabbetleri forumlarda..

        Millet full short..

        Sonra..

        Sonsuzluğu hissedersin..

        Mandikkk olarak bu düşüşün 76 77 civarlarında dengelenmesi gerekiyor..

        Dolar ın da 3 ü aşmaması..

        Endeks bu değerlerin altına dolar da 3 ün üzerine kocaman bir bar ile çıkarsa..

        Yandı gülüm keten helva..

        68 70 bandı tutmaz bence o zaman

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #1459
          3 mü ? 293 aşamazsa aynen aşşağı

          borsa 69 mu ?

          para sahipleri ypıştırabilir haziran kapanış yeni zirve şeklinde..

          gavur üstadları EMERGİNG MARKETS i 2. dalga düzeltme sayıyor.

          ben ilgilenmiyorum fikir olsun diye yazıyorum..


          3. dalga büyük yıl sürecek yükseliş başlamasını bekliyorlar emerging markets de..

          batakhane borsası hepsinden önce yapıştırdıysa 2. dalgayı korkma titre...

          alternatif...

          bu da kenarda dursun...

          Yorum

          • mehmetkirsoy
            Kıdemli
            • 03 Ocak 2013
            • 3325

            #1460
            2.93 savaşını kaybederse 2.97 3 3.06

            Savaş var

            Yorum

            • lidya
              Yeni Üye
              • 12 Eylül 2011
              • 48

              #1461
              mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
              En büyük hatalarim

              ve hiç düzelmiyor kendime not yaziyorum.

              Yazinca rahatliyorum. Kendi kendime.

              Ons altinda poz almaya karar verdim geçen sene sonuna doğru.

              Pozlari aldim uzun aradan sonra ilk. Sonra malum dibe dibe ittirmeye başladi. Eminim bekledim bekledim.

              Dibi gördü 1040 larda umutsuzluk hat safhada pişman oldum.

              Sonra yükselmeye başladi.

              Verdim kurtuldum rahatladim kar yok tabi.

              Sonra 1300



              -----------


              şimdi dolar tl de poz almaya karar verdim.

              Nisanda baktim mali aldim.

              Dibe ittirdi ittirdi.

              Tüm olumsuzlari es geçti. Itttirdi.

              Vade sonu dibine getirdi bilerek kapatti..

              Ciddi zararla pozu kapatmadim uzlaşmaya kaldi. Gün içi de diğer vadeye poz açtim yükselir 2.80 den ne olacak diye yani duble.

              Uzlaşma geldi zarar kapandi.


              Yeni ay.


              Bekledim.


              Sikici hareket yok.


              Hedefim belli yükseliş ülkeyi bok götürüyor.


              Sonra....


              Hedefime odaklanmayip verdim. Zararda o kadar bekleyip hemen yeni ayda indim.



              Hesapladim durumu dolar tl den zarar var.


              Amk böyle işin ya.

              Offfffffffffffffffffffffffffff


              şimdi 2,96



              uyuyamiyorum.


              Bana uygun değil mal taşimak mümkün değil olmuyor bu iş fitratima uygun değil..


              Uykum kaçti paramizda gitti.


              Ibne altin uzaya çikti.


              Düşecek diyenlere kapak olsun.
              Hocam çoğunluk senin gibi aldım düştü sattım çıktı oluyor malesef bu zinciri nasıl kırabiliriz, bu duruma sebep olan psikolojinin incelenmesi gerekiyor.

              Yorum

              • gundwane
                Tecrübeli
                • 18 Ağustos 2011
                • 1922

                #1462
                lidya Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                Hocam çoğunluk senin gibi aldım düştü sattım çıktı oluyor malesef bu zinciri nasıl kırabiliriz, bu duruma sebep olan psikolojinin incelenmesi gerekiyor.
                Bu kadar bilgi kirliliği + bilinçli yanlış yönlendirme içinde üzgünüm kazanma şansımız çok çok çok düşük..
                Kaldıki sistemin amacı bu..
                Ben kumarhane işletiyorsam amacım PARA kazanmaktır demi..
                Bu oyunu kuranların amacı da BU..

                Peki bu para nereden gelecek ?

                Senden benden tabiki..Başka nerede olabilir..

                Nasıl çekecez bu hiç ilgisiz alakasız adamları bu kumarhaneye..

                Kaldır indir kaldır indir
                3 katına götür 5 katına indir..

                İlgi çekerek..

                Büyük kazanç var diyerek..

                2 ay evvel 2 tl olan bi kağıt bugün 4 tl..

                owwwwwwwwwwwwww

                işte bu..

                Ben bu işin ".................." lannn diyip girecek adam lazım..


                İnsanlara bu sahte cesareti vermek lazım..

                Yorum

                • gundwane
                  Tecrübeli
                  • 18 Ağustos 2011
                  • 1922

                  #1463
                  Benim buralarda yazma amacım da aslında bu..Ana tema bu..

                  KAZANAMAZSIN

                  Çünkü ben bu işin diğer tarafında da oldum..Nasıl oynadıklarını biliyorum..

                  KY nin de nasıl oynadığını biliyorum..

                  Her iki tarafıda gördüğüm için..

                  KAZANAMAZSIN..

                  Hele hele kısa vade..

                  1-2 vurkaç yapabilirsin..

                  Kesinlikle ama kesinlikle fazlası ile geri verirsin..

                  Yorum

                  • gundwane
                    Tecrübeli
                    • 18 Ağustos 2011
                    • 1922

                    #1464






                    Şu tahtaların haline bakın

                    froto kchol otkar sahol..

                    ne alıcı kalmış ne satıcı..
                    3000 5000 lot kchol kademe..

                    30.000 lot alsalar isteseler yani yüzde 2 zıplar..

                    (sen ben alsam olmaz )

                    herkes bankalarda..

                    garanti yi vob u ayarlamak için kullanıyorlar..

                    Küçük hisselerdeki spekülatörler in endeks umurunda değil artık..

                    Maldalar mı..

                    Endeks mi düştü..

                    Nasılsa dönerrrrr diye diyor adam..arkasına yaslanıyor..

                    Malda değiller mi..
                    Endeks mi düştü..
                    Bastıkça basıyorlar..

                    Daha ucuza almak yada günlük işlem yapmak için..

                    Bir hisse ne kadar düşerse o kadar güzeldir günlükçü için daha fazla fasulye ile iş yapar çünkü.

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #1465
                      dolar büyük üçgen oldu o günden beri bi taraftakini fena düzeltecek....


                      şimdi çeşmenin başında oturanlar alanları düzeltme peşinde öbür düşman ekip alıp yükseltme peşinde


                      eşyanın tabiatı yukarı eğimli...



                      basan kazansın napalım ben başaramıyorum...

                      Yorum

                      • mehmetkirsoy
                        Kıdemli
                        • 03 Ocak 2013
                        • 3325

                        #1466
                        başbakan

                        ab

                        başkan seçimi

                        turizm

                        ihracat

                        ekonomi

                        vs


                        gibi faktörler varken

                        direk yükselir diyemiyorsun..


                        mantık belli. düşününce yön belli..

                        Yorum

                        • mehmetkirsoy
                          Kıdemli
                          • 03 Ocak 2013
                          • 3325

                          #1467
                          kim bilir belki dolar topluyorlar ucuzdan... ürkütmeden..

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #1468
                            seans kapandı uç

                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #1469
                              seans açıldı

                              Yorum

                              • Misafir

                                #1470
                                Bilhassa Dolare$'e temel konjonktürel ve haftalık-aylık bakmak lazım, sabırla..

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information