Anti Üstad - BoL-Ho-Macd-Rsi- Charts..

Collapse
X
 
  • Saat
  • Show
Clear All
new posts
  • gundwane
    Tecrübeli
    • 18 Ağustos 2011
    • 1922

    #1411
    Mehmet senin ki fincan kulp dan çıkıp bileşik kaplara benzemiş nerede ise ..

    Yorum

    • mehmetkirsoy
      Kıdemli
      • 03 Ocak 2013
      • 3325

      #1412
      gundwane Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
      Mehmet senin ki fincan kulp dan çıkıp bileşik kaplara benzemiş nerede ise ..
      bunu ben icat ettim

      Maşrapa formasyonu

      Yorum

      • mehmetkirsoy
        Kıdemli
        • 03 Ocak 2013
        • 3325

        #1413
        bistte faiz indirimi gelirse o dipteki bankalar fena cortcuyu öper demedi demeyin

        bist cort mu BİR DAHA ASLA.

        GÖSTERGELER ZAYIF OLSADA KAR AL İÇİN KULLANILMALI CORTTTTTTTTTTTTTTT ÖLDÜRRRRRRRRRRRRRRRRRRÜRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR


        SATIŞ GELECEĞİNİ ÖNGÖRÜYORUZ ZABAH BERİ EMMMEE CORTTT AÇMAMM BEN

        Yorum

        • mehmetkirsoy
          Kıdemli
          • 03 Ocak 2013
          • 3325

          #1414
          aracı kurumdan gelen rapor analizde benim dolar tele beklentilerimi destekliyor ilk defa poza inanıyoruz analizt te aynı fikirde... hadi inş şu ayı karla kapatsam çok rahatlayacağım umut dünyası

          Yorum

          • gundwane
            Tecrübeli
            • 18 Ağustos 2011
            • 1922

            #1415
            u100 de 3 dolara geldik..
            85000 endeks..

            Aslında dolar bazlı bakıldığında endeks in hiç bir yere gitmediği anlaşılıyor..

            Bu 2 manaya çıkabilir..

            Dolar bazlı aşırı ucuz durumdayım yada bu çıkış gel-gel..





            Aylık bazda MACD ennnn dipten hafif tepki vermiş ama sıfırın çooook aşağısından bir tepki bu..
            Sıkıntılı olan bu bence..

            Bir şekilde düzeltme şart gözüküyor..

            İçimden bir ses bugünlerde endeks zirve yi deniyor diyor..Bir süre yatay sonra bir düzeltme söz konusu O-LA-Bİ-LİR..

            Para herşeyin ilacıdır..Tekniğin de...

            Yorum

            • gundwane
              Tecrübeli
              • 18 Ağustos 2011
              • 1922

              #1416
              Diğer köyde millet bu yükselişe bir neden bulmaya çalışıyor..YİNE..

              50 kere yazdım..Yükselişe de düşüşe de neden aramayın..
              Borsa dolar faiz yükselir düşer..

              Tahta izleyin..Bir süre sonra hissediyorsunuz..O kadar satışa rağmen o kadar kötü habere rağman düşürmüyorlar endeksi..

              Millet bu ekonomiye rağmen borsa nereye gidiyor yollu sorular soruyor..

              Bir tanesi üst kat komşusuna sormuş..
              Valla işler iyi değil geçen seneyi mumla arıyoruz falan dilan demiş..
              Müşterisi 6 aydır evini satamadığından dert yanmış..
              AVM de dükkanı olan bir arkadaş ise 10 aydır cepten yiyoz walllaaa demiş..

              Bu arkadaş ekrana bakıyor borsa neden yükseliyor diyor..

              Üst kat komşu ile sohbet ederek ekonomi tahminleri ve piyasalarda poz alma..
              Poz aldığı falan da yok yaaa..Neyse..

              Belki üst kat komşun senin bu tip abidik sorularından sıkıldı seni geçiştiriyor..
              Belki AVM deki arkadaşın deli para kazandı nazardan korkuyor hanım bey sus sakın ağzını açma dedi..
              Belki dairesini satmaya çalışan adam emlakçının oyuncağı olmuş..850 eden dairesine ısrarla 1M istiyor..

              Bunları hiç düşünmüyor..

              Yazıyor da yazıyo forumda..

              Bizde okuyorda okuyoruz..

              Yorum

              • gundwane
                Tecrübeli
                • 18 Ağustos 2011
                • 1922

                #1417
                Birde bilimsel takılanlar var..

                İnternet siteleri üzerinden edindikleri haberler ile bilim yaptığını sanıp piyasalara öyle yaklaşanlar..

