Eger sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, Lütfen öncelikle Yardım kriterlerini okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için öncelikle Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzda hiçbir şekilde aktivite uygulayamaz; Konu açamaz, Mesaj yazamaz, Eklenti indiremez, Özel mesajlasamaz. Forumumuzu tam anlamıyla kullanmak için üye olabilirsiniz...
aracı kurumdan gelen rapor analizde benim dolar tele beklentilerimi destekliyor ilk defa poza inanıyoruz analizt te aynı fikirde... hadi inş şu ayı karla kapatsam çok rahatlayacağım umut dünyası
Diğer köyde millet bu yükselişe bir neden bulmaya çalışıyor..YİNE..
50 kere yazdım..Yükselişe de düşüşe de neden aramayın..
Borsa dolar faiz yükselir düşer..
Tahta izleyin..Bir süre sonra hissediyorsunuz..O kadar satışa rağmen o kadar kötü habere rağman düşürmüyorlar endeksi..
Millet bu ekonomiye rağmen borsa nereye gidiyor yollu sorular soruyor..
Bir tanesi üst kat komşusuna sormuş..
Valla işler iyi değil geçen seneyi mumla arıyoruz falan dilan demiş..
Müşterisi 6 aydır evini satamadığından dert yanmış..
AVM de dükkanı olan bir arkadaş ise 10 aydır cepten yiyoz walllaaa demiş..
Bu arkadaş ekrana bakıyor borsa neden yükseliyor diyor..
Üst kat komşu ile sohbet ederek ekonomi tahminleri ve piyasalarda poz alma..
Poz aldığı falan da yok yaaa..Neyse..
Belki üst kat komşun senin bu tip abidik sorularından sıkıldı seni geçiştiriyor..
Belki AVM deki arkadaşın deli para kazandı nazardan korkuyor hanım bey sus sakın ağzını açma dedi..
Belki dairesini satmaya çalışan adam emlakçının oyuncağı olmuş..850 eden dairesine ısrarla 1M istiyor..
O zaman ben piyasa yapıcı olsam burada long poz kapar bir miktar aşşa basardım..
Millet işte biz haklıydık endeks gümleyecek diye short poz açmaya başlardı..
İlk açanlar büyük ihtimal haklı çıkarlardı..
Sonra biraz daha basardım..
Bu arada 1-2 batış haberi..
Dolar 2.90 ların üstü..
Tamam geliyor..Millet short a iyice abanırdı..
Sonra hafiften bir yükseliş..Biraz daha hız lı biraz daha hızlı..
2 ay evvel suriyeye giriyorduk
ekonomi batıyordu
çin devalüasyon yapacak dolar 3.60 olacak idi
amerika bam güm faiz artıracak dolar 4 tl olacak idi
borsa 55000 lere düşecek idi..
Yorum