                Yahu bir kere bilim kendi çok yavaş ilerler..Piyasalar ise 2 ayda 10 kere iner çıkar..Donunu alır..HAKLI OLSAN BİLE..

                Belki hakkaten dünya büyük bi ekonomik çöküşe gidiyor..Sen 70.000 den endeks short dolar long oldun..
                Nefesin ne kadar..?

                Uzay bile 6 7 10 milyar yaşında..Bilimde işler çok yavaş ilerler

                Her yerde bilimsel takıl ama burada değil..
                Üzgünüm elimde değil..Çok gülüyorum bu arkadaşlara..

                Bu piyasaları yapan adamları bir görseler..

                Yorum

                • gundwane
                  Tecrübeli
                  • 18 Ağustos 2011
                  • 1922

                  #1418
                  Kimse yükselişe inanmamış belli..

                  O zaman ben piyasa yapıcı olsam burada long poz kapar bir miktar aşşa basardım..
                  Millet işte biz haklıydık endeks gümleyecek diye short poz açmaya başlardı..
                  İlk açanlar büyük ihtimal haklı çıkarlardı..
                  Sonra biraz daha basardım..
                  Bu arada 1-2 batış haberi..

                  Dolar 2.90 ların üstü..

                  Tamam geliyor..Millet short a iyice abanırdı..

                  Sonra hafiften bir yükseliş..Biraz daha hız lı biraz daha hızlı..

                  2 li tepe muhabbetleri forumlarda..

                  Millet full short..

                  Sonra..

                  Sonsuzluğu hissedersin..

                  Yorum

                  • Misafir

                    #1419
                    Eline sağlık arkadaş herdaim bu perspektifleri çok

                    güzel ifade ediyorsun..

                    Okuyup anlamak ve bu hususları iyice düşünmek lazım..

                    Yorum

                    • mehmetkirsoy
                      Kıdemli
                      • 03 Ocak 2013
                      • 3325

                      #1420
                      Macd rsi uyumsuzluk la ilgili yazı yazmıştım dolar zirvedeyken.

                      Ne dedik bu uyumsuz olabilir İlla düşecek demek değildir. Zar örneği vermiştim.

                      Tesadüf düştü.

                      Uyumsuzluk kar al amacıyla kullanılmalı yoksa delirirsin.

                      Yorum

                      • gundwane
                        Tecrübeli
                        • 18 Ağustos 2011
                        • 1922

                        #1421
                        Breh breh breh..
                        Daha halkb 10.60 birde onu sürmeye kalksa 2000 puan da en azından oradan gelir..

                        Garantiyi tut eregl petkm tuprs froto al..
                        Bunları tut garantiyi sal..

                        Garanti yi tut halk ı al..
                        Halk ile tut kchol sahol eregl ile sal..

                        Bu endeks de sonra gelde bilimsel takıl ...

                        Bu endeks de pazarcı mantığı ile düşüneceksin..

                        70.000 gözünü kapa al kchol garan akbnk ..

                        85 oldu yarısını sat..
                        90 oldu hepsini sat..

                        giderse üzülme nasılsa geri dönecek bir şekilde..

                        Yorum

                        • gundwane
                          Tecrübeli
                          • 18 Ağustos 2011
                          • 1922

                          #1422
                          2 ay evvel suriyeye giriyorduk
                          ekonomi batıyordu
                          çin devalüasyon yapacak dolar 3.60 olacak idi
                          amerika bam güm faiz artıracak dolar 4 tl olacak idi
                          borsa 55000 lere düşecek idi..

                          2 ayda ne oldu..

                          kaç kere yaşadık bunları

                          kaç kere daha yaşayacaz..

                          hep aynı devran..

                          2009
                          2012
                          2014
                          2016

                          Yorum

                          • mehmetkirsoy
                            Kıdemli
                            • 03 Ocak 2013
                            • 3325

                            #1423
                            mehmetkirsoy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
                            GELECEĞİ ÇİZİYORUM

                            OLURSA FENA ÜNLÜ OLURUM

                            BOOOM






                            BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM MMMMMMMMMMMM









                            Yorum

                            • mehmetkirsoy
                              Kıdemli
                              • 03 Ocak 2013
                              • 3325

                              #1424
                              MAŞRAPA FORMASYONU BY MEHMETKIRSOY






                              Yorum

                              • mehmetkirsoy
                                Kıdemli
                                • 03 Ocak 2013
                                • 3325

                                #1425

                                Yorum

                                Working...
                                X

                                Debug Information